Cok heyecanliyim.az once can bana ilani ask mi uapti yoksa ben sadece ruya mi goruyorum.gercek olamayacak kadar guzel.yok yok gercek olamaz bu.ama gercekk.simdi benden bir cevap bekliyor ne diyecem ben.evet mi diyecem hayir mi.
"Sey can bak cevabimi soyleyin sakin uzulme tamam mi.aslinda ben"
"Tamam soylemene gerek yok.ben anladim zaten.sevgilin var degilmi oni seviyorsun beni degil.sevgilin oldugunu bilmiyorym.ozur dilerim.bu hic yasanmamis gibi davranalim lutfen"
"Ayy can sacmala burnumdan getirdin sakayi"
"Ne sakasi ya"
"Ya hayir dicekmis gibi konusup evet diyecektim"
"Yaa ne bileyim ben saka oldugunu.o kadar inandirici konustun ki.bir dakika be dedin sen"
"Saka yaptim dedim"
"Ondan sonra "
"On bir'
"Ne"
"...."
"Yaa eylul esprinin sirasi mi"
"Tamam tamam evet dedim.teklifine evet dedimm"
"Gercekten mi saka degil yani"
"Hayir degil"
" simdi biz sevgilimiyiz"
"İstemiyorsan bilmem"
Dedim ve geriye dondum.can kolumdan tutup tekrar kendi cevirdi.
"Sacmala oyle demek istemedim."
"Tamam tamam :)"
Can birden sarildi bana ve belimden tutu kaldirdi.daha bunun şokunu atlatamadan donmeye basladi. etegim havalanmaya baslayinca canin kulagina egildim.
"Can etegim aciliyor dur"
Dememle aninda durdu.saniyesinde beni yere indirdi.o kadar sert birakti ki bir ara ayagim kirildi sandim.
"Ayagim kirildi yavas be"
Belini kirip etegime egildi.boyuna bakip geri diklesti.
"Bu etegin boyu ne.bu kadar kis olursa tabi acilir.hemen asagi indir o etegi"
"Ne sacnaliyorsun ya"
"Sacmalamiyorum.su etegin boyuna bak"
"Ne varmis boyunda"
"Etegi gorsem soylerim.etek yok ki"
"Can ya romantizmin icine ettin ya iki dakikada"
"Ama"
"Sus can.okula gotur bni"
"Tamam"
***melisin agzindan"
Cok sinirliyim.mertin yaptigini hatirladikca cikdiriyorum.senn git mudurun onunde bni op,sonra yerine ozur dikeyince bna bagir cagir,ben asla ozur dilemem diye,hem suclu hm guclu.ama yom essek gibi gelecek ozur dikeyecek,yalvartacam onu.kolumda hissettigim keskin aciyla kendime geldim
"Ahhh,ne yapiyorsun duygu ya kolumu deldin"
"Deminden beri sesleniyorum sana duymuyorsun.oyle bir dalmissin ki az daha kendine gelmesen dalgic cagiracaktim seni bulsun diye"
"Ha ha ha cok komikti gercekten"
"Ya senin moralin neden hala bozuk"
"Neden bozuk oldugunu cok iyi biliyorsun"
"Ya sen hala merte mi takildin.yapmis bir yanlis.gelir ozur diler sende affederson,barisirsiniz."
"Yok oyle hemen affetmek.burnu surtmeden anlamiyor kaybettiklerinin degerini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor)
ЧиклитBu dünyada nasıl anne ve babamızı,aşık olacağımız kişiyi seçemediğimiz gibi dış görünüşümüzü de seçemeyiz. Bazıları kilolu olur,bazıları zayıf,bazıları çirkin olur,bazıları güzel/yakışıklı.Hepsi birbirinden farklıdır,Tek bir ortak noktaları vardır;...