6.Kapitola

1.5K 108 16
                                    

Yaaaayyyyy, pim pom máme tu v pořadí už šestou kapču liščího prince! Sušenky moje tři strany ve wordu a přes 1500 slov OMG je to nejdelší kapča tohoto příběhu. Prosím nezabíjet, vše bude dobré s časem a dalšími kapitolami oki? Enjoy, like a opět mi dejte vědět, jak se vám kapča líbila. :-)

PS: DOPORUČUJI VÁM SI K TÉTO KAPČE PUSTIT TUTO RELAXAČNI PIANOVOU , SKVĚLE SE K TOMU HODÍ A OBZVLÁŠŤ KE DRUHÉ ČÁSTI :-DDD



Bál byl v plném proudu a všichni se náramně bavili. Naruto, poté co dal sbohem Deidarovi, který se šel připojit ke svému manželovi, navázal kontakt s partou šlechticů v jeho věku a musel říct, že si našel přátele. Shikamaru byl nesmírně chytrý. Zrovna mu vyprávěl o bitvě, kterou jeho otec vybojoval bez jediné oběti díky jeho briliantní strategii. Pocházel z malého království na západě obklopeném řekami a byl to ten nejlepší stratég, kterého Naruto viděl. Po jeho boku stála jeho snoubenka Ino. Dlouhé blonďaté vlasy měla v krásném drdolu a po stranách tváře jí spadaly pramínky. Usmívala se na prince před sebou a poslouchala Shikamarovo vyprávění. Byla na něj moc pyšná. Ve všem, co dělal jej podporovala. Vlajka království nesla hlavu vlka a Naruto se dozvěděl, že Shikamaru na jednom ze svých prvních lovů jednoho zachránil, když byl malé vlče a od té doby jsou z nich nerozluční parťáci.

,,A kde ho máš?" zeptal se Naruto a rozhlédl se po síni. Shikamaru zavrtěl hlavou.

,,Zůstal v království. Teď když tam nikdo není, je ten nejlepší na jeho ochranu. Je to bojové zvíře." Na to mu kývl a se svou snoubenkou odešli. Naruto se otočil ke svým dvěma společníkům Gaarovi a Nejimu. Úžasnými muži, díky nimž jsou obě království v míru. Gaarovo se nacházelo v jižní oáze obklopené pouští a Neji žil naopak na severu obklopen sněhem a ledem. Odtud pramenily jeho oči. Zářily jako dva kusy pečlivě upraveného ledu.

,,Takže už máte někoho vyhlédnutého?" zeptal se Naruto, když probrali politickou situaci v jejich zemích a přišla řada na vztahy. Gaara si lehce odfrkl, zatímco Neji zčervenal.

,,Já mám ještě čas na ženění a navíc jsem ještě nepotkal tu pravou." zabručel červenovlasý a stejně jako Naruto přenesl pohled na ledového prince, jehož tváře led vůbec nepřipomínaly. Spíše pravý opak.

,,Je tu někdo, kdo se mi líbí." špitl tiše a když se ho oba chlapci začali vyptávat na jméno, pohodil hlavou za ně. Oba se otočili a vykulili oči.

,,Není to princ Lee z větrného království?" zeptal se Gaara s pro něj nepřirozeně vysokým hlasem. Naruto kývl a sledoval, jak mladý princ nadšeně pobíhá po síni a s každým prohazuje řeč. Sytě zelené šactvo na něm vlálo a černé vlasy, které měl stažené z čela kolem něj poletovaly. Naruto párkrát zamrkal a otočil se zpátky k Nejimu.

,,No, a mluvili jste o tom spolu?" Neji pouze zavrtěl hlavou.

,,Myslím, že je čas to napravit." Ušklíbl se Gaara, s Narutem si vyměnili pohled a než se Neji nadál oba jej tlačili směrem k rozvášněnému princi. Když se jim to podařilo, odstoupili od něj a ukázali zdvižené palce. Hned na to se jako správní přátelé vypařili a nechali ho tam s princem Leem, který nechápal, co se děje a ledového prince si se zájmem prohlížel. Naruto se po dlouhé chvíli přestal smát. Prostě si nemohl pomoct. Nejiho bezradný výraz byl k nezaplacení a Gaara s ním souhlasil. Vypili spolu skleničku drahého vína a Naruto se omluvil. Rozešel se ke dveřím na ohromný balkon. Alkohol jej příjemně zahříval uvnitř, ale začínalo mu být horko, a tak otevřel dveře a vstoupil na balkon. Obličej mu ovanul chladný vítr. Opřel se o zábradlí a zahleděl na měsíc, který zářil v plné kráse.

My sweet Fox princeKde žijí příběhy. Začni objevovat