5.

745 53 13
                                    

Jungkookin nk

Huokaisin syvään ja ryhdistäydyin, mutta ennen kuin ehdin sanoa mitään Taehyung kysyi "missä mä nukun?"
"Mä haen sulle patjan.." mutisin vastahakoisesti.

"Miks turhaan raahata jotain patjaa kun mä voisin nukkuu sun vieressäkin?" Tuo kysyi virnistäen.
"Älä ees yritä!" Sanoin ärsyyntyneesti ja marssin hakemaan tuolle patjaa, jättäen nauravan Taehyungia taakse.

Saavuin patjan kanssa ja heitin tuolle myös tyynyn, peiton ja lakanat.
"Saat ite laittaa ton patjas kuntoon. Mä en rupee palvelemaan sua." Töksäytin Taehyungille tylysti.
Taehyung vilkaisi minua vihaisesti, ja tokaisi "Yleensä on kyllä vieraanvaraista pedata sänky valmiiksi."

"Kutsuit itse itsesi kylään, joten saat nyt reippaasti pedata itsekkin!" Sanoin totisena, vastaten tuon katseeseen ainakin yhtä vihaisena.
Tämä sai Taehyungin hiljenemään.

Ilta kului hyvin epämiellyttävästi. Olimme molemmat hiljaa, mutta huomasin kuinka Taehyung aina välillä vilkuili minua virne kasvoillaan. Eikö tuo poika osannut mitään muuta tehdä?

Minua alkoi väsyttää joten painoin pääni tyynyyn ja nukahdin.
Heräsin kuitenkin keskellä yötä tunteeseen että minua tuijotetaan. Vaihdoin kylkeä ja näin Taehyungin tummanruskeiden silmien tuijottavan minua intensiivisesti.

"Mitä sä nyt haluut?" Mutisin unisesti.
Taehyung ei vastannut mitään, vaan sulki silmänsä ja pian kuulin tämän hengityksen raskautuvan, sen merkiksi että toinen nukahti.
"Mitä ihmettä..." mutisin ennen kuin vaivuin uneen taas itsekkin.

Aamulla herätessäni näin että Taehyungin patja oli tyhjä, eikä pojasta ollut merkkiäkään missään.
Yö oli ollut niin ahdistava. Oliko Taehyung tuijottanut minua siinä koko ajan kunnes huomasin?
Mietin.

Tein aamutoimet nopeasti ja suuntasin koulua kohti.

Pari viikkoa kului niin etten edes nähnyt Taehyungia kunnolla, olin toki helpottunut siitä, en nimittäin olisikaan halunnut nähdä häntä. Vai olisinko?

Jin kertoi minulle että koulussa kierteli huhuja siitä että Taehyung olisi viimeiset kaksi viikkoa vain kierrellyt baareissa ja haastanut riitaa jokaisen vastaantulevan kanssa.
Ja tuollaisen ihmisenkö minä annoin nukkua huoneessani?

Istuin koulun ruokalassa Jinin kanssa ja juttelimme taas vähän kaikesta.
Ajatukseni kuitenkin harhailivat taas Taehyungiin...
"Hei Jungkook? Kuuletko yhtään kun puhun sulle?" Jin naurahti ja heilutteli kättään naamani edessä saadakseen huomioni. Havahduin takaisin todellisuuteen.

"aah sori..." mutisin.
"Mistä vetoa että mietit Taehyungia?" Jin kiusoitteli.
Pudistin päätäni nopeasti "e..en!!"
"Jaaha Jaaha Jungkook taidat tykätä pahoista pojista" Jin nauroi.
"Hei enkä! Enkä edes tykkää pojista..." mutisin.

"Joo joo, älä selitä" Jin hymähti.
Olin juuri väittämässä vastaan, kunnes koulun kello soi.
"no niin mun pitää mennä. Nähdään" Jin sanoi ja vilkutti minulle nousten pöydästä.
"Joo...nähdään.." mutisin ja lähdin itsekkin luokkaani.

Minulla oli kuviksen tunti. Se oli ainoa kouluaine josta oikeasti pidin.
Hahmottelin lyijykynä töitäni kaikessa rauhassa, samalla kuunnellen rauhallista musiikkia kuulokkeistani. Se sai ajatukseni viimein pois  Taehyungista.

Koulun päätteeksi tapasin Jinin koulun porteilla.
"Hei mietin että jos tulisit mun kanssa viettämään iltaa, vaikka baariin?" Jin kysyi minulta.
"Muuten hyvä ajatus, mutta tiiät kai että mä oon vasta 17..." Muistutin vanhempaa.

"No kyllähän sä sieltä voit saada vaikka mehun jäillä"  Jin irvaili.
"Haha..." mutisin.
"Tuu nyt vaan, en mäkään aijo mitään överi kännejä vetää" Jin sanoi hymyillen.
"No okei sitte" naurahdin.
"Okei no nähdäänks siinä lähi baarin edessä vaikka 20:00 ?" Jin kysyi.
"Ok, käy" vastasin nopeasti ja me molemmat lähdimme omiin suuntiimme.

Tapasimme tasan klo 20:00 baarin edustalla.
"Nonii eiköhän mennä" Jin sanoi tarttuen minua kyynärvarresta ja vetäen minut sisälle.
Paikka oli täynnä humalaisia ihmisiä.
En ollut tottunut sellaiseen, joten tämä tuntui kulttuurishokilta.

"Mä meen tilaaman ittelleni jotain, ja sulle sen mehun jäillä" Jin sanoi ja lähti tiskiä kohti.
Jäin istumaan johonkin vapaaseen pöytään.
Vähän ajan päästä Jin  tuli luokseni mukanaan olut ja se mehu.
Tuo laski mehun eteeni ja tuli istumaan vastapäätä minua.
Katselin edelleen ympärilleni vähän ahdistuneena. En ollut ikinä nähnyt niin paljon humalaisia ihmisiä yhtäaikaa.

"Ei kai sua pelota täällä?" Jin kysyi hieman vitsaillen, mutta silti huolissaan.
"E..ei" mutisin hiljaa. En tainnut olla kauhean vakuuttavan kuuloinen, sillä Jin taputti olkapäätäni ja sanoi "Älä huoli, mä pidän huolta susta täällä. Muhun sä voit luottaa."

Nyökkäsin kiitollisena ja otin huikan mehustani.
Olihan se nyt hieman noloa juoda sitä mehua baarissa jossa kaikki muut joivat alkoholia, mutta minkäs teet.
Puhelimme taas Jinin kanssa kaikesta mahdollisesta, ja tuo tilasi aina vain lisää juomia itselleen.

Vai ei aikonut
vetää kännejä huh? Mietin itsekseni.

Pian pöytäämme istui joku minulle vieras mies.
"Hei, saako tähän istuu?" Mies kysyi meiltä.
"Joo.... mutta hetkonen etkö sä oo se Taehyungin kaveri Kim Namjoku?"
Jin kysyi.

"Kim Namjoon" tuo esittäytyi ja puristi Jinin kättä. "Ja joo olenhan mä sen kaveri, mutta en oo tässä lähipäivinä ollut sen kaa, kun se käyttäytyy niin oudosti." Namjoon tokaisi välinpitämättömästi.

"Mitä tarkoitat 'oudosti' " kysyin yhtäkkiä.
"Miksi se sua kiinnostaa?" Namjoon kysyi.
"E..ei miksikään..." sanoin hiljaa.
"No kyllä mä kertoa voin että ei siinä" Namjoon sanoi.
"Se on nyt vaan juonu ja tapellu lähes koko ajan, kyllähän se niin on aina tehny, mutta nykyään se ei muuta teekkään" namjoon jatkoi.
Kuuntelin hiljaa ja mietin mikä Taehyungia vaivasi.

Yhtäkkiä takaatamme alkoi kuulua hirveää huutoa ja tappelun ääniä...



🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hyvin paska luku I know( ̄▽ ̄)

Is this Love?  ( Vkook )Where stories live. Discover now