onu son kez optum ve arkami donup gittim nereye gidecegimi bilmiyorum.ne yapacagimida.acaba merve onu zorla mi opmustu.belkide mert onu opmemistir.off ne diyorum ben yaa.her ne olursa olsun onu ittirmemesi bile onu istedigini belli ediyor.mert hayati boyunca seks yapabilecegi bir kiz istiyor.o kiz ben olamam.bu yuzden merveyi secti.nede olsa o bir surtuk.gunde uc dort erkegin altina yatiyor.oysa ben hala bakireyim.ve bakireligimi kaybetmeye niyetim yok.yuruye yuruye sahile gelmistim.denizin kenarina oturdum ve denizi izlemeye basladim.birden telefonum titredi.hizli bir sekilde telefonu elime aldim.hizli harekjet ettigim icin telefon elimden dustu ve kayaliklarin arasina giti.off yaa nasil alacam simdi ben onu.egeldim elimi kayanin arasina soktum.almaya calistim ama olmadi.kolum yeterince uzun degil.ben boyle bos yere cabalarken yanimda birinin durdugunu farkettim.kafami yavasca yukariya kaldirdim.kim oldugunu cozmeye calistim.uzun boylu sarisin yesil gozlu bir erkektibenim yaslarimda gibi duruyordu.
'bir sorun mu var hanimefendi.'
'aslinda evet.'
bana sorar gozlerle bakinda cevap verdim.
'mm sey telefonum kayaliklarin arasina dustu ve alamiyorum'
genisce gulumsedi.
'merak etmeyin ben alirim'
dedi ve kolunu kayaliklara soktu.soktugu gibi anindan cikardi.elinde telefonumu gorunce gozlerim faltasi gibi acildi.bakislarim anlamis olmaliki gulumseyerek
'kolum uzundur'
dedi.
'seyy ben cok tesekkur ederim'
dedim ve telefonumu aldim.
'ben tuna'
dedi elini uzatarak.bende elini tuttum.
'melis'
'memnun oldum melis'
'bende'
tekrar taslarin uzerine oturdum.yanima geldi.
'oturabilir miyim'
'tabii'
yanima oturdu
'anlatmakister misin'
'neyi '
'hadi ama yüz ifadenden belli bisey oldugu'
gülümsedim
'gerçekten ne olduğunu bilmek istiyor musun'
'mm evet '
'pekala beni dikkatli dinle bir daha anlatmam'
'neden'
'bir daha aci cekemem '
'anlatırsan aci mi çekeceksin'
'evet'
'öyleyse anlatma '
dedi elimi tutarak.elimi çektim
'sorun değil dayanabilirim'
'anlatmak zorunda değilsin'
'belki iyi gelir'
'o zaman seni dinliyorum'
dedi.başımdan geçen tüm olaylari anlattim.bizi açık bir şekilde beni dinliyordu.
'vay canina gerçekten bunların hepsini yasadin mi yoksa uydurdun mu'
büyük bir kahkaha attım.yüzüme ciddi bir ifade takınıp yüzüne baktım.
'sence'
yüzüme baktı ve elimi tuttu.
'sen gerçekten guclu bir kizsin melis'
'Teşekkür ederim'
dedim ve denizi izlemeye başladım.
'ne düşünüyorsun'
'bundan sonra ne yapacağımi'
'ondan sana çektirdİklerinin hesabını sorabilirsin mesela'
'yani intikam mi '
'denedim ise yaradida'
'sorun ne o zaman'
'intikam almadan önce onu affetmek aklımın ucundan geçmemişti.sadece intikam alıp bırakacaktim.ama ben ne yaptım onunla sevgili oldum. planim tam olarak gerçekleşmedi.kendimi tutamadım.plan ters tepti.'
'öyleyse plana bisey daha eklememiz gerekiyor'
'ne'
'intikam aldıktan sonra ona geri döneceksin'
'nasıl yani '
'yani onu affedeceksin'
'ama'
'hadi ama onu sevdiğin gözlerinden belli hem kendine hem ona işkence çektirme.'
'pekala ama nasıl intikam alacad kıskandırmayi daha önce yaptım'
'birde bunu dene'
dedi ve bana bir kart verdi.
'nedir bu'
'bu benim kartım.ben moda tasarimcisiyim.ve sana kıyafetlerimi tanitman için modellik teklif ediyorum.bu ise yarayacaktir.kabul edersen bana kartın üzerindeki numaradan bana ulaşabilirsin.iyi düşün.'
'düsünecem'
sizce melis teklifi kabul etmeli mi ?
tuna hakkında ne düşünüyorsunuz?
13+ vote 7+ yorum sinir dolunca yeni bölüm gelir...
*** İkinci bir hesap açtım Weviosa
O hesapta fantastik macera türünde bir kitaba başladım desteklerinizi bekliyorum <3***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor)
Chick-LitBu dünyada nasıl anne ve babamızı,aşık olacağımız kişiyi seçemediğimiz gibi dış görünüşümüzü de seçemeyiz. Bazıları kilolu olur,bazıları zayıf,bazıları çirkin olur,bazıları güzel/yakışıklı.Hepsi birbirinden farklıdır,Tek bir ortak noktaları vardır;...