Bab 39

8.1K 159 22
                                    

      Tengku Arif terus mengangkat tubuh badan Tyqa yang masih dalam keadaan tidak sedar kan diri itu.. Dan mereka berempat terus menuju keluar daripada bilik tamu...

  Diruang tamu Tengku Dato Sri Danny dan Tengku Datin Sri Balqis masih berada diatas sofa.. Tiba-tiba mereka berdua melihat Tengku Mikhail, Tengku Farhan, Tengku Bella yang sedang sedikit kalut itu manakala Tengku Arif masih mengangkat Tyqa..

Tengku Dato Sri Danny dan Tengku Datin Sri Balqis terus bangun dan terus bertanya kepada mereka berempat.

  " hah... Kamu berempat nak pergi mana nieWalid tengok kalut semacam jew.. Dan kamu Arif asal dukung budak itu?.. Ada apa-apa yang berlaku kew?.." tanya Tengku Dato Sri Danny..

  " Budak perempuan nie badan dia makin panas.. Demam makin teruk.. Jadi kami nak bawak dia ke hospital jumpa Uncle Aiman.. " kata Tengku Mikhail kepada Tengku Dato Sri Danny dan Tengku Datin Sri Balqis.

  " ha?  Apa dia demam makin teruk? " Tengku Datin Sri Balqis terus menuju kearah Tengku Arif dan terus merasa dahi Tyqa itu..

" Ya Allah.. Panas nya badan dia.. Arif cepat-cepat pergi bawak di ke hospital sekarang nie.. Bahaya kalau biarkan lama-lama.. " kata Tengku Datin Sri Balqis yang sedikit terkejut itu..

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now