Bab 35

8.2K 165 0
                                    

      Tengku Datin Sri Balqis yang baru sahaja bangun daripada sofa dan terus melangkah menuju ke arah bilik tetamu yang ditempatkan Tyqa itu..

  Setibanya di bilik tetamu Tengku Datin Sri Balqis terus melangkah masuk kedalam bilik tersebut..

Tengku Datin Sri Balqis terus menuju kearah katil

  " cantik budak perempuan nie.. Mukanya pun nampak memang baik.. " kata Tengku Datin Sri Balqis dengan perlahan nya..

" Ya Allah, Ya Tuhan ku, aku memohon kepada mu, kau satukan lah jiwa anakku dengan budak perempuan nie.. Berikan kebahagiaan mereka berdua Ya Allah... Doa Tengku Datin Sri Balqis sambil Mengucup dahi Tyqa itu.

  Tengku Datin Sri Balqis melabuhkan punggungnya bersebelahan dengan Tyqa..

  Sebenarnya sebelum Tengku Arif lahir di dunia nie, Tengku Datin Sri Balqis pernah mengandungkan anak perempuan tapi kandungan tersebut keguguran ketika kandungan itu berusia 6 bulan lebih... Janin tersebut adalah baby girl..

  Tiba-tiba air mata Tengku Datin Sri Balqis mengalir dengan perlahan-lahan nya jatuh ke pipi nya itu...

Tengku Dato Sri Danny yang berada di depan pintu masuk bilik tersebut, hanya memerhatikan isterinya yang sedang mengalirkan air mata itu...

Tengku Datin Sri Balqis masih tidak sedar dengan kehadiran suaminya itu..

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now