Bab 13

10K 249 2
                                    

 

    Di gudang... Di dalam bilik seksaan...  Tengku Arif, Tengku Mikhail dan anak-anak buah mereka berdua sedang asyik menyeksa Haris, sehinggakan Haris pengsan tidak sedarkan diri...

  Tengku Arif mengarahkan salah seorang daripada anak buahnya untuk mengambil air dan di campurkan dengan ais batu... Untuk di gunakan oleh Tengku Arif... Untuk menjirus air dan ais batu tu kearah Haris bagi mengejutkan Haris bangun daripada pengsan...

" kau pergi ambik air dan ais batu bawak ke sini dengan segera, aku nak guna air dan air batu itu sekarang... " kata Tengku Arif kepada salah seorang anak buahnya itu..

  " baik lah... Tuan Muda..." kata salah seorang dari anak buahnya...

  Salah seorang anak buah Tengku Arif terus berlari menuju kearah pintu bilik seksaan untuk menuju keluar dari bilik seksaan tersebut... Untuk mengambil air dan ais batu seperti yang di mintak oleh Tengku Arif sebentar tadi...

Selepas mengambil air dan ais batu tersebut salah anak buah Tengku Arif terus menuju ke dalam bilik seksaan...

Didalam bilik seksaan, anak   buah Tengku Arif yang sedang membawa baldi yang penuh dengan air dan ais batu ke arah Tengku Arif ...

  " Tuan Muda... Nie air dan ais batu yang Tuan Muda mintak sebentar tadi... " kata anak buah Tengku Arif

  
   " hmmm... Letakkannya di hadapan Lelaki Tua nie..." Kata Tengku Arif.
 

Tanpa bicara anak buah Tengku Arif hanya menurutkan apa yang dikatakan oleh Tengku Arif sebentar tadi.

  Tiba-tiba Tengku Mikhail pun bersuara...

  " kamu semua boleh keluar dari bilik nie sekarang..." kata Tengku Mikhail .

  Tengku Arif hanya memandang sambil mengangguk kan kepala nya menandakan tanda setuju dengan apa yang dikatakan oleh Tengku Mikhail.

  Tanpa banyak bicara anak-anak buah mereka terus keluar dari bilik seksaan tersebut.....





















               #bersambung....
























#update²...

#update bab panjang and bab pendek  😂😂

#selamat membaca...

#idea baru datang... Huhuuu

#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97

#nantykan sambungan daripada sis...

#nantykan bab yang akan datang....

#votes #follow sis...

#selamat membaca sis ucapkan...

#idea tengah ade nieee...  Huhuu....  😂😂

#take careeee yunk²....

#Assalamualaikum .....

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now