Bab 8

11.1K 293 23
                                    

   Dirumah pakcik Tyqa, Tyqa yang sedang terbaring diatas tilam termenung sambil memikirkan tentang nasib nya, dan di tangannya pulak ada dua keping gambar arwah Ibu dan Ayahnya, Tyqa melihat gambar kedua-dua arwah ibu dan ayahnya. Tiba-tiba air matanya mengalir menitis ke pipi dengan perlahan-lahan... Tyqa pun berkata dengan pelahannya.

  " Ayah Ibu, Tyqa rindu sangat-sangat dengan Ayah dan Ibu, Tyqa tak pernah rasa kasih sayang daripada Ibu dan Ayah, kenapa tuhan ambik Ibu dan Ayah ketika Tyqa masih bayi. " kata Tyqa yang sedang mengusap gambar kedua orang tuanya itu sambil mengalirkan air mata.

" Ibu kenapa Tyqa selalu didera oleh Pakcik Ibu, Kenapa Ibu?, Kenapa Pakcik sangat bencikan Tyqa Ibu?, Apa salah Tyqa Ibu, Apa salah Tyqa Ibu. " Luah Tyqa sendirian sambil merenung gambar Ibunya.

  " Ayah, Kenapa Pakcik sangat marah pada Tyqa Ayah?, Kenapa Ayah?, Tyqa tak tahu apa salah Tyqa sampaikan Pakcik sangat-sangatlah benci pada Tyqa. " kata Tyqa sambil merenung gambar Ayahnya pulak.

  Air mata nya mengalir di pipi dengan lajunya. Tyqa mengelap air matanya dengan mengunakan lengan tangan bajunya.

  Tyqa terus berdoa kepada Allah supaya Kedua-dua Arwah Ibu Dan Ayahnya sentiasa berada dikalangan orang yang beriman.

Tyqa terus merehatkan dirinya sambil menahan sedu sedan nya. Akhirnya dia tertidur diatas tilam yang berada didalam biliknya itu.

   







          Bersambung......







#sorry lambat update

#thanks yang sudi comment tu

#sis baru dapat idea...

#selamat membaca sis ucapakan

#sorry bab kali nie pendek jew

#jangan lupa follow sis @eyqahakita97 and jangan lupa votes okay....

#27121997

#ESOK GENAPLAH UMUR SIS 21TAHUN  😂😂  DAA TUA DAAA WKWKWKW... 😂😂

#NANTYKAN SAMBUNGAN WHAT HUSBAND KU KETUA MAFIA

#OKAY YUNK² SELAMAT MEMBACA

#THANKS JUGAK YANG SELALU PM SIS DI WHATSAPP HUHU SIS HARGAI CANGAT²...

#TAKE CARE YUNK² SIS...

#ASSALAMUALAIKUM

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now