Jungkookin nk
Katsoin ikkunasta ulos hermostuneena. Olin juuri valmistautumassa ensimmäistä koulupäivääni varten uudessa koulussa, sillä jouduin vaihtamaan koulua henkilökohtaisista syistä. Olin ihminen joka hermoili pienimmistäkin asioista, joten uuteen kouluun meneminen hermostutti todella paljon.
Olin niin epäsosiaalinen että olin jo varautunut viettämään lukukauden yksin. Olisinpa tuolloin tiennyt mihin elämäni johtaisi."Jungkook! Myöhästyt jos et pian lähde!" Äitini huusi alakerrasta.
"Joo joo..." Mutisin turhautuneena. Ei hänen tarvitsisi huolehtia minun asioistani, olin jo 17-vuotias, ja mielestäni osasin kyllä katsoa kelloa.
Pakkasin ripeästi tarvittavat kamppeeni ja harpoin ulos pamauttaen oven perässäni.
Kävellessäni koululle törmäsin vahingossa itseäni hiukan pidempään poikaan. "sori..." mutisin ja olin juuri jatkamassa matkaani kunnes tunsin käsien tarttuvan kauluksistani kiinni. "Ai että vain *sori*?!" Kysyi vihaiselta näyttävä poika.
Katsoin poikaa hiljaa sanomatta mitään. Hänen vaaleaksi värjätyt hiuksensa roikkuivat hieman yli hänen silmiensä, varjostaen hänen kasvojaan, ja saaden hänet näyttämään entistä raivostuneemmalta.Yhtäkkiä hänen suupielessä kääntyivät virneeseen "Taidat olla uusi tällä, eikö? No olkoon tämä opetus siitä että mä en ole se ihminen jolle sun kannattaa vittuila kakara!" Hän paiskasi minut suoraan maahan, saaden minut haukkomaan henkeäni.
Enhän minä edes tehnyt mitään muuta kuin törmännyt häneen vahingossa...
Poika veti hupun päähänsä, ja lähti kävelemään pois kiinnittämättä enempää huomiota minuun.
"Oletko kunnossa?" Kuulin huolestuneen äänen takaatani. Käännyin katsomaan puhujaa joka ryntäsi samantien auttamaan minua ylös."Hei! olen Kim Seokjin" auttajani esittäytyi leveä ystävällinen hymy kasvoillaan.
"Hei... olen Jeon Jungkook..." Vastasin hiljaa, kiroten mielessäni, kuinka huonon ensivaikutelman tein heti alkuun.
"Taidat olla aika ujo" poika nimeltä Seokjin naurahti."Mm...M-muuten, tiedätkö kuka tuo huppupää oli?" Kysyin pojalta, tahtoen vaihtaa puheenaihetta.
"Ai... Hän on Kim Taehyung. Sinuna pysyisin kaukana siitä kusipäästä. Hän ei ole kovinkaan hyvää seuraa" Seokjin vastasi.
"Selvä... Koitan pitää mielessä..." mutisin ja tahtomattani pääni kääntyi vielä katsomaan Taehyung nimisen pojan perään."Tule voin esitellä sulle koulua" Seokjin ehdotti, ainainen ystävällinen hymy hehkuen tämän kasvoilla. Nyökkäsin kiitollisena hänen avuliaisuudestaan.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
KAMU SEDANG MEMBACA
Is this Love? ( Vkook )
Fiksi Penggemar"ꜱᴇ ᴏɴ ᴏʜɪ ɴʏᴛ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ. ᴋɪɪᴛᴏꜱ ᴋᴀɪᴋᴇꜱᴛᴀ." Mitä tapahtuu kun Jungkook tapaa Taehyungin uudessa koulussaan? Vihaavatko pojat toisiaan vai syttyykö heidän välilleen jotain?