Amerika Yolcusu Kalmasın!!!

38.2K 1.5K 128
                                    

Artık Amerika'ya gitme vaktim geldi  çattı . Odama son kez baktım. Bu odayı özleyeceğimi hiç sanmıyorum çünkü bu odanın her köşesinde kötü anılarım var. Zaten geldiğimde ilk isim bu odayı tamamen değiştirmek olacak. Özellikle de dolabımı yeniden düzenleyeceğim . Ayrıca döndüğümde o kıyafetler bana çok büyük gelecek, umarım. Geldiğimde herkes şaşıracak özellikle de o Mert ve kendini Mert'in sevgilisi sana o salak Merve .Annemin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

"Melis uçağı kaçıracaksın hadi "

"Tamam anne geliyorum"

odama son kez göz gezdirdim ve aşağıya indim. Bavulları arabaya koymak için elime aldım  ama görkem taşımama izin vermedi.

"Sen bırak ben taşırım "

dedi ve kocaman gülümsedi.

"Tamam "

Bavulları da arabaya koyduktan sonra yola çıktık.

"Amerika'ya gidince unutma sakın bizi"

"Saçmalama Görkem ya hem arayacağım diye söz verdim zaten"

annem birden bağırdı

"Hele bir arama bak ne yapıyorum "

"Anne ne bağırıyorsun ya ödüm koptu"

"Ben bilmem uyardım ben seni "

"Ya tamam arayacağım  "

Kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım . Biri kulağımdan kulaklığın bir tekini çekti .Kimin çektiğine bakmak için döndüm ve Görkem .Başka kim olabilir ki zaten ondan başka kimseye yok yanımda akla bak ya. Görkem'e 'ne yapıyorsun' bakışı attım.

"Ne var bende sıkıldım"

"off tamam"

"ne dinliyorsun "

"katy perry-dark horse "

" değiştir ya sevmiyorum ben o şarkıyı"

"Hem kulaklığı alıyor hemde şarkıyı beğenmiyor adama bak ya"

"Ver ben seçeceğim şarkıyı "

dedi ve mp3 ü elimden aldı. Taylor Swift-Blank space i açtı. İyi bari güzel bir şarkı açtı. Kendisi de kulaklığı taktı ve benimle birlikte dinlemeye başladı. Ben şarkıyı mırıldanmaya başlayınca Görkem de bana katıldı ve bağıra bağıra söylemeye başladık . İkimizde ani bir frenle öne fırladık resmen.annem bağırmaya başladı.

"insanim ben insan hangi kulak dayanır bu sese"

Görkemle birlikte kahkaha atmaya basladık ve annem yine bağırdı.

"Arabayla mi konuşuyorum ben? Hey kime diyorum"

İkimizde tamam deyip sustuk ama arada Görkemle kıkırdamaya devam ediyorduk. En  sonunda hava alanına geldik.Ben arabadaki eşyalarımı alırken Görkem de  valizleri aldı ve uçağa doğru ilerledik. Gerekli işlemleri hallettikten sonra  anneme kocaman sarıldım. Omzumda bir ıslaklık hissetmemle annemin ağladığının farkına vardım.

"Anne hani ağlamayacaktın "

"Ne   yapayım  kızım hıkk 1 sene  göremeyeceğim seni hıkk"

"Ya anne biz konuştuk bu konuyu seninle ağlama lütfen "

"tamam kızım ağlamayacağım"

Anneme tekrar sarıldıktan sonra  Görkem'e de sıkıca sarıldım.

"Seni özleyeceğim prenses"

"Hadi oradan be kesin eve gidince parti verirsin "

" Yok canim o kadar da değil ama tatlı dağıtmazsam olmaz"

dedi ve göz kırptı.

"Amerika'ya gidecek olan uçak az sonra kalkacaktır "

"Neyse ben artık gideyim sizi çok seviyorum"

dedim ve son kez sarıldıktan sonra yanlarından ayrıldım. Artık yeni hayatımı kurmak için ilk adımı atmaya gidiyorum.Geldiğimde görüşmek üzere İstanbul.

*** İkinci bir hesap açtım Weviosa
O hesapta fantastik macera türünde bir kitaba başladım desteklerinizi bekliyorum <3***

ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin