Havas İlmi (8)

3.5K 59 55
                                    

Hocam dedim... Önce anlatmayı düşündüm daha sonra da önce kitap hakkında bilgi alıyım sonra karar veriyim dedim. (İçimden)
Kısa bi süre hocayla tanıştık ettik tabi {arkadaslar oraları geçiyorum uzatmayım diye}

B: ben / H: hoca

Hocam, K...H.... adlı kitap hakkında ne biliyorsunuz acaba?

H: Gizli ilimlerin, büyülerin ve benzeri herşeyi kapsayan bir kitaptır. Hayırdan çok şer vardır içinde.
Asıl soru sen bu kitabı nerden biliyorsun?

Hocam ben çok merak ediyorum içindeki bilgileri özellikle Cinni şeyler hakkında olanları.

H: Buraya bunun için geldin değil mi? İçinde ki bölümleri okuyup şerlilerle bi ritüel gerçekleştirmek için?

(Ben adama yapacağımı söylemeden o tahmin etti bende hayır diyemedim artık)

Evet hocam bende ilim sahibi diğer insanlardan farklı olmak istiyorum.

H: bu işlere karışıp hayırlı çıkan birisini hiç görmedim Ataberk kardeşim. Yani ilim sahibi olmadıktan sonra ya o kitap seni alır götürür yada sen onları. Ancak sen yanlış anlama ama o kitapta kaybolup gidenlere eklenirsin en fazla, ne derdin varki bunu istiyorsun bukadar?

B: Bir derdim yok hocam sağlığım sıhatim yerinde ama ben istiyorum işte bir kere dahi olsa görmek istiyorum. Zaten ben burdan çıkınca ritüeli gerçekleştirmeye gideceğim ama eğer siz ilim sahibi biri olarak bana yardımcı olup sizin yanınızda birşeyler görmemi sağlayacaksanız kendi başıma iş açmayacağım.

H: Ben hocalığımı insanlara Ateşin evlatlarını göstermek için değil Allah'ın emrinde insanlara yol göstermek için yaparım Ataberk kardeşim. Birde o kitaptan bir ritüeli gerçekleştirmen imkansıza yakın İbranice arapça bilmiyorsundur bile sen zaten , kusura bakma sana tavsiyem böyle bir işe kalkışma. Şimdi gidebilirsin bende namaz kılacağım.

Bende çıktım hocanın evinden. Bana ayarladıkları eve döndüm. Ama hocanın bilmediği şey o kitabın türkçesi bendeydi imkansız felan değil yapacağım dedim içimden.

Yatsı ezanından sonra sabah ezanına kadar sürem vardı

Ve ayrıca o kitapta hastalıklara çare bile vardı ben bu işin uzmanı olacağım dedim içimden.

(O dönemler hırsla gözüm kör olmuştu yaptıklarımdan pişmanım , bazılarından ama)

gece hazırlıklara başladım gerekli herşeyi yaptım ve en önemlisi gerekli duayı baya bir okumak gerekiyordu onuda okumaya başladım.

Nelere ihtiyaç olduğu türkçe olsada dua arapçaydı türkçe meali vardı ancak baya zordu.

Okumam gereken sayıyı okudum ancak ilk denememde malesef başarısız olmuştum.

Açıkçası birşeyleri eksik yaptığımı düşünüyordum ama bilmiyorum. Bir kere bile gerekenleri yapmak hiç durmadan 25 dk felan sürdü baya yoruldum o yüzden bıraktım ve yarın denerim diyip yattım.

( gün içerisinde annem felan arıyor tabiki arkadaşlar ama ben onlara girmiyorum uzatmayım diye)

O evde 2. Kaldığım gecemde ilk rüyamı gördüm ancak ilk defa o evde korktum. Ateşin evlatlarının bana oynadığı oyun yatmamla başladı...

Evdeyim Ispartada değilim.
Annemin odasındayım. Gözümü açıyorum annem başımın ucunda saçlarımı seviyor.
Daha sonra annemin odasının kapısı açılıyor ve içeri yine annem giriyor.
Onu görmem üzerine kafamı başıcumdaki annem silületindekine çeviriyorum ve simsiyah karaçarşaflı gözleri simsiyah birşey görüyorum.

O diğer odaya giren diğer şeye döndüğümde yine oda karaçarşaflı aynı varlığa dönüyor en son yine 3. Olarak kapının eşiğinde annemi görüyorum ama o normal. Şaşkın bakıyor.

Yataktan fırlayıp annemin kolundan tutup evden kaçıyoruz sonra  ter içinde uyandım..

(Hayatımda ilk defa böyle birşey görmüştüm arkadaşlar gerçekten ilk defa korktum.)

Ben yattıgımda saat 12 felandı saat 3ü 5 geçiyordu.

Annemi aramak istedim ama telaşlandırmamak için aramadım saatte baya geçti.

Ozamanlar sigaraya ilk defa başlamıştım haftada 1-2 en fazlaydı ama gelirken köye çantama atmıştım nolur ne olmaz diye paketi alıp köye çıktım.

İn cin top oynuyor meydanlar bomboş tabi...

Çok gitmeyip geri döndüm sabah kadar 10 tane sigara içtim ve gündüz uyudum.

Öğlen 5-6 gibi kalktım ormanda tur atayım dedim.

~arkadaşlar şuana kadar fotoğraf atamadım köyün ancak çoğu fotoğraf flaşımda gitti telefonumdan pcye attıgım  kalan fotoğrafları atacağım ama beni şüpheye düşüren bir fotoğraf bu

Köyde ormanda ilerlerken gezinirken, ormanda üst tarafta gördüğüm şey beni şok etti işte o ne olduğunu anlayamadığım şey

Tam çekemedim ama o apayrı birşeydi gözle gördüğüm kadarıyla taş felan değil....

Tam çekemedim ama o apayrı birşeydi gözle gördüğüm kadarıyla taş felan değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korkudan hareket halinde çektim ancak böyle birşeydi... koşarak köy kahvesine gittim.

Yaşanmış Korku Hikayeleri (Gerçek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin