Di gudang... Di luar bilik seksaan Tengku Arif dan Tengku Mikhail pun berbincang pasal tawaran yang di minta oleh Haris...
" apa pendapat kau?.. " tanya Tengku Arif.
" huh... Entah, lah... Tapi bila di fikirkan balik elok jugak kalau kau terima apa yang dia kata kan itu... " kata Tengku Mikhail.
" kalau kau dah cakap macam tu kan baik lah, aku dengar cakap kau... Tapi orang tua tu tak boleh kacau budak kecil tu mulai saat nie lagi..." kata Tengku Arif sambil tersenyum sinis.
Tengku Mikhail hanya lah menganggukkan kepalanya tanda setuju dengan keputusan Tengku Arif itu...
Mereka berdua menuju masuk kedalam bilik seksaan tersebut untuk memberi keputusan kepada Haris.
Dengan perlahan-lahan Haris mengangkat muka nya dan dia terus memandang kearah Tengku Arif dan Tengku Mikhail yang sedang memandang tajam kearahnya itu." huh... " Tu sahaja yang keluar dari mulut Tengku Arif saat memandang ke arah Haris.
Haris menelan air liur kerana merasa ketakutan, dia terfikir kalau-kalau Tengku Arif dan Tengku Mikhail tak terima dengan apa yang di katakan itu.
" habis lah aku kali nie... Habis lah aku... Mesti dia tak terima apa yang aku katakan itu.. Habis lah kau Haris... Habis lah kau... Apa lah nasib aku kali nie... " kata Haris di dalam hatinya sambil menelan air liurnya itu.
Haris memejamkan matanya untuk mencari sedikit kekuatan untuk menerima apa yang akan berlaku buat dirinya itu...
Tengku Arif dan Tengku Mikhail hanya lah tersenyum sinis kearah Haris, bila melihat Haris seperti mencari kekuatan.
#bersambung....
#update²...
#apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay...
#huuuuhhhh.... Apa akan terjadiiii... 😢😢
#kalau nak tau kisah selanjutnya nantykan sambungan dari sis okay yunk²....
#selamat membaca...
#idea baru datang... Huhuuu
#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97
#nantykan sambungan daripada sis...
#nantykan bab yang akan datang....
#votes #follow sis...
#selamat membaca sis ucapkan...
#idea tengah ade nieee... Huhuu.... 😂😂
#take careeee yunk²....
#Assalamualaikum .....
YOU ARE READING
What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019
Action#sebelum anda semua baca cerita niee sis ada perkara nak bagitau... #perhatian kepada pembaca cerita What Husband Ku Ketua Mafia, cerita nie ada bab yang paling pendek dan ada bab yang panjang jadi pada sesiapa rasa tak suka dengan cara sis tolong...