Seni bulduğum yer mezarın olacak!

26.5K 863 50
                                    

***arkadaşlar ard arda misafirler geliyor malum oruç olduğu için iftara geliyorlar.bu yüzden yeni bolumu yazamadim hepinizden özür diliyorum.multimedya da sedat var.***

allahim ne olur bir mucize olsun.ne olur beni bu sapiktan kurtar.ben boyle yalvarmaya devam ederken o hala boynunu öpmeye devam ediyordu.bir yandanda konuşmaya başladı.

'seni kantinde gördüğüm günü hatirliyormusun.ilk tanistigimiz gün'

'lanet olsun.evet hatirliyorum.keşke hic tanismasaydik'

'o gün seni gördüğümde dedimki bu kiz altima girmeli'

'lanet olsun sen nasip bir manyaksin.git surtukleri sok altına beni degil'

'ben zoru severim güzelim'

'güzelim deme bana.keşke seninle bu oyuna baslamasaydik.bunların hepsi benim yuzumden.'

'aaaböyle deme ben seninle bu oyunu oynarken çok eglendim.beni opusunle bile bastan cikarttin.'

'seni optugume inanamiyorum.ben nazil bir hata yaptim boyle.'

ayağa kalkti ve yatagin bir ucuna oturdu.

'bana oyun oynamaya teklif ettiğin günü hatirliyor musun'

'lanet olsunnnn evet evet hepsini hatirliyorum.lanet olsunnn'

'sen ne kadar çok lanet ediyorsun öyle.basina bisey gelir sonra'

'ne o benim için mi endiseleniyorsun'

'aslında senin tadina bakmadan öleceğim için endiselenmistim.'

'sen tam bir picsin'

'bende seni seviyorum.herneyse o gün sen oyun oynamaya teklif etmeseydin ben sana cikma teklifi edecektim.gerçek bir sevgili olmak için.tabi sen kullanıp atavaktim o ayri'

kahkaha atmaya başladı.

' mert seni bulduğunda da bunlari soyleyebilecek misin bakalim'

'mert bizzat kendi ayagiyla tuzagima dusecek.onun canini öyle bir acitacam ki.'

'ona ne yapacaksin sen picc'

'en sevdiğini gözleri önünde becerecem'

'sana boşuna Piç dememisim.annesinden ne istiyorsun ya.mertle ne alip veremediğini var.onu bu ise sokma'

'hadi yasli bir kadini becerecek kadar dusmedim.hem en sevdiğinin annesi olduğunu da nerden cikarttin'

Piç şekilde gulumsedi.oww mertin en swevdigi benim.oo hayir hayir buna asla izin vermem.hem mertte izin vermez.vermez değil mi.bakireligimi bu pice vermiyecem.aslaaa.olurum daha iyi.

'bana bir bicak verir misin'

'salak miyim ben sonra gel beni doğra değil mi'

'salonda seni dogramayacaktim ama güzel fikir'

'ne yapacaksin bicagi'

'bileklerini kesecem.bu hayattan kurtulmak istiyorum'

dedim ve ağlamaya basladim.

'olmaz daha senin tadina bakacam.tadina baktiktan sonra ne bok yersen ye'

'yeter artik ya yeter.seninle arkadaş olabilir dik'

yanina yaklasti,.önüme düsen saclarimi kulagimin arkasına sikistirdi.sonra üzerini cikarmaya başladı.önce gömleğimi cikarti.ben hala direniyordum.ama hicbir ise yaramiyor.sonra shortumu cikartti.iç camirlarimi cikartacakken durdu.geri çekildi .sadece iç camasirlarim uzerimdeydi.

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin