Kamera Görüntüleri

13.8K 625 15
                                    

mert kizgin bir sekilde yanima geldi.kolumdan tutup bardan disariya cikartti.

'ne yaptigini saniyorsun sen ya'

'asil sen ne yapiyorsun.ne diye bara geliyorsun.onu gectim sen nasil baska adamlarla dans edersin.ben ayirmasam adamla opusecektin bee'

'evet opusecektim bir sorun mu var.'

'melis sen iyi misin.kafan mi guzel.'

'yoo gayet iyiyim.kendime sevgili ariyordum sadece'

'senin zaten bir sevgilin var'

'vardi.ama artik yok.ustelik yakinda ünlü olacam'

'anlamadim'

'sen daha bilmiyorsun galiba'

'neyi bilmiyorum catlatma adami cabuk soyle'

'ben model oldum.he mde turkiyenin en unlu tasarimcisiyla'

'neee model mi oldun.'

'evt kiyafet giyip cekim yapiliyor'

'sacma sacma konusma model falan olamazsin izin vermiyorum'

'izin istemedim ki zaten'

'melis sen benim sevgilimsin.neden boyle davraniyorsun'

'beni aldattigin icin olabilir mi'

birden kolumdan tutup suruklemeye basladi.arabaya bindirdi.kendiside arabaya bindi.kapilari kilitleyip arabayi calistirdi.

'biraksana ya nereye gidiyoruz'

'hastaneye'

'ne hastanesi ya kenara cek cabuk inecem'

'sana masum oldugumu kanitlayana kadar hic bir yere gitmiyorsun.

***mert'in agzindan***

barin kösesinde oturmus yanimdaki kizil saclinin ne yaptigina aldirmadan melisi dusunuyorum.telefonuma mesaj gelmesiyle dusuncelerimden ayrildim.mesaj melisten gelmisti.mesaji okuyunca gulumsedim.ona bilerek sacma bir mesaj gondermistim.aksi taktirde asla bana mesaj atmazdi.cevap olarak sarhos oldugumu ne yazdigimi bilmedigimi ve ozelliklede yanimdaki kizil sacli kadindan bahsettim.eminim beni kiskanim yanima gelecek.bende hasret kaldigim yuzunu gorecem.animnda mesaj geldi nerde oldugumu sordu barda dedim.sonra hangoi barda dedi.sirf onu cildirtmak icin herzamanki bar dedim.simdi icinden her zaman bara gittigi ve bardan kiz cikarttigiki dusundugune adim gibi eminim.spomra barin adini  sordu.barin ismini soyledim.kesinlikle gelecekti yanima.umarim kisa bisey giymez.biraz daha ictikten sonra goizlerimi kapiya dikip melisin gelmesini bekledim.kapidan iceriye girince yuzu eski eski etrafi izliyordu beni farkedince hemen kafami baska tarafa cevirdim.omnu gordugumu gormesini istemiyorum.yaninda damla da vardi.gorkemin haberi varmidir acaba.hatirliyorumda ilk zamanlar melisi giorkemden kiskanirdim.ona o kadar yakin davraniyordu ki bir ara melise asik oldugunu sanmistim.onu her zaman korur kiskanirdi.sonucta gercek kuzeni bile degildi.uvey kuzeniydi.melisin dans pistinde bir adamla opusmek uzere oldugunu  gormemle dusuncelerimden ayrildim.hemen yanlarina gittim.melisi kolundan tutup cektim.ben ayirmasaydim olan olacakti.melisle ve o yanindaki adamla tartismaya basladik.daha sonra yanindaki adama yumruk atip kavgayi baslattim.bitis yumrugumu atip melisin yanina gittim.kolundan tutup disariya cikarttim.yine tartistik.ben aklima gelen fikirle kolundan tuttugum gibi arabaya bindirdim.arabadan inmesin diye kilitledim.onu hastaneye goturecektim.odadaki kamera kayitlarini izletip masum oldugumu kanitlayacaktim.ama once bir magazaya girdim.melisi arabaya kilitledim tabiki.magazadan t-shirt ve kot pantolon alip arabaya bindim.melisi bu haliyle hastaneye sokmam.nerdeyse hic bisey giymeyecekmis.posetleri melise verdim.

'ne bunlar'

'kiyafet'

'uzerimde kiyafet var zaten'

'seni bu olmayan kiyafetlerle disariya cikartacagimi mi saniyorsun.ya posettekileri giyersin.yada tum gece burda otururuz.'

'sen arabadayken giyinmem'

'off melis gec arkaya giyin iste'

'ya arabadan inersin yada cami kirip giderim'

'off be offf tamam cikiyorum.cabuk giyin'

arabadan indim.5 dk melis cama vurmaya basladi.giyindi galiba.arabaya bindim.

'ya sen gerizekali misin su aldigin kiyafetlere bak'

'kiyafet kiyafettir melis sus'

'aman bee konusanda kabahat'

hastaneye geldigimizde arabadan indim.meliste indi.

'ne diye beni hastaneye getirdin'

'gorursun simdi'

birlikte kamera odasina girdik.adamla konusup kamera goruntulerini actirdim.

'izlede gor masum oldugumu'

***melis'in agzindan***

adam kayitlari acti bende izlemeye basladim.once ben odadan cikiyorum.hemen ardindan odaya merve giriyor.konustuklari seylerde duyuluyor.merve insan gibi konusmak istediğini ini soyluyor.mertkendisini vuran kisinin arda oldugunu soyluyor.mervede melisin sevgilisi olan mi diyor.mertte evet diyor.sonra merve bagirmaya basliyor.bu kizin basina is acacagi belliydinfalan diyor.mertte beni savunuyor kavga ediyorlar.merve ben hala seni seviyorum diyor.ben tam odaya girince merve mertin dudaklarina yapisiyor.sonra goruntulere ben giriyorum.kavga ettikten sonra odadan cikiyorum.mett merveyi ittirip pesimden geliyor.sonrasi malum zaten.demek mertin sucu yokmus

'simdi anladin mi sucsuz oldugumu'

'hı-hı'

'yani  baristik mi'

'dusunmem lazim'

'daha neyi dusuneceksin yaaa'

'beni eve birakirmisin lutfen'

'tamam'

arabaya bindik.telefonumu acip baktim.gozlerim portlek bir sekilde telefonun ekranina baktim annem 28 kere aramis.

'mert saat kac'

'2'

'neeeee'

'ne oldu yaa'

'annem 28 kere aramis hizli sur annemi daha fazla kizdirmadan eve gidelim'

'ouww cok fena o zaman basiyorum'

'bas'

araba birden hizlaninca koltuga yapistim remen.evin onune gelince tam arabadan inecekken mert kolumu tuttu.

'opmeyecekmisin'

'henuz seni affetmedim ki'

'tmm o zman iyi geceler opucugu olsun'

uzanip yanagindan opecekken mert kafasini cevirince dudagina yapistim resmen.kafasmdan tutup geri cekilmemi engelledi.2 dkdir opusuyoruz hala birakmadi.

'öhööo öhöoo'

oksuruk sesi duyunca hemen ayrildik.annem kapinin onu de terligi elini vurarak kizgin bir sekilde bize bakiyordu.

*** İkinci bir hesap açtım Weviosa
O hesapta fantastik macera türünde bir kitaba başladım desteklerinizi bekliyorum <3***

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin