Bab 14

9.9K 237 0
                                    

      Di dalam bilik seksaan, tinggal 3 orang sahaja iaitu Tengku Arif, Tengku Mikhail dan Haris... Haris masih tidak sedarkan dirinya...

  Tengku Mikhail pun berkata...

 
" nak buat apa dengan orang tua nie?.." tanya Tengku Mikhail sambil memandang ke arah Haris..

 
  " huh... Kau rasa aku nak buat apa?.. " kata Tengku Arif sambil tersenyum sinis ke arah Haris..

  Tengku Mikhail yang tersenyum , manakala Tengku Arif terus mengambil baldi yang penuh dengan air dan ais batu tersebut, dan Tengku Arif terus menyiram air dan ais batu kearah wajah Haris dan anggota badan Haris...

  Akhirnya Haris tersedar daripada pengsan... Haris menggigil kesejukan kerana tubuh badan nya di siram dengan air dan ais batu...

   " Haris... Haris... Haris... Akhirnya kau sedar jugak kan.. Hahaha... Bestkan kena siram dengan air dan ais batu di tengah malam...  Mesti kau sejuk kan Haris?... " kata Tengku Arif sambil mencengkam kedua-dua belah pipi Haris...

   Haris hanya lah mendiamkan dirinya sambil menggigil kesejukan dan jantung berdegup kencang kerana takut dengan amarah dan amukan Tengku Arif dan Tengku Mikhail...

  Walaupun Haris berasa kesakitan Haris hanya mampu bertahan sehinggalah Tengku Arif melepaskan cengkaman di pipinya itu...

  " Haris... Haris... Haris, aku nak kau bayar semua hutang yang kau pinjam dekat aku dulu.. Aku nak kau bayar sekarang nie jugak kalau tidak mati kau aku kerjakan nanti... Kau faham Haris... " Kata Tengku Arif yang sedang menumbuk perut Haris itu... Sehinggakan mulutnya keluar darah...

" Aaaa...aaa...akuuu... taaaa takdeee duuuu duit lagiiii... Tolong bagi aaaa...aaa..aku masa... Aaaa...aaaa...aku janji.. Aaaaa...aaaa..aku akan bayar duit kau itu... Tapi tolong lah bagi aaaa...aaaa...aku masa... " kata Haris dengan sedikit tergagap-gagap kerana ketakutan dan kesejukan itu...

  Tengku Mikhail dan Tengku Arif hanya lah ketawa sahaja...

  " Hahahaah... Kau fikir aku bodoh kew Haris?... " kau ingat kau boleh lari daripada aku kew Haris... Kau silap besar Haris... Hahaha... Apa kau kata kau takde duit nak bayar... Kau nak aku bagi kau masa iya.. Hahaha... " kata Tengku Arif sambil ketawa dengan sinis nya...







































                  #bersambung....























#update²...

#apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay...

#update bab panjang and bab pendek...  😂😂

#selamat membaca...

#idea baru datang... Huhuuu

#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97

#nantykan sambungan daripada sis...

#nantykan bab yang akan datang....

#votes #follow sis...

#selamat membaca sis ucapkan...

#idea tengah ade nieee...  Huhuu....  😂😂

#take careeee yunk²....

#Assalamualaikum .....


What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now