Bab 32

8.6K 157 9
                                    

    Tengku Arif sedang menunggu Tengku Mikhail siap membersihkan diri nya, tiba-tiba telefon pintar Tengku Arif berbunyi yang berada didalam poket seluar jeans nya itu, Tengku Arif terus mengambil telefon nya itu lalu dia melihat nama yang tertera di skrin telefon pintar nya itu...

  " Alamak ummi call lah pulak... Agak-agak Ummi nak tanya apa ea... " Kata Tengku Arif sendirian lalu terus dia mengangkat panggilan tersebut.

  " Hello Assalamualaikum Arif... Arif kat mana?.. " tanya Tengku Datin Sri Balqis..

  " Hello Waalaikumussalam Ummi.. Hah... Arif ade dekat gudang nie dengan Mikhail.. Tapi Mikhail tengah mandi sekarang nie.. Ada apa Ummi call nie?.. Ummi dengan Walid okay kan?.." kata Tengku Arif.

  " Ummi dengan Walid okay kami takde apa-apa... Memang ada hal Ummi nak tanya dekat Arif.. Arif kena jawab dengan jujur okay.. " Kata Tengku Datin Sri Balqis.

" Erm.. Ummi nak tanya apa, macam serius jew bunyi nya.. " Kata Tengku Arif.

" Memang serius lah sebab itulah Ummi nak Arif jawab dengan jujur.. Betul kew Uncle Aiman kata Arif dah ada calon Isteri, tadi Uncle Aiman ada call Walid, dia kata dia baru lepas rawat seorang perempuan dekat gudang Arif, lepas itu dia tanya siapa perempuan nie, Arif kata bakal isteri Arif, biar betul?..  Dan bila masa Arif bercinta?..  Ummi tak pernah tahu pun.. Baik Arif jujur dengan Ummi.. " kata Tengku Datin Sri Balqis kepada anaknya Tengku Arif.

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now