Bab 19

9.5K 228 8
                                    

  Di rumah pakcik Tyqa, Tyqa masih lagi tertidur...

  Sekarang jam menunjukkan  angka 4.50am...

  Anak-anak buah Tengku Arif dan anak-anak buah Tengku Mikhail baru sahaja sampai di depan rumah pakcik Tyqa.

 
   Tiba-tiba salah seorang daripada anak buah Tengku Arif yang bernama black pun berkata...

  " weii, siapa nak ketuk pintu nie?.. " tanya black kepada kawan-kawannya itu...

" ish, kau nie, macam tak biasa jew, kita pecahkan jew pintu nie.. " kata salah seorang kawan black...

  " huish, kau nie, agak-agak lah dah lah kita nak bawak budak perempuan itu.. Bukannya lelaki.. Adoi apa lah kau nie... " kata black lagi...

  " ish, habis tu macam mana sekarang nie?.. " tanya mereka bertiga sambil memandang ke arah black..

" kita ketuk dulu, mana tahu budak perempuan tu dah bangun kew... " katanya lagi..

Yang lain hanya menganggukkan kepalanya tanda setuju ...

  Black pun mengetuk pintu rumah pakcik Tyqa dengan kuat nya.. Sehinggakan Tyqa tersedar daripada tidurnya..











































































                    #bersambung....































#update²... #update   😂😂

#apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay...

#huuuuhhhh.... Apa akan terjadiiii... 😢😢

#kalau nak tau kisah selanjutnya nantykan sambungan dari sis okay yunk²....

#selamat membaca...

#idea baru datang... Huhuuu

#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97

#nantykan sambungan daripada sis...

#nantykan bab yang akan datang....

#votes #follow sis...

#selamat membaca sis ucapkan...

#idea tengah ade nieee...  Huhuu....  😂😂

#take careeee yunk²....

#Assalamualaikum .....

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now