Ölemezsin

13.8K 561 61
                                    

***damla'nin agzindan***

Gorkemle bir cafede oturmus sohbet ediyorduk.ben ona eski sevgililerimden bahsediyordum.o da kendini onlarla karsilastirip ben daha iyiyim diyip duruyordu.en son dayanamadi herhalde kendisi de eski sevgililerinden bahsetmeye basladi. Yok sarisinmis,yok kizilmis,yok esmermis.

"İll sevgilim türktü.boyle kezban tipli biseydi.o zamanlar daha 8.siniftaydim.ama kizi gorsen arkana bakmadan kacarsin. O derece kezban."

"Neden sevgiliydiniz o zaman"

"Okulda sevgilisi olmayan tek kiz oydu da ondan"

"Neden ayrildiniz peki"

"Bi keresinde arkadaslarla iddaya girdik. Kizi opemezsin dediler. Ben de operim dedim. Bulustugumuzda kizi opmeye calistim"

"Öhöhöhö"

Beni bir öksürük krizi tuttu.optu mu yoksa o kizi.icime kurt dustu yaa.

"İyi misin canim"

"Yok iyiyim.ee opebildin mi bari kizi"

"Yok yaa.ben tam opecekken tokati basti.sövdüde"

Ohh be icime su serpildi.neyse ki opememis.ama tokat yemis ohh iyi olmus.ictigi kahveyi birden puskurttu.

"Ne dedin sen oh iyi olmus mu dedin"

"Sen nerden duydun be"

"Sesli dusundun cunku mal askim"

"Mal mii.mal mi dedin bana.bana bana bihterine"

"Ben saka olsun diye şeyetmistim.yoksa ben hic bihterime mal der miyimm.dememm"

"Bir zahmet deme"

Bizim konusmamizi bolen telefonuma gelen mesaj sesi olmustu.kim bilir hangi magazada indirim vardir.kimin gonderdigine bakip gulumsedim.benim sari civcivim mesaj atmiss.evet biz birbirimize sari civciv diyoruz.cunku ikimizde sari sacliyiz.hemen mesjaji acip okumaya basladim.

Sari civcivim,
Eminim suan gorkemle gulerek konusuyorsunuzdur.Ve cok mutlusundur.Bu mesaji atarak mutlulugunuzu bozmak istemezdim ama buna mecburum.sen her zaman yanimdaydin.kilolu oldugum zamanlar yanimda birtek sen vardin.Beni hep korudun kolladin.Benimle arkadas olan tek insandin sen.yolda yururken bir kere bakan insan donup bir daha bakiyordu evet ama guzelligimden degil cirkinligimden.iste sen o insanlardan cok farkliydin.

Bir anda duraksadim.sebebi gorkeme gelen mesaj sesiydi.o da mesjo acip okumaya basladi.bende okumama geri dondum.

Tanistigimiz gunu hatirliyor musun?ben kantinde yemek sirasindaydim.sende benim onumdeydin.arkamda da benimle dalga gecen bir grup salak vardi.benimle alay edip duruyorlardi.en son tabaklarindaki yemekleri benim tabagima bosaltmislardi."sen simdi bunlarla da doymazsin.heyy millet herkes tabagina balinaya versin"diye bagirmisti.sende en sonuna dayanamamis ve masadaki ketcabi cocugun suratina sıkmıstın.herkes gulerken cocuk sinir kupu olmustu.iste o gun senin onlardan olmadigini anlamistim. zayifladigim surec icerisinde de hic yalniz birakmadin. Hep arayip durumumu sordun. Zayofladigimda da hep yanimdaydin. Tesekkur ederim.arkadasim oldugun icin tesekkur ederim.her zaman yaninda oldugun beni yalniz birakmadigin icin tesekkur ederim.ama artik ayrilik vakti.bu dunyada yeterince yasadim.yasamadigim hic bisey kalmadi.tecavuze ugradim,tehdit edildim,alay konusu oldum,psikopat insarla calistim,sevgilimin gozunde oruspu bile oldum.evet guzel gunlerde yasadim ama kotu gunlerim guzel gunleri ezdi gecti be sari civcivim.bu hayatta yeterince aci cektim.artik yasamak istemiyorum.seni cok sevdigimi bilmeni isterim.seni hicbir zaman unutmayacam,sende beni unutma tamam mi.seni cok seviyorum sari civcivim.kendine cok iyi bak.elveda.

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin