8.Kapitola

1.2K 85 12
                                    

ÁÁÁÁ DRUHÝ DÍLEK Z LIŠČÍ NADÍLKY. LIKE COMMENT ALE HLAVNĚ ENJOY. JAKO VŽDY

 BUDU RÁDA, KDYŽ MI DÁTE VĚDĚT, JAK SE VÁM KAPITOLY LÍBILY :-)

EDIT: OMG PROČ JE WATTPAD TAK POMALÝ V NAHRÁVÁNÍ VÍCE KAPITOL?!



Sasuke Narutovu ruku pouštěl velice nerad, ale Naruto to chtěl oznámit rodičům a tak ho Sasuke pustil. On sám měl namířeno ke trůnu, aby svým rodičům sdělil svou volbu. Jako had se prosmýkal mezi tančící šlechtou a po chvíli stanul před Fugakem, který ho sledoval, jako ostříž. Co Sasukeho překvapilo, byl jeho strýc Madara, který stál králi po boku a něco mu šeptal do ucha. Soudě podle králova výrazu, to nebylo nic pěkného. Sasuke klekl na jedno koleno a otce pozdravil. Madara domluvil a stáhl se za trůn. Fugaku synův pozdrav opětoval.

,,Spusť." Jediné slovo, ale znělo tak vynuceně, že se Sasuke začal zajímat o informace, které Madara králi poskytl.

,,Přišel jsem sdělit svou volbu." Mikoto se na svého syna usmála. Poznala na něm, že je v tuto chvíli šťastný a zajímala se o osobu, která to má na svědomí. Nemohla se dočkat, až onu dívku pozná. Fugaku se ale zamračil, což Sasuke nechápal. Ještě neřekl jméno a jeho otec se na něj mračí, jakoby rozbil dveřní okno.

,,Tak nám sděl jméno své vyvolené, kterou jsi se rozhodl pojmout z manželku." Fugaku se hodně snažil udržet si klidnou tvář. Ale informace, které mu jeho bratr sdělil jej znepokojovaly. Požádal Madaru, aby Sasukeho z povzdálí sledoval a dal na něj pozor. Ale nečekal, že se od něj dozví, že se jeho vlastní syn líbal na balkoně s mladším synem rodiny Uzumaki! Madara se musel splést. To nebylo možné. Sasuke nikdy neprojevil zájem o stejné pohlaví. Sasuke se postavil a otočil se k hostům, kteří postupně utichali. Jakmile se rozhostilo ticho, pohledem zaplul k Narutovi, který se na něj usmíval i s rodiči a Deidarou. Poznal, že u něj proběhlo všechno v pořádku a promluvil.

,,Chci vám oznámit jméno osoby, která mi stane po boku a kterou jsem si dnes večer vybral. Jméno té osoby je Uzumaki Naruto a já vám všem děkuji, že jste přišli." V místnosti zůstalo hrobové ticho. Madara s Itachim, který se objevil po jeho boku byli šokováni. Stejná reakce se projevila u královny, která to nečekala a těkala pohledem ze svého syna k synovi rodiny Uzumaki. Sasuke se otočil a pohledem stanul na svém otci, který na něj zíral přímo nevěřícně. Chvíli si hleděli do očí, až nakonec Fugaku vstal a pokynul Sasukemu, aby jej následoval. Hudba se znova rozehrála a šokovaní hosté se vrátili ke svým aktivitám. Celá rodina krom Deidary následovala krále do jeho pracovny. Jakmile se zavřely dveře a královna se posadila, Fugaku zprudka vydechl a sám se posadil do křesla. Sasuke nevěděl, co jej čeká, ale jeho strýc mu to hned ukázal.

,,Ty ses zbláznil Sasuke! Království potřebuje dědice! To znamená, že je potřeba královny, ženy! A ty všem v síni oznámíš, že si bereš kluka! Uzumakiho k tomu!" rozkřičel se Madara a přecházel zběsile tam a sem, jako tygr v kleci. Itachi nic neříkal. Sám byl ženatý s mužem, ale to bylo dohodnuté manželství, které nešlo rozvrátit, a jeho rodiče přijali fakt, že se od něj potomků nedočkají. Sasuke byl ale jiný případ.

,,Co je na tom tak špatného, že si jej chci vzít!? Mám ho rád a on mě taky! Mluvili jsme spolu o tom a jeho rodina s tím nemá problém!" Sasuke se mračil, jako tisíc čertů.

,,TS mluvili. Tím myslíš to, jak jsi mu na balkoně strkal do pusy jazyk!?" Madara se zatvářil velice znechuceně a Sasuke na chvíli uviděl rudě.

,,Ty jsi nás špehoval!? Jak jsi mohl strýčku!?"vyskočil na nohy a probodl Madaru pohledem, který mu jej oplácel.

,,Tvůj otec mě o to požádal. Buď vděčný. V tom vašem roztouženém stavu byste nepoznali blížící nebezpečí na míle daleko!" na to se Sasuke zarazil a otočil se ke svému otci, který celou hádku pozoroval se zachmuřeným výrazem.

,,Otče? Je to pravda?"

,,Ano je." Oba synové neměli, co říct. Mikoto byla smutná. Přála si vnoučata, ale pokud byl její syn šťastný s chlapcem, neměla námitky. Její manžel ale byl jiný případ.

,,To nemohu dovolit Sasuke. U Itachiho nebyla jiná možnost. Ale u tebe chci řádné manželství." Sasuke byl šokován. Jeho vlastní otec! Znova uviděl rudě a rozkřičel se na celou pracovnu.

,,JAK NEMŮŽEŠ DOVOLIT!? TO JÁ SI VYBRAL, JE TO MÁ VOLBA! MÁME SE RÁDI, COPAK TO NESTAČÍ?!"

,,NEVEZMEŠ SI HO A TO JE MÉ POSLEDNÍ SLOVO!" Fugaku se zprudka postavil a syna vraždil pohledem, ale Sasuke mu jej statečně oplácel.

,,JÁ MYSLEL, ŽE ZROVNA TY MI BUDEŠ ROZUMĚT! PŘIVEDL JSI MATKU K PRARODIČŮM I PŘESTO, ŽE BYLI PROTI VAŠÍ LÁSCE A VZALI JSTE SE! ŘÍKAL JSI MI, ŽE VÁS K SOBĚ NĚCO TÁHLO! SE MNOU A NARUTEM JE TO STEJNÉ! NĚCO NÁS K SOBĚ TÁHNE A NEMŮŽEME TO OVLIVNIT!" na chvíli se uklidnil, když uviděl, jak se králova tvář mění z vražedné na překvapenou. I Mikoto, Itachi a Madara jej sledovali.

,,Já si ho vezmu otče. Nevím, co nás k sobě táhne za sílu, ale jedno vím, a to je pravost mých citů." Fugaku se posadil zpátky do křesla a promnul si oči. Chvíli přemýšlel. Atmosféra by se dala krájet. Každý čekal na jeho odpověď.

,,Nechám si to projít hlavou, ale nic neslibuji synu. Teď se vrať do síně. Musíme hostům ukázat jejich pokoje na noc." Sasuke se vděčně usmál, otočil se na patě a s Itachim po boku vyšel ven směrem k síni. S bratrem si vyměnil všeříkající pohled. Ať už to dopadne jakkoli, Sasuke věděl, že jej Itachi podpoří.



My sweet Fox princeKde žijí příběhy. Začni objevovat