Di dalam bilik vvvip, Tengku Arif terus memandang Tyqa dengan pandangan sukar digambarkan..
Tyqa yang sedikit ketakutan terus memejamkan matanya untuk menghilangkan ketakutan tersebut..
" Oit budak kecil.. Bangun laa aku tau kau tak tidur.. " kata Tengku Arif kepada Tyqa..
Tyqa yang mendengar suara Tengku Arif itu, terus mendiamkan diri tanpa membuka matanya tu.. Kerana Tyqa merasa sangat ketakutan...
" hoii dengar tak aku cakap nie.. " kata Tengku Arif sedikit kuat..
Tyqa yang terperanjat terus mencelikkan matanya itu.. Dengan hatinya yang berdebar-debar kencang...
" hah buka pun mata.. Ingatkan tak nak buka tadi... " kata Tengku Arif dinginnya..
" aku nak cakap niee, kau kena dengar jugak cakap aku dan arahan aku faham.. " kata Tengku Arif kepada Tyqa dengan dinginnya..
Tyqa hanya lah menganggukkan kepalanya tanda faham apa yang Tengku Arif katakan sebentar tadi...
" aku nak kita kahwin..kau tak boleh tolak faham..kau kena dengar cakap aku nie..faham budak kecil.." kata Tengku Arif kepada Tyqa...
Alangkah terkejutnya Tyqa bila mendengar ucapan yang baru disampaikan oleh Tengku Arif kepadanya itu tadi..
" hah.. Ka.. Ka.. Kah.. Win.. Kahwin??.. Kata Tyqa dengan terkejut dan suaranya tersekat-sekat..
" iyew kahwin.. Kau kena dengar cakap aku.. Aku tak kira.. Kau kena ingat yang pakcik kau dah jual kau dekat aku.. Faham budak kecil.." kata Tengku Arif kepada Tyqa..
Alangkah terkejutnya Tyqa bila mendengar kata-kata Tengku Arif tu.. Dan Tyqa baru teringat hal tersebut.. Yang pakcik Haris nya sudah menjual dia dekat Tengku Arif.. Disebabkan hutang pakcik Harisnya dekat Tengku Arif ..
Tanpa banyak bicara Tyqa terus menganggukkan kepalanya tanda setuju.. Walaupun hatinya merasa sangat sakit, sedih dan terluka atas perbuatan Pakcik Harisnya itu...
Tengku Arif hanya lah tersenyum sinis sahaja bila melihat Tyqa yang sedang menganggukkan kepalanya.. Tiba-tiba Tengku Arif pun berkata..
" Dah.. Sekarang nie kau rest dan tidur.. Kau tu masih tak sihat lagi.. Aku ada dekat sini teman kau.. Kau jangan nak lari kan diri pulak ingat tu.. " kata Tengku Arif kepada Tyqa dengan suara sedikit tegas..
YOU ARE READING
What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019
Action#sebelum anda semua baca cerita niee sis ada perkara nak bagitau... #perhatian kepada pembaca cerita What Husband Ku Ketua Mafia, cerita nie ada bab yang paling pendek dan ada bab yang panjang jadi pada sesiapa rasa tak suka dengan cara sis tolong...