Elementlere Hükmeden Kraliçe

1.3K 86 1
                                    

Selam gençler! Sizleri ve burayı çok özlemişim. Buu bölüm merağınız biraz azalacak ve James ve Venedik'in aşkına özeneceksiniz :D Neyse uzatmadan;

Bölüm şarkımız; John Legend - All Of Me 

Yorum ve vote ları unutmayın :))

Sizi seviyorum xx

-MsPotter1

 

Bölüm 14

Crytirious mu? O da ne? James'e ;

"Pardon canım ben neyim?"

"Crytirious, yani bir nevi elementlere hükmeden kraliçe anlamına gelir."

Bir dakika. Element? Kraliçe? Ben?

"Ee James... Emin misin?"

"İnanmıyor musun?"

"Saçmalama tabii ki inanmıyorum"

"Tamam o zaman. Bir de Deustix den dinle canım."

"Deu-..." diyemeden ellerimizi birleştirdi ve;

"Saf iyiliği düşün.." dedi. 

Saf iyilik, saf iyilik... En iyisi ufakken annemin beni yıkadıktan sonra saçlarımı taradığı anı düşünmeliydim. O an öyle büyülüydü ki.. Annem başımda ninne söylerdi saçlarımın tarandığını bile anlamadın uykuya dalardım.. 

   Onu düşündüğüm anda kendimi daha öncede gittiğim yemyeşil bir çayırda buldum. Yanımda da James vardı.

  Bu sefer bir lavanta bahçesindeydik ve karşımızda Saf İyiliğin Tanrısı duruyordu. Demek adı Deustix'di..

   "Ah çocuklar, neden buradasınız acaba?"

  "Yüce Deustix.." dedi ve yere doğru saygıdan eğildi veben de aynısını yaptım.

  "Şey James Cryt-..."

 "Deustix Venedik bir Crytirious ve bunu ona inandıramıyorum. İşte bu yüzden buradayız."

"Ah kızım.. Evet sen bir Crytirious'sun. Başlarda bundan emin değildim ama son olaydan sonra emin oldum. Yani sen elementlere hükmedebiliyorsun. Özellikle Ateş ve Ruh'a... Beş elementi beşinede hükmedebilirsin ama bunu sende farkedeceksin ki sadece Ateş ve Ruh'a hükmedince kendini rahat hissedeceksin. Böyle birşey başımıza en son birkaç yüzyıl önce geldi sanırım... Buna inansan iyi edersin yavrum, çünkü inanmadığın hiçbirşeye hükmedemezsin.. Özgür iraden her zaman seninle yavrum..." dedi ve görüntü flulaşarak kayboldu. Biz yine salonda ve ellerimiz birleşmiş bir şekişde duruyorduk. 

    Ellerimizi ayırdım ve mutfağa doğru ilerledim. Baçe kapısının dibine çöktüm ve dizlerimi karnıma topladım.

   Olanları aklım almıyordu. Ben bir kraliçeydim. Elementlere hükmeden bir kraliçe.

   Başımı dizlerime yasladım ve gözümden birkaç damla yaşın akmasına izin verdim. 

  Arkamda ayak sesleri işittim ama kafamı kaldırmadım.

  James yanıma çöktü ve elini belime sardı. Bana gerçekten güven veriyordu. Kafamı kaldırdım ve yüzüne uzun bir süre baktım. Böylesine iyi ve yakışıklı biri nasıl benim gibi çirkin bir kızın yanında oluyordu -ve Elementlere Hükmeden bir Kraliçenin-. Ben ona layık değildim.

    O da bana baktı. Saatlerce böyle durabilirdim. Bana kollarını açtığında tereddütsüz boynuna sıkıca sarıldım. O benim hayatımdı.

         O benim 'ithal maymunum' du ve hep öyle kalacaktı.

Lanet Lise!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin