Bab 12

10.4K 256 1
                                    

      Tyqa tersedar daripada tidurnya, terus dia bangun dari tempat tidurnya, dan dia terus menuju kearah ruang tamu.

  Jam menunjukan angka 12am Tyqa menguap kecil kerana masih merasa mengantuk...

  " Manalah pakcik niee?, dah berapa hari dia tak balik rumah, risaunya aku..."  Ya Allah, dimanakah pakcikku berada Ya Allah engkau lindungi lah pakcikku walau dimana di berada Amin...  Doa Tyqa untuk pakciknya itu...

  Tiba-tiba perut Tyqa berbunyi tanda kelaparanTyqa terus memegang perutnya sambil berkata " Ya Allah laparnya perut ku nie, sabar iya perut satgi kita makan okay, bagi aku masak dulu okay. Kata Tyqa yang sedang mengusap perut nya itu...

Tyqa terus menuju ke arah dapur untuk memasak mi maggi kari jenama 2 minit, setibanya Tyqa di dapur Tyqa terus mengambil mi maggi kari 2 minit didalam rak makanan... 

Selepas siap memasak  mi maggi kari 2minit Tyqa terus membaca doa makan lepas selesai mengaminkan doa makan,Tyqa terus meniup mi maggi kari 2minit tu kerana panas lepas meniupkan mi maggi kari 2minit tu Tyqa terus memasukan mi maggi kari 2minit kedalam mulutnya dengan perlahan-lahan Tyqa mengunyah mi maggi kari 2minit tersebut...

  Selepas selesai makan mi maggi kari 2minit Tyqa terus mengemas barang yang di gunakan sebentar tadi untuk memasak mi maggi kari 2minit tersebut... Selepas habis mengemas Tyqa terus menuju ke bilik nya..

  Jam menunjukkan pukul 1.30am, Tyqa masih lagi sedia menunggu kepulangan pakcik nya itu... Tyqa mengeluh panjang bila memikir kan tentang pakciknya...

   " Huhhhh... Huhhhh....  Mana lah pakcik nieeee... Aishhhh.... Risaunya aku dekat dia... Pakcik mana pakcik pergi nieee.... Tolonglah kembali ke rumah nieee... Huhhh.... " kata Tyqa seorang diri sambil mengeluh panjang....
 

  " Pakcik... Pakcik... Pakcik pergi mana lah... Balik laaa dah berapa hari pakcik menghilangkan diri... Tanpa sebarang khabar berita... " kata Tyqa seorang diri sambil melepaskan keluhan yang panjang ...

  Tyqa menguap kecil tanda dia mengantuk, akhirnya Tyqa tertidur di atas dalam bilik nya... 





































                  



























          Bersambung.....















#update²...

#update bab panjang and bab pendek  😂😂

#selamat membaca...

#idea baru datang... Huhuuu

#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97

#nantykan sambungan daripada sis...

#nantykan bab yang akan datang....

#votes #follow sis...

#selamat membaca sis ucapkan...

#idea tengah ade nieee...  Huhuu....  😂😂

#take careeee yunk²....

#Assalamualaikum .....

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now