Jungkookin nk.
"J..Jimin?" Kysyin hämmentyneenä.
"K...kuinka niin? Ja miten tiedät Jiminin?""Seinälläsi oli piirrustus hänestä. Kuka se on?! Poikaystäväsi?" Taehyung kysyi kylmästi.
"Huh?! Tutkitko sä mun piirrustuksia?..." kysyin nolostuneena, en ollut koskaan näyttänyt niitä kenellekkään.
"Vastaa mun kysymykseen!" Tuo lähes huusi."...J..Jimin on vaan mun vanha kaveri..." mutisin.
"Taisi olla aika läheinen kaveri, kun oikeen kuva seinältäkin löytyy" Taehyung sanoi ja aistin hänen äänestään kateutta."Miks ei sulla oo musta kuvaa seinällä" tuo lisäsi vielä.
Mitä ihmettä Taehyung ajatteli?
"Miks ihmeessä mulla olis susta kuva mun seinällä?!" Huudahdin.
"Miks ei sulla olis kuvaa sun poikaystävästä?""Poikaystävä?! Ja mistäköhän lähtien?" Kysyin jopa hieman huvittuneena.
Luuliko Taehyung että ikinä haluaisin niin kusipäistä poikaystävää.
Taehyungin ilme vaihtui virneeseen.
"Ehkäpä tämän päivän jälkeen muutat mielesi" tuo sanoi vinkaten silmää ja käänsi sitten katseensa takaisin tiehen, ettemme ajaisi ojaan."Mitä sä tarkotat?... ja minne ihmeeseen sä oot ees viemässä mua?" Kysyin hermostuneena.
Katsoin Taehyungia, mutta tuo keskittyi vain tiehen ja oli hiljaa.
"Vastaa... on ahdistavaa kun en tiedä minne olemme menossa..." mutisin hiljaa.
"Näet sitten" tuo vastasi oudolla äänen sävyllä."Kuitenkin kuljetat mut jonnekkin metsään ja tapat sielä..."
"En mä sua nyt ihan tapa. Tai no en mä tiiä kuinka rankasta menosta sä henkes menetät" tuo sanoi vinkaten taas silmää epäilyttävästi aiheuttaen minulle kylmiä väreitä.
"Etkö vaan vois viedä mua kotiin..." mumisin.
Taehyung pudisti päätään hymähtäen
"Ehkä mä en enää koskaan päästä sua kotiin" tuo sanoi naurahtaen.
"Hei... toi on vaan pelottavaa...!" Sanoin säikähtäneenä.
"Se oli vitsi" Taehyung nauroi.Se oli ensimmäinen kerta kun kuulin Taehyungin nauravan aidosti. Jos tuo poika ei olisi niin kusipää, niin voisin jopa myöntää tuon naurun olevan viehättävä.
Taehyung ajoi rähjäisen harmaan kerrostalon pihaan, ja parkkeerasi auton.
"Perillä" tuo sanoi nousten ylös autosta ja avaten minunkin oveni.
Nousin autosta epäileväisenä."Taehyung? Missä me ollaan?" Kysyin.
"Yoongin luona." Tuo vastasi nopeasti tarttuen samalla käteeni ja lähtien kuljettamaan minua sisälle.Taehyung soitti summeria ja pian sieltä vastattiinkin.
"Mitä helvettiä nyt?" Kuului kyllästynyt ääni.
"Yoongi mä tässä vaan."
"Okei. Päästän sut sisään."Pääsimme Taehyungin kanssa rappukäytävään ja Taehyung johdatti meidät ylimmän kerroksen ovelle.
Taehyung soitti ovikelloa ja pian ovelle saapui mustaan pukeutunut mintunvihreähiuksinen poika."Moi Yoongi. Onks Namjoon jo tullut?" Taehyung kysyi Yoongi nimisen pojan päästäessä meidät sisälle.
"Joo, tuolla sohvalla se on. Sillä on myös mukana se...." Yoongi oli jatkamassa lausettaan, kunnes tuon katse kääntyi minua kohti.
"Hetkinen. Taehyung mitä ihmettä toi tekee täällä? Eikö toi oo se vitun luuseri huh?"Taehyung tarttui taas kädestäni katsoen Yoongia murhaavasti.
"Okei okei, ymmärrän yskän." Yoongi sanoi tyynesti.
"Ei Namjoonkaa tänne yksin tullu" tuo lisäsi vielä."Älä sano että sillä on taas mukana joku niistä vitun rasittavista ämmistä..." Taehyung kysyi välinpitämättömällä äänellä ja käveli olohuoneeseen vetäen minua perässään.
"NAMJOON MITÄ VITTUA?" Taehyung huudahti yllättyneenä, kun Namjoonin vieressä ei istunutkaan kukaan tyttö vaan Seokjin.
Namjoon piti kättään Jinin olkapäillä.
Molemmat käänsivät katseensa meihin.
"Jungkook mitä sä teet täällä?" Jin kysyi yllättyneenä.
"Samaa voisin kysyä sulta..." vastasin.
"No siis, silloin kun me lähdettiin sieltä baarista , niin mä ja Namjoon käveltiin samaa matkaa ja siinä tutustuttiin ja se nyt kutsu mut tänne tänään." Jin vastasi vilkaisten Namjoonia.Voisin vannoa että hän punastui vähän.
Eikai Jin nyt mennyt ihastumaan johonkin joka kuului Taehyungin kaveri porukkaan.
"Herra 'ehdottomasti hetero' onkin sitten löytänyt poikakaverin" Taehyung tokaisi naurahtaen.
"Hei! Ei meillä oo mitään juttua..." Namjoon kielsi kääntyen katsomaan muualle.Namjoon ja Jin antoivat meillekin tilaa sohvalta ja menimme Taehyungin kanssa istumaan.
Taehyung istui vähän liiankin kiinni minussa, niin että reitemme ja olkapäämme koskettivat. Tuon käsi eksyi vähänväliä reidelleni."Taehyung et edelleenkään kertonu mitä me tehään tääl..." mutisin hiljaa , niin että vain Taehyung kuulisi.
"Tultiin vaan viettämään aikaa" Taehyung vastasi, vilkaisten minua.Pian Yoongi ilmestyi myös olohuoneeseen. "Pitäisköhän mun vaan jättää teidät neljä tänne, ku teillä näkyy olevan jotkut treffit tääl" tuo sanoi katsoen meitä.
"Yoongi pitäisköhän sun hankkia joku tyttöystävä tai jotai? Vaikuttaa koulussa siltä että sä ja Nayeon ootte aika läheisiä. Shippaan!" Namjoon sanoi.
"Ei mun ja Nayeonin suhde sellanen oo..." Yoongi mutisi ja istui sohvan vieressä olevalle tuolille."Joo joo niin varmaa" Namjoon ja Taehyung sanoivat yhteenääneen.
"Mä lähen ostaa jotai juotavaa. Ei teitä selvin päin kestä" Yoongi sanoi nousten ylös.
Olin vain hiljaa, sillä en tuntenut oloani kauhean mukavaksi. Varsinkaan kun Taehyungin käsi silitteli reittäni taukoamatta.En edes tiennyt miksi ihmeessä olin lähtenyt tänne. Ja miksi Taehyungin kanssa. Pakko oli kyllä myöntää että Taehyung vaikutti ihan mukavalta, ainakin näin ystäviensä kanssa, mutta mitä tapahtuisi kun nuo kaikki alkaisivat juoda.
Yoongi lähti ulos asunnosta jättäen meidät neljä yksin.
Tuijottelin vain lattiaa mitään sanomatta. Olisin halunnut puhua Jinin kanssa, mutta hän taisi olla aika kiireinen Namjoonin kanssa."Kaikki hyvin?" Taehyung kuiskasi.
Miksi ihmeessä Taehyungia kiinnostaisi olisinko kunnossa? Oli vaikea uskoa kuulla tuota ihmisen suusta, joka ennen käyttäytyi kuin olisi nauttinut minun kärsimyksestäni. Helvetin sadisti.
Nyökkäsin vain pikaisesti.
Taehyung siirsi kätensä lantioni ympärille ja veti minut ihan kiinni itseensä.
"Mitä sä?..."
"Shh...Jos sua pelottaa olla täällä, niin voin viedä sut ihan milloin vaan kotiin. Halusin vaan, että viettäisit vähän aikaa mun ja mun kavereiden kaa" Taehyung sanoi yllättävän lempeällä äänellä."Mä oon ihan okei..." mumisin.
Hetken päästä Yoongi tuli takaisin paljon juomia mukanaan.
"Nonii huomenna ei sitte muisteta mitää tästä illasta!"🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
KAMU SEDANG MEMBACA
Is this Love? ( Vkook )
Fiksi Penggemar"ꜱᴇ ᴏɴ ᴏʜɪ ɴʏᴛ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ. ᴋɪɪᴛᴏꜱ ᴋᴀɪᴋᴇꜱᴛᴀ." Mitä tapahtuu kun Jungkook tapaa Taehyungin uudessa koulussaan? Vihaavatko pojat toisiaan vai syttyykö heidän välilleen jotain?