- Szóval. Mit is kéne csinálnom?
Végig néztem Matten.
- Tudsz helyesen írni?
Elfintorodott és maga elé fordította a laptopomat. Kérdőn megemelte a szemöldökét, én pedig bólintottam. Elhelyezkedett a mellettem lévő széken és a billentyűzetre helyezte az ujjait. Pár perc múlva drámaian felsóhajtott és megdörzsölte a szemét.
- Ez borzalmas.
- Te vagy a borzalmas. Ez maximum helytelen lehet.
- Nem a helyesírásra gondoltam. A tartalma szar.
- Moderálnád a beszédedet?
- A tartalma egy rakás ürülék.
Bólintottam. Sokkal jobb. Kijelölte a fájlt és egyszerűen kitörölte. Még csak fel sem fogtam, hogy mit csinált, már is felháborodtam. Mielőtt bármit is mondhattam volna, a szavamba vágott.
- Senkit sem érdekelnek a Szent Miklósról szóló legendák, vagy, hogy valami idióta halott pali mit csinált karácsonykor a múltban. Ez mind dög unalom. Olyan, mint te. Ne akard saját magadra formálnod az újságot, ha azt akarod, hogy meg is vegyék.
- És? Mit javasolsz?
Dan lazán lehuppant az egyik kanapéra. Összekulcsolta a kezét maga előtt és várta Matt válaszát. Mióta állt az ajtóban?
- Írhatnánk a karácsonyi vásárról. Mellékelhetnénk képeket, vagy ami még jobb, a suliba is csinálhatnánk egyet!
Túl jó ötlet ahhoz, hogy ez mind Hicks fejéből pattanjon ki. Itt valami nem stimmel. Nem lehet ennyire értelmes. Rásandítottam, ő pedig egy diadalmas mosolyt villantott felém. Utálom, hogy ennyire élvezi a helyzetet. Dan egy ideig minket nézett majd megszólalt:
- Az iskolában minél előbb el kell kezdenünk a szervezést. Beszélnünk kell az igazgatóval, Mr.Stuarttal , dekorációt kell beszereznünk, önkénteseket és még egy csomó egyéb dolo...
- Király. Te barátom beszélsz az igazgatóval és az öreggel, az önkéntes kérdés nem gond, Alison pedig átugrik hozzám, és megbeszélem vele a részleteket.
Igen. Dan beszél Mr.Stuarttal, önkéntest bárhol le tudna akasztani, mert ki ne akarna segíteni Matthew Hi...
- Alison mit csinál?
Segélykérően néztem Danra, de csak megvonta a vállát. Gyerünk, jó barát módjára meg kéne védened, kitalálni valami jó kifogást, vagy kimenteni ebből az egész helyzetből. Matt házában, kettesben? Kizárt dolog! Elhiszem, hogy most lányok gardedámja irigykedik rám, de én nem érzem magam ennyire szerencsésnek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papír fiú
RomantizmEgy lány akinek az újságírás a szenvedélye és az a srác aki csak kihasználja a lányokat. Matthew Hicks a suli legnépszerűbb (nem mellesleg legjóképűbb) pasija. Alison pontosan ezért ír róla az iskola újságban, amit ennek köszönhetően úgy kapkodnak...