odadan ciktigimizda koltuktanoturan ksiyi gormemizle kanimiz doldu.bunun ne isi var burda.hangi yuzle geliyor buraya.can hemen yanina kostu ye takasindan tuttu.bizde hemen yanlarima kostuk.
c:ne isin var lan senin burda.yetmedimi yaptiklarin
'hangi yüzle geliyorsun buraya arda.yaptiklarindan sonra hala naisl yuzume bakabiliyorsun'
a:ben merti merak ettim.ondan ozur dilemek istiyorum.
g: hadi canim sen ciddi misin.kizlar geride durun bu manyak sizi de kacirabilir.
a: bak bir hata yaptim.ama melisi kacirdigimaic poisman degililim sadece ona yaptiklarim icin pismanim.
'sen manyak misin ya bana yapmadigin sey kalmadi birde utanmadan gecmis karsima pismanim diyor'
a: ben seni seviyrum melis
'hani vucudumu seviyordun lan pic'
a: ben yanilmisim.seninle sevgili rolu yaptigimizda cok iyi zaman gecirmistik.sen gittigimde bir bosluk olustu sanirim sana asik oldum.
'sen şaka misin.defol burdan arda.senin yuzunu bile gormek istemiyorum.'
a: senin pesini birakmayacam melis sen benimsin.seni kimseye birakmayacam.
'hıhı ineklerde ucuyor zaten.ben merti seviyorum man kafali seni degil.'
a: o zaman once merti ortadan kaldirmaliyim.
'sen delirmissin.akil hastanesine falan yat bence'
a: evet delirdim.beni delirtiyorsun.
c: sen cok olmaya basladin ne bicim konusuyorsun lan sen yengemle
a: yengenmle derken
c:mertin sevgilisi benim yengem olur
a: mertin sevgilisi ha hemen attin mi kendini o picin kollarina.
'merte pic demeye hakiin yok asil kim oldugunu hepimiz biliyoruz.sen daha hayal kurmaya devan et.dugun davetyemi gonderdigimde aklin basina gelir belki.'
a:seninle benim dugun davetyemiz mi
'hayir gerizekali mertle benim davetyem'
birden yanagimda bir aci hisserttim.arda bana tokat atmisti.tokadin etkisiyle yere dustum.yere bir damla kan damladigini gordum sanirim dudagimi kanatmisti pic.
a:be-ben ozur dilerim gercekten isteyerek olmadi.oyle soyleyince dayanamadim.
'sen tam bir picsin arda.gozumde hic degerin kalmadi.'
a: cok ozur dilerim melis.seni cok seviyorum seni burda herkesi öldürecek kadar cok seviyorum.
'al iste senden de bu beklenirdi zaten'
a: ne yaptim ki
'senin psikopat oldugun kurdugun cumlelerden belli oluyor zaten.sen beni de oldurursun manyak herif'
'evet gerekirse seni de oldururum sonra ke dimi oldururum oteki dunyada yine karsina cikarim.benden kurtulamazsin'
'sen arda degilsin.sen benim tanidigim arda degilsin.ilk gun tanistigim arda degilsin.lutfen git burdan'
a: herkes gorundugu gibi degildir bebegim.
'bana bebegim demeyi asagilik pislik'
a: senin agzin baya bozuklmus duzeltmek bana kaldi desenene
dedi ve dudaklaeima yapisti.yittirmeye calistim ama olmadi.gorkemle can onu uzerimdwen cekip yere yatirdilar.sonra bir guzel dovduler.koltuklara oturup aglamaya basladim.damlayla eylul yanima geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor)
Chick-LitBu dünyada nasıl anne ve babamızı,aşık olacağımız kişiyi seçemediğimiz gibi dış görünüşümüzü de seçemeyiz. Bazıları kilolu olur,bazıları zayıf,bazıları çirkin olur,bazıları güzel/yakışıklı.Hepsi birbirinden farklıdır,Tek bir ortak noktaları vardır;...