Dinleme Cihazlari

14.1K 618 35
                                    

eyvah ne diyecem simdi ben damlaya.bana bizli numaradan mesaj atan ne yaptigimi ne duasundugumu bilen bier sapigim var mi diyecem.sonra gider merte soyler mert bu sefer pesimi hic birakmaz.kendi kendime mesaj gonderdim mi desem acaba.cık ona kanmaz.annem gonderdi desem.sacmalama melis ya ne annesi.mmm cabuk dusun cabuk dusun ne desem acaba.en iyisi dogruyu soylemek.hem merte soylemesin diye uyaririm.evet evet en iyisi herseyi anlatmak.

'malis cevap versenen ne bunlar.kim gonderdi'

'ne bileyim kimin gonderdigini adi ustunde gizli numara'

'herseyi en bastan anlatiyorsun melis.en yakin arkadasima bak benden neler sakliyor.tekliften simdi haberim oldu.kiminle calistigini yeni ogreniyorum.annen moda tasarimcisi olmak icin is basvurusuna gidiyor.sen model olmussun ayrica sana mesajlar gonderen hizli numara var.bunlardan yeni haberim oluyor.acaba gercekten yakin arkadasimmisin oturup dusunmem lazim'

'kizim bir sus motorun sogusun ya.amma konustun ha.basim sisti.dur bi sabir anlatacam herseyi.'

'bekliyorum...'

herseyi en basindan anlattim.

'yani simdi hastanede mertle mervenin opustugunu gizli numara mi haber verdi'

'evet'

'neler yaptigini biliyor'

'evet bak orda bir mesaj var ya onlar nasil pozlar falan demis o mesaji atmadan once cekimdeydim.aykutla cekim yapiyorduk.kamera hocamiz oyle pozlar cekti ki aklin hayalin durur.iste cekimden sonra eve geldim bana mesaj atti pnlar nasil pozlar diye'

'mm o zmn bu gizli numara kesinlikle sizin cekimde calisan birisi'

'olabilir'

'gizli numarayi bulacaz.onu birlikte bulacaz.bulduktan sonra polise sikayet ederiz'

'iyide polise sikatey edersen merti oldururum dedi'

'tmm iste simdi onun kim oldugunu bilmiyoruz polise haber versek kim oldugunu bulmak icin zaman gerekecek.gizli numaranin haberi olur polise sikayet ettigimizden.ama onun kim oldugunnu bulursak polise gittigimizde direk tutuklanir.simdi anladin mi'

'hmm anladim.guzel plan.peki simdi ne yapacaz'

'ipuclarini takip edecz canim'

'ortada ipucu falan yok ki'

'henuz yok'

'nasil yani'

'yani sana her mesaj attiginda mutlaka bir pot kiracaktir.bizde bu potlari birlestirip kim oldugunu bulacaz.simdi mesaj atana kadar bekleyecez.'

'tamam bekleyelim bakalim'

***2 saat sonra***

'damla iki saattir bekliyoruz bir tane mesaj bile gelmedi sıkıldım ben'

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin