Haris hanya lah menundukkan kepalanya merenung lantai di dalam bilik seksaan tersebut...
Tengku Arif masih tidak berpuas hati dengan bicara yang Haris kata sebentar tadi...
" hoiii Haris... Walaupun macam mana sekali pun kau kena bayar hutang kau dekat kau... Aku tak kira... Bukannya aku tak pernah bagi kau masa... Aku banyak kali bagi kau peluang untuk bayar tapi apa aku dapat?.. Malahan kau larikan diri daripada aku... " tengking Tengku Arif yang sedang menumbuk muka Haris itu...Haris menjerit sedikit kerana kesakitan yang dirasainya itu... Habis mukanya berdarah...
Tengku Arif masih menumbuk muka Haris... Sambil meludah air liur ke arah Haris...
Tengku Mikhail terus membantu Tengku Arif , Tengku Mikhail mengangkat muka Haris sambil menghayunkan penumbuk ke arah muka Haris..
Haris menjerit kesakitan buat yang kedua kalinya...
Tiba-tiba Tengku Arif pun berkata...
" Sakit kew Haris?... " kata Tengku Arif sambil tersenyum sinis..
" ahhh... Kau memang tak guna Arif... Dasar lelaki bangs*t... " Kata Haris yang sedang ketakutan tu...
Tengku Mikhail yang mula hilang sabar itu pun terus berkata...
" wow... Berani nya kau cakap macam tu dekat adik aku iya... Haris... Nah rasakan nie ... " kata Tengku Mikhail yang sedang menyepak Haris kerana sangat marah...
Haris menjerit kesakitan buat yang ketiga kalinya...
" ahh... Saaa...saa...sakit... Saaaa...sa...sakit... Tolong... Tolong, lepaskan aaa... Aaaa.. aku.. Aaaa...aaa...aku akan bayar tapi bukan dengan duit...." Kata Haris yang meraung kesakitan itu...
Tengku Arif dan Tengku Mikhail kepelikan lalu mereka berdua pun berkata...
" apa maksud kau orang tua tak sedar diri... " tanya Tengku Arif dan Tengku Mikhail serentak...
" Aaa... Aaa... Akuuu... Akan bayar hutang kau dengan anak saudara aaa...aaa...aku sebagai galang ganti nya.. Kau boleh lakukan apa sahaja dekat anak buah aaa...aaa..aku itu... " kata Haris memintak belas kasihan dari Tengku Arif dan Tengku Mikhail...
Tengku Arif menganjak Tengku Mikhail untuk berbincang di luar bilik seksaan....
Tengku Arif dan Tengku Mikhail terus menuju keluar dari bilik seksaan tersebut untuk berbincang pasal tawaran yang diminta oleh Haris itu...
#bersambung....
#update²...
#apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay...
#huuuuhhhh.... Apa akan terjadiiii... 😢😢 adekah Tengku Arif dan Tengku Mikhail terima tawaran yang di mintak oleh Haris..
#kalau nak tau kisah selanjutnya nantykan sambungan dari sis okay yunk²....
#selamat membaca...
#idea baru datang... Huhuuu
#jangan lupa votes and follow sis @eyqahakita97
#nantykan sambungan daripada sis...
#nantykan bab yang akan datang....
#votes #follow sis...
#selamat membaca sis ucapkan...
#idea tengah ade nieee... Huhuu.... 😂😂
#take careeee yunk²....
#Assalamualaikum .....
YOU ARE READING
What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019
Action#sebelum anda semua baca cerita niee sis ada perkara nak bagitau... #perhatian kepada pembaca cerita What Husband Ku Ketua Mafia, cerita nie ada bab yang paling pendek dan ada bab yang panjang jadi pada sesiapa rasa tak suka dengan cara sis tolong...