***Melis***
Günün erken saatlerinde kalkmaya alıştığım için bir çok öğrenci gibi erken kalkmakta zorlanmadım. Hem de bugün büyük gün olduğu için pek uyuyamadım zaten. Artık yüzleşme vakti geldi. Görkem de bizim okulumuza kayıt yaptırdıgı için çok mutluyum Görkem ile Damla'nın arasını yapmayı düşünüyordum işim daha da kolaylaştı. Damla'nın da haberi yok daha Türkiye'ye döndüğümden, görüşmedik. Sürpriz olsun diye söylemedim geldiğimi ona da bugün sınıfta yeni geldim diye taşıyacağım kendimi. İsmimi söylediğimde herkes çok şaşıracak. En çok merak ettiğim şeylerden birisi de kendimi tanittigimda yüzünün nasıl olacağı çünkü ben artık o dalga geçtiği ezik Melih değilim hem artık Merve den daha güzelim. Hepimiz aynı sınıftayız zaten görkem de benim sınıfıma geleceğini söylemişti. Okula gitmek için hazırlanmam iyi olur. Duyduğuma göre okulun kıyafet sistemi değişmiş formalar tarihe karışmış sivil olacakmışız yani istediğimi giyebilirim. Bir düşünelim tüm gözlerin bende olmasını istiyorum bugün ama sonuçta okula gidiyorum öyle açık da giyinemem ne giysem acaba. Kot tişört çok sade olur elbise fazla olur offff karar veremiyorum. Dolabın karşısın geçtim ve gözerimi kapatıp bir kıyafet aldım elime. gitmek için hazırlansam iyi olur.üstüme kolsuz kırmızı alta dogu açılan bir t-shirt(adını bilmediğim için ;) ) .altıma da mavi üzerine beyaz çiçekli kısa bir short.bilerek kısa giyiniyorum asfasf.mavi kalın topuklu ayakkabılar ve takılar.hafif makyaj da yaptım tamam.saçlarıma şekil verdim.güneş gözlüğümüde taktım mı tamam.artık gidebilirim.
***damla'nın agzından***
off yine okul vakti.melis gittiğinden beri okulun hiç tadı yok.çok sıkıcı olmaya başladı.mert artık kimseye bulaşmıyor.ne zaman görsem yüzü beş karış.belli ki çok üzgün.merti tanımasam melis'in gittiğini üzüldü derdim.ama bahsettiğimiz kişi mert olduki melis'İn gittiğine üzülecek.hiç sanmıyorum.melis gideli 1 sene oldu.kamp zaten 1 seneydi.neden dönmedi hala.acaba başına bişeymi geldi.yok canım gelmemiştir.eğer şimdi giyinmezsem okula geç kalacam.evet dolabımıza bir bakalım.kolsuz bir elbise buldum.üst kısmı mor üzerine beyaz puanlarla kaplı.kahverengi bir kemer de var.alt kısmı lacivert ve biraz kabarık.lacivert bir aykkabı,takılar,çok az makyaj ve artık hazırım.
***görkem'in agzından***
şu okuldan nefret ediyorum.daha doğrusu mert itini göreceğim için okuldan nefret ediyorum.galiba melis mert'İ seviyor.ne kadar belli etmemeye çalışsada alışveriş merkezinde yanımıza geldiğinde ne kadar çok heyecanlandıgını farkettim.birde bana telefonda mert deyişi.o gün çok sinirlenmiştim bana mert demesine.eger melis mert'i seviyorsa ona engel olamam.beni sevmedi diye onu kaçıracak halim yok ya.hem melis zaten beni kuzeni olarak görüyor.galiba onu unutmam lazım.şu andan itibaren melisi sadece kuzenim olarak görüyorum.onun bir arkadaşı vardı neydi adı ha damla.güzel kız aslında.melisi unutmama yardım edebilir.sanırım onunla çıkarsam melisi unutabilirim.evet evet unutabilirim.
***mert'in agzından***
melis gittiginden beri gülemiyorum.artık hiçbişeye sevinemiyorum.nedenini bende bilmiyorum.hayır hayır ona aşık falan değilim.sadece ona yaptıgım şeyler için vicdan azabı çekiyorumdur.evet sadece vicdan azabı,başka ne olabilir ki.o gün alışveriş merkezine gittiğimde melis'in üvey kuzenini gördüm.görkem'İ.ne var onun gerçek kuzeni değil ki.her neyse onu gördüğümde yanında bir kız vardı.sevgilisi falan sandım.selam vermek için yanlarına gittim.hazır gitmişken kızın sevgilisi olup olmadıgını sordum.kuzenim diyince rahatladım.nedenini bende bilmiyorum.ama kızın yüzü,kokusu melis'e çok benziyordu.bir an o sandım.ama bu kadar zayıf değildi ki.ismini sordum.okula gelince öğrenisin dedi.2 hafta boyunca onu birdaha görmedim.ama bugun görecegim.ismini çok merak ediyorum.onu çok merak ediyorum.ben mert aydın ilk defa bir kızı merak ediyor.o kızı görmek için okula erken geldim.sırf daha çok görebilmek için.galiba bizim sınıfta.bu çok iyi oldu. gözlerim hep okulun giriş kapısında.kapıdan içeriye bir araba girdi.kim gelmiş diye dikkatlice baktım.şöför kapısı açıldı.içinden görkem çıktı.arabanın diğer tarafına geçti ve kapıyı açtı.ben gözlerim açılmış bir şeliklde kıza bakıyordum.evet o kız. ama neden görkemle geliyor ki. onu görkemin yanında görmeye dayanamıyorum.kuzeni olabilir ama nedenini bilmiyorum.görkem kolunu kızın beline sardı beraber okula girdiler.ben senin o elini...bende arkalarından okla girdim.zil çaldıgına göre sınıfa gittiler.bende sınıfa gittim.ben duvar kenarında en arkada oturuyorum.onlar da orta sırada en arkadın bir önünde oturuyorlar.görkem pencere tarafında o kız da benden tarafta oturuyor.onu rahatlıkla görebiliyorum.sonunda hoca sınıfa girdi hepimiz ayaga kalktık.o kız neden bu kadar kısa giyinmiş ki.herkes ona bakıyor.bende ona bakanlara sinirle bakıyorum.hoca konuışmaya başladı sonunda
"siz ikiniz yeni misiniz"
"evet hocam"
"kendinizi tanıtın bakalım"
"ben görkem güzel. bursadan geliyorum.kuzenimle bu okulda okumaya karar verdik"
"sende kendini tanıt kızım"
sıra o kıza geldi.çok heycanlıyım.
"bende amerikadan geldim"
yuhh amerika mı ne işi varmış ki orda.şimdi adını söyleyecek off.
"adım.."
önce bana baktı.gülümseyip göz kırptı.eridim resmen ve ismin söylüyor.
"adım melis güzel"
haa nee dedi oo me-melis -gü-güzel mi dedi.bizim melis mi.hani şu balina olan .yok canım.
"geçen sene bu okuldaydım.okulun başlarında bir sebepten dolayı ayrıldım.amerikaya gittim.ama artık burda okumaya karar verdim"
"tamam oturabilisin"
oha ya cidden bu bizim melis.o kız dediğim,gördüğümde heyecanladığım kız melismiş.onun yüzüne nasıl bakacam ben.zaten ona öyle davrandığım için pişmandım şimdi daha da pişmanım.herkes kendi arasında fısıldaşıyor.peki damlanın haberi yokmuydu .damlaya baktım.şaşkınlıktan donup kalmış.belliki onunda haberi yokmuş.merveye baktım resmen morarmış durumda.ahh ama ben alışveriş merkezinde anlamalıydım onun melis oldugunu.çünkü o gözleri,o kokuyu asla unutmam.şimdi ne bok yiyecem ben.
***damla'nın agzından***
yeni kız kendini tanıtıyordu.kim acaba.
"adım melis güzel"
neee melis güzel mi.hani şu kankam olan melis mi.yok artık.bu kadar güzel olacagını tahmin etmiyordum.hem bana geldiğini söylememişti.ben sorarım sonra sana . melise bak be 90-60-90 olmuş ya. kıskandım valla. taş gibi olmuş.hadi bakalım mert bey şimdi ne yapacaksınız.
***melis'in agzından***
ismini söylemden önce mert'e dönüp göz kırptım.ismimi söylediğimde herkes şaşırdı.kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.mervenin yüzü morarmış durumda.benimde istediğim buydu.mert'in yüzüne baktım.şaşkınlık,mutluluk,üzüntü hepsi bir arada sanki.öylece donmuş bir şekilde yüzüme bakıyor.ona tekrar gülümseyip yeime oturdum.intikam daha yeni başlıyor.şimdiden pes mi ediyorsun mert aydın.
arkadaşlar beklettiğim için çok özür dilerim.
*** İkinci bir hesap açtım Weviosa
O hesapta fantastik macera türünde bir kitaba başladım desteklerinizi bekliyorum <3***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN (Yeniden Düzenleniyor)
Chick-LitBu dünyada nasıl anne ve babamızı,aşık olacağımız kişiyi seçemediğimiz gibi dış görünüşümüzü de seçemeyiz. Bazıları kilolu olur,bazıları zayıf,bazıları çirkin olur,bazıları güzel/yakışıklı.Hepsi birbirinden farklıdır,Tek bir ortak noktaları vardır;...