Bab 37

8K 143 12
                                    

 

   Di ruang tamu, Tengku Arif dan Tengku Mikhail sedang merehatkan diri mereka...

Tiba-tiba Tengku Mikhail pun berkata..

  " kau kena cari orang tua tu.. Untuk jadi wali budak perempuan itu nanti... " kata Tengku Mikhail...

  " huh.. Aku tahu lah nanti aku suruh lah budak-budak kita cari orang tua tu nanti.. " kata Tengku Arif...

  Tiba-tiba mereka terdengar suara memberi salam dari arah luar....

  " macam suara Farhan dengan Bella jew itu.. " Kata Tengku Mikhail ..

  " tulah macam suara mereka berdua.. " kata Tengku Arif..

  Bibik terus menuju kearah pintu masuk utama, dan terus membuka pintu masuk tersebut...

  Tengku Farhan dan Tengku Bella terus melangkah masuk ke dalam rumah dan terus menuju kearah ruang tamu bila ternampak Tengku Arif dan Tengku Mikhail sedang duduk diatas sofa.

  " woii.. Asal kau orang berdua tak datang tadi? " kata Tengku Farhan yang baru sahaja melabuhkan punggungnya di atas sofa...

Tengku Arif dan Tengku Mikhail hanyalah tersenyum sinis lalu mereka pun ketawa...

  " hahahaha... " ketawa Tengku Arif dan Tengku Mikhail...

  Tengku Farhan yang sedikit hilang sabar terus mengambil bantal yang berada di atas sofa dan terus sahaja membaling bantal tersebut kearah Tengku Arif dan Tengku Mikhail...
 
  " woi...  Woi.. Woii.. Relax laaa, tak payah laa main baling-baling bantal nie semua.. " kata Tengku Arif..

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now