Asla Asla Deme

14.7K 594 64
                                    

birden dudaklarima yapisti.ne kadar kalabigin icinde ozelliklede okulda oldugumuz icin onu itmek istesemde yapamadim.dudaklari beni kendine bagliyordu sanki.bir turlu ayrilamiyordum.gercekten merti cok seviyorum her ne kadar affetmedigimi soylesemde ben onu coktan affettim.sadece biraz surunmesini istiyorum bunca yil yaptiklarini.yakinda ona affettigimi soyleyecem.biraz daha opmek istesemde mertin dudagini isirip geri cekilmesini sagladim.ne kadar ozel okulda da okusak mudurler bize karismasa bile okulda yapilmayacak bisey umarim mudur gormemistir.bize kizacagindan degil tabiki ama yinede ne bileyim utanirim.mert pis pis sırıtmaya basladi.bende ona gulumsedim.onume dondum ve kalabaligi gorunce yanaklarim daha da kizardi,etrafa goz gezdirirken bana gulumseyerek bakan damlayi gordum bende ona gulumsedim.gorkem hafif kizgin hafif mutluydu e yani sonucta ben onun kuzeniyim.canda guluyordu.merve kollarini gogsunde birlestirmis,kaslarini catmis,topuguyla yeri tekmeleyip duruyordu.ben senin popona tekmeyi basacam az kaldi.bir insan bu kadar surtuk olabilir.ben etrafi incelemeye devam ederken kocaman alkis patlamasi oldu.herkes alkisliyordu.merve haric.alkis seslerini mudurun gelmesiyle kesildi.

'ne oluyor burda'

'hi-hic bisey olmuyor efendim'

' aynen bisey olmuyor sadece arkadaslara kucuk bir ders verdim ha bu arada siz kendisini taniyorsunuz ama ben yinede soyleyeyim sevgilim melis'

dedi belimden tutup kendine cekerek.ben burda utancimdan ölüyorum insallah bisey gormemistir diyorum mertin yapyigina bak utanmasa beni optugunu de soyleyecek.

'edepsizlesme mert senin karsinda arkadasin yok'

'ben edepsizlesmiyorum hocam, karsimda maasini bizim verdigimiz ozel lisemizin muduru oldugunu da biliyorum bu yuzden bakin simdi ne yapacam'

dedi.ben mudurun sinli suratina dalmisken mert beni kendine cevirip opmeye basladi.suan resmen mudurun karsisinda opuyorduk.hic birsey yapamiyordum ama karsilik da vermiyordum.bana gore bu yaptigimiz cok ayip olmustu cunku suan mudurun karsisindaydik.mertin bu tavirla hakkinda konusmamiz lazimdi.boyle olmaz davranislarini degistirmesi lazim.daha fazla muduru sinirlendirmemek icin mertin koluna tirnaklarimi gecirdim.aci icinde inleyip geri cekildi.

'ahh ne yapiyorsun melis ya'

kas goz isaretleriyle muduru gosterdim.mudur bize sinirli bir bakis atti.

'yuruyun odama'

'al iste mert ne yaptigini gordun mu '

'ben bisey yapmadim ki sevgilimi opmek de mi suc'

'mudurun onundeyse evet suc.simdi disipline gidersek gosteririm ben sana sevgiliyi'

'merak etme askim onun parasini biz veriyoruz bir bok yapamaz'

'mert şöyle davranmayi birak artik'

'nasil davranmayi'

'ne demek onun parasini biz veriyoruz yaa'

'e ama oyle'

mertin kolunu sıktım.

'ahhh ya yeter ama'

'suss mert suss'

sinirli sinirli müdur odasina girdik.mudurumuz koltuga oturdu ellerini ovusturup bize korkunc bir bakis atti.hep mertin yuzunden okuzz yaa.

'evet cocuklar asagida yaptiginiz terbiyesizlikten dolayi..'

'pardon da hocam ne terbiyesizliginden bahsediyorsunuz,ben sadece sevgilimi optum'

'burasi okul evladim genel ev degil'

'asil terbiyesizligi bizi genel evle karsilastirarak  suan siz yapiyorsunuz hocam'

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin