7.Kapitola

1.3K 92 7
                                    

 Dnešní liščí nadílka odemne pro vás. Hned dva díly této příběhovky :-) like, enjoy and comment


Polibek byl nekonečný, pomalý a něžný. Naruto byl v nebi. Tím si byl jistý. Sasukeho paže jej svírala kolem pasu a každou chvílí jej k sobě víc tiskla. A přestože šlo o nevinný polibek, pouhé tisknutí rtů k sobě, oba měli pocit, že je požírá žár. Ve skutečnosti ale uběhlo jenom několik chvil a hned nato se začal ozývat kyslík, kterého se jim nedostávalo a tak se od sebe chtě nechtě odtrhli. Sasukemu se točila hlava, nikdy nic podobného nezažil. Hleděli si vzájemně do očí.

,,Wow." Bylo jediné, co ze sebe Naruto dostal a usmál se. Sasuke mu úsměv vrátil, ruku z pasu sundal a místo toho jej vzal za ruku.

,,Lépe bych to nenazval."

,,Co bude teď?" Naruto naklonil hlavu na stranu, což Sasuke v hlavě označil za roztomilé. Obzvlášť, když si vítr začal hrát s jeho vlasy.

,,Teď půjdeme zpátky do síně a já oznámím, že jsem si vybral svou budoucí nastávající. V tomto případě nastávajícího. Otec bál ukončí a zítra ráno se začne projednávat svatba."

,,Co když král s královnou nebudou souhlasit s tvojí volbou?" Naruto se nad tou myšlenkou zamračil. Sasuke ho následoval.

,,Neboj se lišáčku, to se nestane." Liščí princ se s překvapením podíval do tváře svého skoro snoubence. Další přezdívka. Zdálo se mu, že Sasuke bude ten typ, který si potrpí v posteli na přezdívky a no... řekněme ne moc hezké povídání. Ale pořád ho neznal. Vůbec o něm nic nevěděl a tak tuto svou teorii nemohl utvrdit.

,,Dobře. Pojďme dovnitř." Sasuke se ujal vedení a se svým vyvoleným se vrátili do síně. Tam se od něj Naruto odloučil a jal se hledat své rodiče, aby jim sdělil snad radostnou zprávu. Po cestě uviděl Nejiho, který se již bez ostychu vybavoval s princem Leem, který se zrovna smál nějakému vtipu, co mu Neji řekl. Pousmál se nad tou podívanou. Tak se jeho a Gaarovo snažení vyplatilo. Koutkem oka zahlédl Sasukeho, jak kráčí se vzpřímenou hlavou ke králi a doufal, že vše proběhne v pořádku. Stočil pohled zpátky před sebe a hlavou se srazil s Deidarou, který k němu spěchal, ale nečekal, že do něj bratr vrazí jako tornádo.

,,Já přísahám na samotnou Kaguyu, že tě jednoho dne zadusím tvým vlastním polštářem! Co máš pořád s těma hlavičkama!?" štěkl Deidara nakvašeně, ale Naruto se mu jenom omluvil, pak jej popadl za ruku a táhl k rodičům, kteří stáli u zdi a v tichosti popíjeli víno.

,,Mami, tati? Musím vám něco říct." Vyhrkl Naruto hned, jak se před ně postavil a pustil bratrovu ruku. Všichni tři se na ně podívali.

,,Stalo se něco synu?" Minato sjel syna pohledem hledajíc jakákoli zranění. Naruto se zavrtěl.

,,Nic mi není, jenom se asi budu ženit." Chvíli bylo ticho.

,,COŽE!?" Kushina se na nic jiného nezmohla. Tak oni sem jedou kvůli Uchihovic klukovi, který se má ženit a nakonec se z toho vyvrbí svatba JEJÍHO SYNA?!

,,Jak se to stalo Naruto?" Minato odložil sklenku a postavil se synovi po boku. Deidara nic neříkal. Bylo mu to jasné. Viděl svého brášku s mladším Uchihou a hned mu docvaklo, co se děje.

,,Já a Sasuke-san .... Já nevím, jak se to stalo. Prostě nás k sobě něco táhne a na balkoně jsme se políbili a.."

,,COŽE?! POLÍBILI!? NARUTO UZUMAKI! TY TADY ÚPLNĚ DIVOČÍŠ!"

,,Klid mami! Já ho mám rád a je to divné, protože o něm nic nevím krom toho, že má vlastního havrana a je milý a... no... požádal mě o ruku a když jsem mu řekl, že ho nemiluju, on mi řekl, že on mě taky ne, ale že na to bude spousta času." Narutovy tváře byly červené, jako dvě rajčátka. Minato vyprskl smíchy. Bylo to tady. Jeho syn pomalu dospívá. Kushina zavrtěla hlavou.

,,Jsi si tím jistý Naruto?" jako odpověď jí stačil zářivý úsměv, který jí její syn věnoval.

,,Pak nemáme námitky." Deidara dal bráškovi ruku kolem ramen a otočil jej směrem k trůnu, kde se Sasuke snažil mluvit ke králi, po jehož boku stála osoba, kterou neznal, a která nevypadala vůbec nadšeně. A král už vůbec. Nakonec Sasuke vstal a otočil se k ostatním hostům, čímž si vydobyl jejich pozornost.

,,Chci vám oznámit jméno osoby, která mi stane po boku a kterou jsem si dnes večer vybral. Jméno té osoby je Uzumaki Naruto a já vám všem děkuji, že jste přišli." V síni zavládlo hrobové ticho a Naruto poznal, že jsou se Sasukem v pěkném průšvihu.

My sweet Fox princeKde žijí příběhy. Začni objevovat