Tak je to tadyyyy poslední kapitola dlouhá, jako týden. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo. Pro ty, kteří sex. scénu nechtějí číst hledejte * na začátku věty. Celá scéna je označena, abyste ji mohli přeskočit. Prosím o přečtení autorské poznámky na konci. Like, comment a hlavně enjoyyyyyyyy
Stál před zrcadlem a pozoroval svou tvář, prolezlou nervozitou. Za pár minut projde dveřmi, kde na něj čeká jeho snoubenec. Přál si, aby mohl být v klidu. Ale po předchozích událostech se toho pocitu nemohl zbavit. V duchu doufal, že až přijde ráno, bude toho pocitu zbaven. Stalo se toho tolik, že mu zabralo chvíli všechno vstřebat. Chvála bohu Madara dodržel, co jim říkal a korunovaci i svatbu zařídil, co se týkalo příprav. Vše si zařídil, aby mohl po jejich likvidaci shrábnout korunu, moc a obě království. Díky jejich štěstí byl poražen. S povzdychem si upravil límeček. Uslyšel otevření dveří.
,,Jsi připraven zlato?" Naruto se otočil na svou matku, která byla oblečena v krásných šatech v barvách jejich království. Jejich oči se střetly a princ se usmál.
,,Jsem nervózní mami." Sklopil hlavu a zadíval se na své třesoucí se ruce.
,,Oh Naruto." Kushina k němu přistoupila a vzala jej za ruce.
,,To je úplně normální synu. Deidara před svou svatbou třikrát zvracel, jak byl nervózní. A nakonec mi řekl, že to bylo vše v pořádku a že se za to cítí hloupě." Pohladila ho po tváři a začala táhnout ven ze dveří.
,,A už nemluvit a konat!" se smíchem ji následoval do tanečního sálu, který byl vyzdoben v bílé, stuhami a květinami. Sasuke se nakonec rozhodl, že nikoho ze sousedních království zvát nebude a že chce klidnou, malou svatbu. Oproti Itachimu, který měl třídenní oslavy na své svatbě. Společně s Narutem si o svém rozhodnutí promluvil a blonďáček souhlasil. Zažili toho v krátké době příliš mnoho. A po svatbě sídlo uzavřou na pár dní, aby se uvnitř dalo vše do pořádku, co se týkalo záležitostí. Den předtím byl Itachi korunovám králem havraního království a všude se slavilo. Takže Naruto předpokládal, že dnes to tak šílené nebude. Málem zakopl o červený koberec, ale balanc neztratil. Došli k velkým dvoukřídlým dveřím a bez otálení jim byly otevřeny. Za doprovodu hudby vkročili do sálu, kde byly pouze královské rodiny a oddávající. Narutovi se nahrnula červeň do tváří, když spatřil Sasukeho, jak nervózně přešlapuje na místě. Jejich pohledy se do sebe zaklesly a zůstaly tak až do doby, kdy se princ postavil vedle něj. Musel uznat, že mu to slušelo. Oproti Narutovi, který byl oblečen v bílé robě ohraničené tmavší oranžovou, Sasuke byl oblečen v robě černé ohraničené tmavou červenou. Oba měli na zádech symbol království, ze kterého pocházejí. Sasuke se usmál a vzal Naruta za ruku. Oddávající začal pronášet svou řeč. Byla dle jejich žádosti krátká a výstižná. Na délku trvala asi deset minut.
,,Teď prosím snoubenci proneste svůj projev a vyměňte si prsteny." Oddávající si odkašlal a o krok ustoupil, aby jim dal trochu prostoru. Sasuke se otočil k Narutovi a vzal ho za ruku. Díval se mu do očí.
,,Naruto. Nikdy jsem nevěřil, že je možné se zamilovat na první pohled. Pokaždé, když mi to Itachi říkal, tak jsem se mu vysmál do obličeje. Ale pak jsem viděl, jak se dívá na svého manžela a napadlo mě, že by mohl mít pravdu. A když jsme se tehdy na slavnosti mých sedmnáctin srazili na chodbě a já ti pohlédl do očí, zjistil jsem, že je to pravda. Od první chvíle jsem tebou byl okouzlen. Tvou krásou, zdvořilostí, optimismem, ale i statečností a inteligencí. A byl jsem často nervózní, protože jsem chtěl, abys mě měl taky rád a nakonec se to povedlo a dnes tu stojíme a říkáme si své sliby. Už nikdy nechci zažít ten pocit srdce trhajícího se na dva kusy, když jsem o tebe málem přišel. Miluju tě Naruto. Zůstanu s tebou v dobrém i zlém a nikdy tě neopustím." S tím Narutovi nasadil zlatý prsten posetý malými kousky šperků. Ve světle se krásně třpytil duhovými barvami. Se slzami v očích se na Sasukeho usmál, prsten si krátce prohlédl a pak vzal on do ruky tu Sasukeho. Zhluboka se nadechl. Teď byla řada na něm.
ČTEŠ
My sweet Fox prince
FanfictionSasuke, druhorozený princ Uchiha království dosáhl věku 17 let a jeho otec uspořádá bál, kde si Sasuke má najít svou budoucí nevěstu. Jsou pozvána všechna okolní království a hlavně rodina Uzumaki, se kterou udržují mír. Když se ale Sasuke střetne s...