sabah çok huzurlu bir şekilde uyandim demek isterdim ama öyle değil.kim üzerinde bir ayi uyurken huzurlu olabilir ki.siz anlamadiniz ben anlatayim.mert kollarini oyle sarmis ki bana sanirsin kacip gidecem.beni birakirsa gideceğim doğru.neyse devam edeyim.ayaklariylada ayaklarimi sarmis.hareket edemiyorum.nefesini yüzünde hissediyorum.uyansin diye bagirdim.
'imdattt ayii var '
tahmin ettiğim gibi hemen uyandi
'ha ne ne ayisi arkama geç nerde ayi'
'tam karsimda'
'hani nerde'
'sensin o ayi gerizekali'
'ben miyim ne alaka'
'üzerime cikmissin resmen bir ara yatagimda ayi var sandim'
'o da olur inşallah canim hatta simdi olsun'
dedi ve daha fazla üzerime cikti.
'mert ne yapıyorsun sapik misin kalk ustumden'
'birincisi evet sapigim ikincisi yarim biraktigim isimi tamamliyorum'
'mert yemin ederim üzerinden kalkmazsan bagiririm'
'off tamam saka yaptik be '
dedi ve uzerimden kalkti.
'bir daha seninle ayni odada kalirsam iki olsun'
'olsun canim olsun'
'hadi cik disari üzerini degistirecem'
'yaaa cikmazsam ne olur'
'bak bu olur'
elime aldigim deodorati ona firlattim.
'hey hey sakin ol tamam çıkiyorum'
'ha soyle yola gel'
'kasinma istersen'
'tamam tamam hadi cik'
odadan cikti bende kisa mavi short ve üzerinde I&you yazan beyaz askili bir tsirt giydim.dolgu topuk ayakkabalirim.makyajimi da yaptim.asagi ineyimde
kahvaltı yapalim.tabi kahvaltı hazirladilarsa.asagiya indim. tam tahmin ettiğim gibi kahvalti hazir değil. ben hazirlayayim bari.mutfağa gittim.krepleri pisirdim.kahvaltiliklari sofraya koydum.cayi demledim.herşey hazir.gidip bizimkileri cagirayim.mutfaktan ciktim ne göreyim.bizimkiler salonda oturmuş sohbet ediyorlar.hemen karsilarina geçtim bagirmaya basladim.
'lan ben içerde size kahvalti hazirlayayim siz burada sohbet edin.oh ne güzel.'
ben bagirinca hepsi suratima mal mal bakmaya başladılar.
'ne bakıyorsunuz ya kalksaniza.'
e:off tamam geldik ya
d:bagirmana gerek yoktu.
'siz hala oturuyor musunuz'
hep birlikte mutfağa geçtik.çocuklar sofrayi görünce islik caldilar.
a:offf sofraya bak ellerine sağlık
dedi ve yanina gelip yanagimdan öptü.merte baktim ellerini yumruk yapmis.
c:ne zaman yaptin bunlari ya
'siz içerde çene çalarken ben bunlara hazirliyordum.neyse oturun haydi'
yemekleri yedikten sonra.sofrayi eylulle damla topladı.sonra salona gectik.
s: is bolumu yapmamiz lazim
m:tamam o zaman söyle yapalim.eylul,damla aksam yemeğini hazirlasinlar.arda,can,sedat evi falan temizlesinler.melisle ben odun toplamaya gideriz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor)
Chick-LitBu dünyada nasıl anne ve babamızı,aşık olacağımız kişiyi seçemediğimiz gibi dış görünüşümüzü de seçemeyiz. Bazıları kilolu olur,bazıları zayıf,bazıları çirkin olur,bazıları güzel/yakışıklı.Hepsi birbirinden farklıdır,Tek bir ortak noktaları vardır;...