Bab 22

9.6K 189 7
                                    

   Tengku Arif dan Tengku Mikhail hanya lah tersenyum sinis bila melihat wajah Tyqa yang seperti terkejut bila melihat wajah mereka berdua itu.

  Tengku Arif pun berkata...

  " kau berdua pergi bawak orang tua itu keluar dari bilik sekarang dan bawak dia ke mari ,cepat... " Kata Tengku Arif kepada dua orang anak buahnya itu...

  Anak-anak buah Tengku Arif dan Tengku Mikhail hanya lah mengangguk tanda faham dan mereka berdua terus melangkah menuju ke arah bilik seksaan yang menempatkan keberadaan Haris itu.

  Tyqa hanya memandang kearah Tengku Arif dan Tengku Mikhail... Tyqa menanti pakciknya itu dengan perasaan yang gementar dan sedikit ketakutan itu...

  " Ya Allah... Dugaan apa lagi nie, kenapa dengan pakcik ku Ya Allah... Kau lindungi lah kami berdua dari segala malang petaka ,kau lindungi lah kami berdua dari segala-galanya... Amin.." doa Tyqa di dalam hatinya.

  Tengku Arif dan Tengku Mikhail hanya memandang Tyqa dengan pandangan kosong, sambil tersenyum sinis bila melihat wajah Tyqa itu.

 

Haris melihat dua orang anak buah Tengku Arif dan Tengku Mikhail yang baru saja muncul di hadapan nya itu, terus tersenyum sinis.

" Tuan Muda, suruh aku bawak kau keluar dari bilik nie.. " kata Salah seorang dari anak buah Tengku Arif..

Haris hanya lah tersenyum sinis bila mendengar kata-kata anak buah Tengku Arif itu.

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now