𝟙𝟝

1K 85 36
                                    

No one's

Fya mencebik. Sekarang semestinya di rumah seorang diri. Jimin cakap dia dah start sibuk sekarang. Takleh dah main ambik cuti cam biasa dia buat uh.

Ahh semestinya dia bosan bosan dan bosan.
Nak pegi jejalan pun tak tahu jalan. Jakun.
Eh tetibe je atas pale Fya naik mentol panjang.

Telefonnya di atas meja diambil. Sebelum dia mendail nombor seseorang.

Otp

"Sawadeekrub, Jihoon talking talking krub. Camek sun nena neun"

"Assalamualaikum Jihoon, ni kak fya ni"

"Waalaikummusalam noona! Ingatkan maknyah thai mana yang call Hoon tadi. Hihihi"

"Hahaha. Hoon, tengah buat apa? Erm free tak?"

"Sekarang Hoon free je. Duk tanam anggur anggur"

"Okay kalau macam tu, boleh tak datang ambik noona dekat rumah lepastu kita pergi hospital. Noona nak hantar makanan dekat hyung"

"Eh asal tak boleh pulak. Noona siap-siap, nanti dalam 30minit, Hoon sampai"

"Okay"

End Call

Tak sampai 30minit pun, Jihoon dah terpacak dekat depan rumah. Nasib baiklah lelaki muda itu pandai drive dan nasib baik juga yang Jihoon ni orang korea jadi tak janji melayu sangat la oi.

Sempat Fya membaiki purdahnya dan mengambil mangkuk bertingkat di atas meja.
K

akinya melangkah keluar rumah. Kunci rumah dan pagar dikunci kemas.


"Hai noona!" Jihoon buat muka macho.


Ah siak yang hengko pergi pakai cermin mata cenggitu tu pahal? Pikir setail sangat ler tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ah siak yang hengko pergi pakai cermin mata cenggitu tu pahal? Pikir setail sangat ler tu. Podah dasar anak park.

Hampir tergelak Fya dibuatnya. Tapi ditahankan aje.

"Kajja!" Jihoon terlebih excited. Fya mengambil tempat duduk di belakang. Jihoon pula di hadapan sambil-sambil memandu, sambil nyanyi.

Lagu apa?


Just feel it boom boom! Minat beno dia dengan momoland.

[𝐎𝐆] 𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐧 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚 ° 𝐏𝐉𝐌  Where stories live. Discover now