36

665 60 10
                                    

No one's

Dari tadi sampai sekarang Fya asyik berulang alik ke tandas. Terasa mual sejak tadi mungkin kerana pembawakkan bayi di dalam rahimnya.

Puan Park mula memandang pelik menantunya itu. "Fya kenapa ni asyik muntah muntah? Risau eomma dibuatnya" Belakang badan Fya digosok gosok.

"Ke Fya tersalah makan ni?" Soal Puan Park lagi sambil memapah Fya ke kerusi di sebelah katil Jimin ditempatkan.

"Tak eomma. Fya sebenarnya.." Air liur ditelan kesat. "Fya mengandung eomma" Fya menunduk kebawah. Perutnya dipegang. 

Angan-angannya mahu beritahu Jimin sebelum orang lain telah terkubur apabila keadaan menjadi sebegini. Hanya mampu merancang namun apa yang ditetapkan olehNya adalah perancangan yang terbaik. 

Wajah terkejut mula terpancar pada wajah ibu mertuanya itu.
Eusof setahun pun tak sampai lagi woi! 

"Jimin dah tahu?" Puan Park menyoal lagi. Fya menggeleng.

"Fya tak sempat beritahu dia eomma. Ingat nak buat suprise. Tapi ini pula yang terjadi" Wajah pucat Jimin yang masih tidak menyedarkan diri itu ditatap sayu. 





Apartment mewah itu dipenuhi dengan jeritan Jihoon dan Farhan. Eusof yang menangis itu menghentakkan kakinya. 

"Hannn tolong panggilkan Haru noonaaaaa!!!! Aku dah tak tahu nak buat apaaaa ni" Jihoon menjerit lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hannn tolong panggilkan Haru noonaaaaa!!!! Aku dah tak tahu nak buat apaaaa ni" Jihoon menjerit lagi.

Diberi susu tak mahu, diaum chak pun tak berjalan.
Farhan mengangguk sebelum dia berlari ke rumah sebelah.

"Haru noona!" Lonceng ditekan beberapa kali.  Tidak sampai seminit pintu itu dibuka.

"Iyaaaaa" Haru mula membuka pintu pagar rumahnya. Tanpa berkata apa-apa Farhan lantas menarik laju lengan baju dipakai Haru. 

Nak pegang tangan tak halal gap lagi.

Pintu : Eh?
Pagar : Eh?
Baju : Eh?

"Eh? Kenapa Hoon biarkan dia menangis ni?" Haru mula mengangkat Eusof ke dukungannya. Bayi itu didukung.

Dengan serta merta si bayi itu berhenti menangis. 

Hampir terkeluar halkumnya Jihoon dengan Farhan. Tadi diorang dukung tak berhenti nangis lak.

Eusof ada dekat situ sebab diorang ni laa yang offer nak jaga anak buah diorang ni ha.

Kesiankan noona laa katakan.



Rachael mencerminkan dirinya buat kali terakhir sebelum dia mencapai tas tangan berjenama fake itu. 

Ini kerana Syarikat Gucci milik Taehyung itu sudah pun menyenaraikan hitam nama si Rachael ni. 

"Ni kau nak kemana pulak ni?" Soal Taehyung sebaik muncul di sebalik dinding.

[𝐎𝐆] 𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐌𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐧 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚 ° 𝐏𝐉𝐌  Where stories live. Discover now