Hastane

22.8K 838 154
                                    

'merttt'

diye bagirdim ve hizlica eve girdim.eve girmemle yerde kanlar içinde yatan merti görmem bir oldu.hemen yanina koştum.yerde baygin bi şekilde yatiyordu.yanina eğildim ve ağlamaya başladım.can hemen içeri girdi.yerde yatan merti görünce hemen ambulansi aradi.o şurada gözlerim elinde silahla yerde yatan arsaya kaydı.yanina gittim.

'benim olmayacaksan kimsenin olmayacaksin'

'sen ne kadar adi birisin ya hani beni kullanıp atacaktin ha ne değişti bu yaptiklerin değdimi şimdiki seninle tanistigim güne lanett ediyorum.çok iyi arkadaş olacagimizi sanıyordum ama hepsi yalanmis sana guvenmistim sirlarimi söylemiştim ama senin yaptin ne bir HİÇ AA bi saniye yaptigin bisi var bana TECAVÜZ etmek senden nefret ediyorum ve hayatin boyunca da nefret edicem defol git şimdi HAYATIMDAN!!!!!!'

'böyle olmasini istememistim.ÖZÜR DİLERİM nolurr afett beni.'

'Şimdi mi aklına geldi yaptiklarin. Geçti Bor'un pazarı sür eşeği Niğde'ye'

'böyle düsügünü bilmiyordum bilsen yapmazdim YEMİN EDERİM.'

'nasil düşünecektim arrda bana tecavüz etti yasasin çok mutluyum mu diyecektim!!!!.'

'lütfen hadi afet beni.'

'seni ALLAH AFETTSİN.'

hemen mertin yanina gittim.ellerini tuttum.konuşmaya başladim.

'mert uyan yalvaririm ac gözlerini bak gözlerini acarsan benden her zaman beklediğin o cümleyi şimdi HEMENN söylerim hem de HİSSEDEREK gerçek duygularimla ama sen yeter ki gözlerini aç.'

mert birden gözlerini açti.

'hadi söyle'

'se-sen uyumuyormuydun yaa.'

'lafı çevirmeye çalisma hadii söyle.'

'ta-tamam yaa be-ben seni '

'Evet'

'mm benn şeyy ben SENİ SEVİYORUM hem de 4 yıldır.'

'mm demek öylee ya-yaklaşır mısın.'

biraz yaklaştım.

'biraz daha ya-yaklasır mısin '

Biraz daha yaklastim.beni kendine cekti ve dudaklarimi opmeye basladi.karsilik verdim.bu mertle ikinci opusmemiz ilki zorla olmustu.bu sefer ikimide isteyerek opusuyoruz.birdaha opusme icin sabirsizlanmistim.ama boyle olcagini tahmin etmemistim.geri cekilince konusmaya basladi.

'Bu ani hep hayal etmistim.hep bu ani beledim.ama boyle hayal etmeistim.yarali bir sekilde degil.'

Parmagimi dudagina bastirdim.

'Şstt kendini yorma.'

'Seni cok seviyorum'

'Bende seni seviyorum'

'Eger olursem seni coj sevdigimi bilmenini isterim'

'Hey neoluyor olmek falan.kimsenin oldugu yok.daha bizim yasayacagimiz bir gelecegimiz var.'

'Gercekten var mi bir gelecegimiz'

'Evet var'

'Sen ben kucuk cocuklarimiz oyle degilmi'

Yuzum kip kirmizi oldu.gukumseme calistim.

'Evet sen ben ve cocuklarimiz cok mutlu olacaz'

'Olacaz degil mi bei birakmayacaksin'

'Hayir asla birakmayacim seni cok seviyorum'

'Bende seni cok seviyorum.'

Disardan ambulansin sesini duydum.gorevli sedyeyi getirdi.ve merti ambulansn icine aldilar.bende ambulansa bindim.ambukansta ilerke mertle bakistik.birden mertin gozleri kapandi.monitorden ditttt diye ses gelmeye basladi.hemen aga kalktim.

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin