14

598 60 14
                                    

Jungkookin nk

Olin valmistautumassa kaupungille lähtöön Jinin ja Lisan kanssa.
Puin ylleni aivan perus valkoisen t-paidan, farkut ja ison farkkutakin.
Olin yrittänyt saada Taehyungia pois mielestäni.
En nimittäin halunnut vaivata Jiniä ja Lisaa, sillä että olisin vain surullinen.
Päätin olla tämän päivän miettimättä asiaa yhtään.

Suuntasin eteiseen laittamaan kenkiäni jalkaan.
Äitini tuli eteiseen myös.
"Minnes olet menossa?" Hän kysyi hymyillen.

"Meen vaan ulos Jinin ja yhden toisen kaverin kanssa" vastasin hänelle.

"Pidä nyt sitten huoli että tulet aikaisin kotiin. Olet aiheuttanut minulle paljon stressiä lähiaikoina" Äitini sanoi naurahtaen.

"selvä on, selvä on" sanoin huvittuneena ja avasin ulko-oven.
Astuin ulos ja läimäytin oven kiinni perässäni.

Kello alkoi lähestyä viittä ja olimme sopineet tapaavamme puoli kuudelta.
Laitoin kuulokkeet korvilleni ja lähdin kävelemään keskustaan päin.

Saavuin viimein sovitulle tapaamispaikallemme, joka oli kauppakeskuksen pääovet.
Lisa oli jo valmiina odottamassa.
"Moi Jungkook" hän sanoi vilkuttaen heti minut huomattuaan.

"Hei" hymyilin ja vilkutin takaisin.
"Eikö Jin ole tullut vielä?" Kysyin katsellen ympärilleni nähdäkseni ystäväni.

"Ei. Se tulee ihan pian" Lisa vastasi.
Seisoimme siinä hetken aikaa hiljaa odottaen Jiniä, kunnes Lisa yhtäkkiä rikkoi hiljaisuuden kysymällä.
"Mitä sun ja Taehyungin välillä siis tapahtui?"

Pitäydyin hetken hiljaa, sillä en oikein tiennyt mitä pitäisi vastata.
"Ei sun siis oo pakko yksityiskohtaisesti kertoa... mutta ootteko te vielä väleissä?" Lisa jatkoi kyselyään.

"M...mä en oikein tiedä..." mutisin hiljaa.
Tämä oli juuri se aihe josta en tällä hetkellä halunnut puhua.
"Sori jos mä vaivasi näillä kysymyksillä...." Lisa pahoitteli hätäisesti.

"Ei, et sä vaivannut" sanoin ja väänsin kasvoilleni jotain hymyn tapaista.
Taas syntyi hetken kiusallinen hiljaisuus, kunnes sain puhelun Jiniltä.

"Moi?"

"Moi Jungkook. Mä en pääsekkään nyt sinne..." Jin sanoi pahoittelevasti.
"Hm? Miksi et?" Kysyin.

"Namjoon kutsu mut sen luo... se haluu puhua jostain" Jin vastasi.
"Okei, no selvä on. Pidä varasi sen kanssa" naurahdin ja löin luurin.

"No mitä nyt?" Lisa kysyi katsoen minua.

"Jin ei pääse tulemaan"

"No kai me voidaan kahdestaankin päivä viettää" Lisa ehdotti hymyillen ja tarttui kiinni kädestäni vetäen minut kauppakeskuksen sisään.
"Missä käydään ekana?" Hän kysyi innoissaan.

"Mm... Käydään katsomassa joitain vaatekauppoja" Sanoin ja lähdin suuntaamaan jotain kivaa kauppaa kohti.

Vietimme noin tunnin kierrellen eri kaupoissa ja saimme molemmat isot kassilliset vaatteita ostettua.
"Ääh... niin painavia..." Lisa valitti kun kantoi ostoskassejaan.
Nauroimme molemmat ja menimme istumaan penkille, etteivät kätemme kuolisi ostosten painosta.

Taehyungin nk
Koulun jälkeen olin lähtenyt suoraan Yoongille.
Istuin sohvalla Yoongin kanssa. Olimme molemmat aivan hiljaa.
Yoongi taisi huomata etten ollut parhaalla tuulella. Kaduin hyvin paljon käytöstäni Jungkookia kohtaan.
En halunnut olla sellainen kusipää rakastamani ihmisen kanssa, mutta olin vain suuttunut niin paljon nähdessäni hänet suutelemassa jotain tyttöä.

"Taehyung? Onko kaikki Ok?" Yoongi kysyi tuoden minulle siiderin.
"Joo... kai..." mutisin ottaen siiderin häneltä.

"Ootko sä varma?"

"No en... mutta mä en nyt jaksa puhua siitä... " Vastasin hörpäten ison kulauksen siideriä.

Yoongi nyökkäsi ymmärtäväisenä.
"No mites sä ja Nayeon. Ootteko jo yhessä?" Kysyin virnistäen.

Yoongi katse muuttui vaivaantuneeksi.

"Itseasiassa.... Mä olen kyllä löytänyt yhden toisen ihmisen josta olen kiinnostunut..." Yoongi sanoi hiljentäen ääntään ja kääntyen katsomaan muualle.

"Kuka?" Kysyin kiinnostuneena.
"Älä naura mulle sitten..." Yoongi tuhahti kiusaantuneena.

"En en! Kerro nyt!" Hoputin, sillä halusin todella tietää.

"Se on yks poika..." Yoongi mumisi lähes kuulumattomalla äänellä.

Olin yllättynyt sillä en olisi koskaan uskonut Yoongin pitävän pojista.
Mintunvihreähiuksinen poika katsoi lattiaa nolostuneena uskaltamatta nostaa katsettaan minuun.

"hei ei siinä ole mitään pahaa!" Sanoin taluttaen ystävääni selkään.

"Kuka se muuten on?" Kysyin.
"No et taida tuntea sitä. Hänen nimi on Park Jimin. Se käy mun kaa samassa musiikkiopistossa" Yoongi vastasi.

Jimin, nimi kuulosti oudon tutulta. Yritin saada päähäni mistä olin kuullut tuon nimen.
Pomppasin ylös heti kun tajusin mistä tiesin hänet. Jungkookin seinällä ollut piirrustus!

"Jimin?" Varmistin.
"Joo o." Yoongi mumisi vastaukseksi.
"Mikä sulle tuli?" Yoongi kysyi vielä katsoen minua oudoksuen.
"E..ei mikään." Vastasin ja istuin takaisin sohvalle, maailmassa oli paljon Jimin nimisiä, kyseessä ei voinut olla sama Jimin.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Is this Love?  ( Vkook )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora