Jungkookin nk
Olimme molemmat Taehyungin kanssa nukahtaneet aika nopeasti ja heränneet vasta kahden aikaan päivällä.
Taehyung oli päättänyt jäädä meille, joten äitini lähdettyä töihin olimme jääneet taas yksin kotiin.Kävelin keittiöön Taehyung perässäni.
"Onks sulla nälkä?" Kysyin Taehyungilta samalla tutkien kaappeja.
"Mm...vähän erilaisempi nälkä" Taehyung vastasi vihjailevasti ja halasi minua takaapäin."Sä oot oikeesti helvetin pervo!" Huudahdin nauraen.
"Se on mun työ" Taehyung sanoi ylpeänä.
Kaivoin kaksi ramen pakettia kaapista ja kävelin laittamaan veden kiehumaan, samalla irtautuen Taehyungin halauksesta.
Taehyung istui pöydän ääreen ja tuijotteli minua kun hääräsin ruoan parissa.Sain viimein ramenit valmiiksi ja menin istumaan Taehyungia vastapäätä ojentaen hänelle rameninsa.
"Hei haluisiks sä tulla tänää mun luo? Saatais ainaki olla rauhassa eikä olis sun äitiä häiritsemässä" Taehyung ehdotti samalla ahtaen ramenia suuhunsa.
"Mä en oo sinne sun paskaseen kämppääs tulossa" vastasin muistellen miltä Taehyungin asunto näytti.
"Jos se sua häiritsee nii kyllä sä voit sielä siivotakki" Taehyung huomautti.
"Jaa, sä haluat musta siis jonku kotivaimon joka hoitaa kaiken tollasen vai?" Kysyin naurahtaen hieman."En mä sitä tarkoittanu" Taehyung sanoi naurahtaen itsekin.
"Mutta kuitenkin, mun pitäis ainaki mennä himaan tänää. Yoongi nimittäin lupas soittaa mulle jostain tärkeästä asiasta ja mä jätin mun puhelimen kotiin ku piti tulla kiireellä tänne sua rauhoittelemaan"
Taehyung jatkoi vielä."No kai sä nyt yksin kotiin pärjäät" töksäytin.
En ollut nimittäin hirveän kiinnostunut menemään Taehyungin asunnolle.
Taehyung huokaisi.
"no jos sä et haluu tulla niin ei oo pakko, kunhan vaan ehdotin..." Taehyung sanoi."E...etkai sä suuttunu etten tuu?" Kysyin varovasti, koska pelkäsin suututtaneeni Taehyungin taas.
Taehyung kumminkin alkoi nauramaan ja pörrötti hiuksiani.
"En mä nyt tollasesta suutu. Hei mä lupaan siivota mun kämpän niin ehkä saan sut joku päivä sinne."Hymyilin nyökäyttäen päätäni.
"no mutta. Mun pitäis varmaan alkaa lähtee..." Taehyung sanoi katsoessaan kelloa.
"Nytkö jo?"
"Joo, Yoongi varmaan pian soittaa"
Taehyung nousi ylös ja halasi minua vielä."Nähdään pian" Sanoin hymyillen ja saatoin Taehyungin ulko-ovelle.
Taehyung vilkutti minulle ja lähti.Suljin oven ja kävelin olohuoneeseen katsomaan mitä TV:stä tuli.
En ollut katsonut telkkaria pitkiin aikoihin.
Selailin eri kanavia yrittäen löytää jotain mielenkiintoista.
Mitään ei kuitenkaan löytynyt joten päätin sulkea tv:n.Ihan huomaamattani olin nukahtanut sohvalle ja heräsin vasta kun kuulin oven käyvän.
Ajattelin että äitini oli tullut töistä, mutta pian kuulin eteisestä jonkun tuntemattoman miehen äänen.
Miten ihmeessä joku mies pääsi sisälle.Menin pienoiseen paniikkiin, kun ajattelin, että mieshän voisi olla vaikka varas tai pahempaa jopa murhaaja?
Ajatukseni keskeytyivät kun äitini marssi olohuoneeseen miehen kanssa."Tässä on poikani Jungkook" äiti osoitti minua.
Mies mittaili minua katseellaan epämiellyttävän pitkään.
"Ja Jungkook, tässä on Lee Hyungi"
Äiti sanoi hymyillen tarttuen miehen kädestä kiinni.Tarkkailin miestä sanomatta mitään.
Mies oli pitkä, mustahiuksinen ja omisti paljon tatuointeja käsivarsissaan.Katsoin äitiäni kysyvästi.
"Niin siis, hän on Miesystäväni. Ja sinun tuleva isäpuolesi" äiti sanoi ja suuteli Hyungia."Menen nyt tekemään ruokaa ja jätän teidät tutustumaan. Jungkook muista olla kohtelias!"
Äiti käveli keittiöön.Hyungi istui vierelleni sohvalle ja tuijotti minua.
Tunsin hikipisaroiden valuvan otsallani."No Jungkook, mitäs sä oot miehiäs?"
Tuo kysyi viimein.."Umm... tuota..." En oikein keksinyt mitä vastata tähän.
"Ei helvetti ku sä oot tommone ujo poika. Missä on sun miehisyys? Tota menoa sua vielä luullaan homoksi saatana" Mies sanoi lyöden minua selkään ja nauraen.
Hänen ei ollut varmaan tarkoitus lyödä niin kovaa, mutta se sattui sen verran että jouduin pidättelemään huudahdusta.En vieläkään vastannut miehelle mitään.
"Voi vittu sentään. Pitääkö mun susta koulia kunnon mies." Hyungi kysyi turhautuneena hiljaisuuteeni.
Pudistin päätäni."Jaaha, haluat siis, että ihmiset alkaa luulemaan sua homoksi. Hyi vittu"
Hyungi huudahti ja sylkäisi.Kyynel kutitteli silmäkulmassani. Miksi ihmeessä äiti oli tällaiseen mieheen rakastunut. Ihan kuka vain muu kävisi.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
YOU ARE READING
Is this Love? ( Vkook )
Fanfiction"ꜱᴇ ᴏɴ ᴏʜɪ ɴʏᴛ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ. ᴋɪɪᴛᴏꜱ ᴋᴀɪᴋᴇꜱᴛᴀ." Mitä tapahtuu kun Jungkook tapaa Taehyungin uudessa koulussaan? Vihaavatko pojat toisiaan vai syttyykö heidän välilleen jotain?