Taehyungin nk
Heräsin sohvalta huomaten Jungkookin edelleen nukkumassa kainalossani.
Hänen päänsä oli painettuna suloisesti rintaani vasten.
Tämä suloinen näky sai väkisinkin suupieleni kääntymään ylöspäin.Nyt olin aivan varma siitä, että todella rakastin Jungkookia, aivan sama mitä muut sanoisivat siitä.
Jungkook raotti silmiään unisena ja katsoi minuun päin.
"Huomenta" sanoin hymyillen ja painoin pienen suukon tuon otsalle.
Jungkook mumisi jotain huomenien tapaista takaisin.
Nousin istumaan vetäisten Jungkookin syliini.
"Nukuitko hyvin?" Kysyin.
"mm...." Hän mumisi."Taehyung.... mä vaan mietin...." Jungkook aloitti.
"Mitä?"
"Että.... milloin meidän välit meni tällasiks... ja... mitä me nyt niinku ollaan?...." Jungkook jatkoi.
"Mitä sä haluaisit meidän olevan?" Vastasin kysymyksellä. Sillä en itsekkään tiennyt vastausta toisen esittämään kysymykseen."No tota...." Jungkook mumisi niin ettei melkein saanut mitään selvää.
"Jungkook, oo mun poikaystävä." Sanoin sillä kyllästyin odottamaan vastausta."O..ootko sä tosissas...." Jungkook kysyi hiljaa.
"No mitä luulet? Luuletko sä että mä teen sellaisia asioita mitä eilen tehtiin, ihan kenen vaan kanssa?" Vastasin virnistäen. Jungkookin posket menivät ihan punaisiksi eikä tuo saanut sanaa suustaan.
"Kuule, mä tiiän että mä oon aika kusipää välillä ja näin, mutta mä ihan oikeesti pidän susta ja mä haluun olla sun kanssas. Mä oon ollu sulle välillä tosi hirvee, mutta mä en mun luonteelle voi mitään..." sanoin ja kiedoin käteni vielä tiukemmin Jungkookin lantion ympäri.
"Mustakin tuntuu, että mä pidän susta.... en halunnu myöntää sitä ennemmin, koska en ajatellu ikinä tykkääväni sun kaltaisesta ihmisestä...
Mä voin olla sun poikaystävä" Jungkook sanoi hymyillen.
Hymyilin takaisin ja suutelin tuota pehmeästi huulille.Jungkookin nk
Noista tapahtumista oli kulunut kahdeksan päivää.
Olin iloinen, mutta samalla huolestunut minun ja Taehyungin suhteesta.Kaikki koulussamme tiesivät Taehyungin ja hänellä oli aika huono ja pelätty maine. Monet sanoivat hänen olevan vain fuckboy.
Taehyung ei ollut vielä edes kertonut ystävilleen suhteestamme. Emmekä jutelleet koulussa.Ehkä olikin totta että hän oli vain fuckboy joka leikki tunteillani. Se selittäisi miksi hän ei halunnut tuoda suhdettamme julkisuuteen.
Istuimme Jinin kanssa koulun pihalla olevilla penkeillä.
"Miten muuten sulla ja Namjoonilla menee?" Kysyin Jiniltä.
Hänen ilmeensä vakavoitui."Mitä nyt? Kävikö jotai?" Kysyin ihmeissäni.
"Pari päivää sen jälkeen näin hänet pyörimässä jonkun tytön kanssa..." Jin mutisi hiljaa.
"Ehkä he ovat kavereita..." sanoin yrittäen piristää ystävääni.
"Ei... Se tyttö oli ihan Namjoonissa kiinni ja Hän näytti pitävän..." Jin sanoi hiljaa.Olin pettynyt. Namjoon oli vaikuttanut totiselta Jinin suhteen, mutta eikai tässä mitään muuta voinut olettaa tapahtuvan.
"Entäs sä ja Taehyung" Jin kysyi hypäten pois aiheesta.
"Noh... en osaa sanoa... se ei puhu mulle täällä koulussa...." Sanoin hieman surulliseen sävyyn."No oletko sä itse puhunu sille?" Jin kysyi.
"No yritin, mutta.... musta tuntuu etttä se ignooraa mut..." mutisin."Ehkä sun pitäis kysyy miksi" Jin ehdotti nousten seisomaan.
Nyökkäsin ja nousin myös.
"Mä käyn kysymässä ens tunnin jälkeen" sanoin ja lähdin kävelemään luokkaan.Tunti kului hitaasti, sillä halusin jo päästä kysymään Taehyungilta.
Kun viimein pääsin pois, ryntäsin heti etsimään häntä.
Kävin ensin Taehyungin luokassa katsomassa näkyisikö tätä, mutta hän ei ollut siellä joten päätin käydä tarkistamassa ruokalasta, sillä oli ruokatunti.Saavuin ruokalaan, mutta en nähnyt Taehyungia sielläkään. Näin vain Jinin joka viittoi minut istumaan kanssaan.
Istuin Jiniä vastapäätä ja huomasin ettei Jin ollutkaan yksin.
Hänen vieressään istui vaaleahiuksinen tyttö.
"Jin kuka tuo on?" Kysyin katsoen tyttöä.
"Aa, tää on Lisa. Se tuli uutena tänne ja päätin näyttää sille paikkoja" Jin vastasi.
Lisa katsoi minua hymyillen.
"Sä oot varmaan Jungkook? Hauska tutustua" Lisa sanoi hymyillen.
"Joo, mukava tutustua suhunkin" vastasin hymyllä."No löysitkö sä sitä Taehyungia?" Jin kysyi.
Pudistin päätäni.
"Eiköhän se jostain ilmaannu" Jin hymähti.Juuri tuon sanottuaan Taehyung käveli ruokalaan mukanaan Yoongi, Namjoon ja joitain random tyttöjä.
Taehyung ei edes vilkaissut minuun päin. Hän vain istui porukkansa kanssa kauimpaiseen pöytään.Huokaisin ja katsoin häntä. Tunsin pistävän kateuden, kun Taehyung hymyili tytöille ja nauroi heidän kanssaan.
"Jungkook, onko kaikki hyvin?" Lisa kysyi huolestuneena.
"Joo..." mumisin.
"Joo. Sen poikaystävä nyt vaan pyörii tuolla muiden kanssa" Jin sanoi."Hm? Kuka?" Lisa kysyi.
"Älä vaan sano että Kim Taehyung?!" Hän huudahti.
"Hsss..." sihahdin ja tukin hänen suunsa kädelläni."Jungkook... kai sä tiedät ettei Taehyung ole mikään välittävin ja parhain poikaystävä vaihtoehto..." Lisa sanoi hiljemmalla äänellä.
"Mm... niin kai..." mutisin edelleen katsoen Taehyungia.
"Noh tee mitä teet, ei se mulle kuulu, mutta vaikuttaa ettei tuo poikaystäväsi huomaa sua ollenkaan" Lisa sanoi."Mitä jos laitetaan se huomaamaan" Lisa jatkoi virnistäen.
Ennen kuin ehdin kysyä mitään, Lisa painoi huulensa omilleni ja suuteli minua.
Jähmetyin hämmennyksestä.🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
YOU ARE READING
Is this Love? ( Vkook )
Fanfiction"ꜱᴇ ᴏɴ ᴏʜɪ ɴʏᴛ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ. ᴋɪɪᴛᴏꜱ ᴋᴀɪᴋᴇꜱᴛᴀ." Mitä tapahtuu kun Jungkook tapaa Taehyungin uudessa koulussaan? Vihaavatko pojat toisiaan vai syttyykö heidän välilleen jotain?