Bab 23

9.3K 194 0
                                    

  Haris menghembuskan nafasnya, lalu berkata...

  " mulai saat nie, kau dengan aku  tiada kaitan lagi, faham... Kau bukan anak saudara aku lagi mulai saat nie. " kata Haris sambil merenung tajam ke arah Tyqa..

Alangkah terperanjatnya dia bila mendengar butir bicara yang pakcik nya katakan itu.

  Air mata Tyqa mengalir dengan lajunya kerana mendengar percakapan  pakciknya itu.

  " pakk. Pakk.. Pakcik... Aaa... Aaa... Apa... Pakcik katakan niee... Tolong lah.. Jangan bergurau dengan Tyqa macam itu... " kata dengan gagapnya dan Tyqa terus berlari kearah pakciknya.

  Lalu terus dia memeluk tubuh badan pakciknya itu, air mata yang masih lagi mengalirkan dengan lajunya..

 
   Haris terkejut apabila Tyqa memeluk tubuhnya itu, walaupun anggota badannya terasa sakit, dia hanya membiarkan sahaja anak saudara nya itu memeluk tubuh badan nya..

  " pakkk... Pakk... Pakcik, tolong jangan buat Tyqa macam niee... Tyqa hanya aaa.. Aaa.. Ada pakk... Pakkk... Pakcik seorang sahaja didalam dunia nie... " kata Tyqa yang masih tersedu sedan yang masih lagi memeluk tubuh badan pakciknya itu.

  Haris hanya mendiamkan diri nya, tanpa sebarang bicara...

  Tiba-tiba Tengku Arif menuju kearah Tyqa dan Tengku Arif terus menarik tubuh Tyqa yang masih memeluk tubuh badan pakciknya itu.

Tyqa terkejut bila merasakan tubuhnya ditarik dengan kuatnya terus Tyqa meronta-ronta untuk melepaskan dirinya itu.

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now