ROZDZIAŁ III

105 6 1
                                    

Imię i nazwisko : Bartek Maks "Grewius" Beriński

Wiek : 25

Data urodzenia : 09.03.1999

Miejsce urodzenia : [utajniono] w Polsce

Wzrost : 1.90m

Waga : 70kg

Kolor oczu : niebieski

Kolor włosów : blond

Rodzina :

matka - Aleksandra Monika Berińska - 30 lat, naukowiec poziomu 3 w placówce SCP-[utajniono].

Ojciec - Dominik Jan Beriński-konion - 35 lat, naukowiec poziomu 4 w placówce SCP-[utajniono].

Poziom dostępu : karta klasy D

Klasa : D

Studia : wzorowo zdane studia psychologiczne.

Lęki : myśl odrzucenia przez innych, życie bez myślenia, zagubienie ważnych myśli.

Umiejętności : moc przekonywania, persfazja, celność, szybkostrzelność, szybkie przeładowanie broni, znajomość ludzi i sprzętu.

Przewinienia :

Poza placówką - napady z bronią w ręce, wymuszanie pieniędzy, morderstwa, ucieczka przed policją.

W placówce - sześciokrotna próba ucieczki z placówki, czterokrotne przenosiny między ośrodkami, morderstwo ochroniarzy, Kradzież.

Uprawnienia :

D-6209 (poprzednia placówka) "Grewius" ma prawo poruszać się po całym lcz (.[light contaiment zone(strefa lekkiego nadzoru)]. Obiekt nie ma prawa wchdzić do obiektów SCP bez zezwolenia. Grewius może opuszczać lcz tylko za zezwoleniem pracownika z kartą naukowca i wyższej. Obiekt nie ma dostępu do broni. Może dowolnie zmieniać wystrój swojego pokoju. Nie zabrania się mu konwersacji z personelem.

Bezpośredni przełożony : Dyrektor H.

=================================

Z okazji świąt zapraszam was do tego rozdziału i do następnego bo dziś się pojawi a na razie to wesołych świąt.

SCP : Ośrodek 16 POpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz