p.o.v Skyler
Na dat papa boos het huis uit is gelopen ben ik op de bank gaan zitten en hebben we niet meer gesproken. Ik hang gewoon wat tegen Freddie aan terwijl ik tv kijk. Freddie heeft een arm om me heen geslagen en een warm gevoel is te voelen al sinds hij zijn hand op mijn bovenarm heeft liggen.
Ik ben echt te verliefd op deze jongen, maar hij is te leuk als beste vriend. Relaties hebben voor mij nog niet eens de helft van de betekenis die beste vrienden hebben.
'was je niet wat te hard voor hem' verbreekt Louis de stilte. 'nee, hij moet weten dat ik er klaar mee ben vergeten te worden door hem' antwoord ik. Na dat we de hele avond in stilte tv hebben gelegen vertrekken Freddie en ik om half 10 naar boven toe.
De volgende ochtend lopen Freddie en ik samen naar school toe. Ik ben blij dat we rond dezelfde tijd beginnen want ik weet dat Freddie nu met me tot aan de klas meeloopt zodat ze me niet zullen pesten. Freddie heeft al de hele weg mijn hand vast en praat vrolijk over van alles en nog wat. Hij is echt lief.
'als je na je eerste 2 uur even wacht in je klaslokaal kom ik je ophalen en kunnen we samen in de zaal gaan zitten' meldt Freddie. 'is goed. Weet je waar je naartoe moet?'. 'natuurlijk Sky. Ik ken jou rooster beter dan het mijne' glimlacht hij. Dat is echt iets voor Freddie ja.
We lopen met zijn 2e het schoolplein op, gelijk door naar mijn klas. 'Ik zie je straks weer'. Hij geeft me nog een kus op mijn voorhoofd en loopt zo door naar zijn eigen klas.
Ik loop het lokaal in en ga achterin het lokaal zitten. Na 2 lesuren blijf ik zitten, wachtend op Freddie. 'ga jij ook pauze houden Skyler' vraagt de juf. 'jaa, ik moet even wachten op Freddie die hier naartoe komt' antwoord ik. 'oo, dan is het goed. Hij is een lieve jongen he?'. 'jaa, de liefste jongen van deze wereld'.
Al snel komt Freddie het lokaal in gelopen. 'hee Sky, kom je' vraagt hij. Ik glimlach naar hem en loop dan met hem mee naar de zaal. De kinderen die me meestal pesten kijken me vies aan maar durven me niet aan te raken omdat ik nu met Freddie ben.
'heb je genoeg eten mee' vraagt Freddie zodra hij mijn 2 boterhammen ziet liggen. 'jaa. Ik heb altijd 2 boterhammen mee. Ik kan thuis eventueel ook nog wat pakken' antwoord ik.
Aan het eind van de schooldag voel ik me ontzettend opgelucht zodra Freddie het lokaal in komt lopen om met me naar huis te gaan. Ik houd ervan als Freddie en ik dezelfde schooltijden hebben. De pestkoppen hebben dan geen kans om me pijn te doen want ze weten dat Freddie ze 10 keer zo hard terug slaat. Hij is gewoon super beschermend over mij. Ik vind het wel schattig.
Samen lopen we naar Louis zijn huis. Maar we zijn nog geen minuut de poort uit of ik wordt gebeld. Ik kijk verbaast naar mijn telefoon zodra ik papa zijn naam zie staan. Waarom zou hij me bellen? Verbaast neem ik de telefoon op.
Skyler, 'hee, wat is er'
Niall, 'hee lieverd. Ik vroeg me af of je vandaag naar huis wil komen. Ik wil even met je praten'.
Skyler, 'ik kom eraan'.
Ik hang op. 'wat is er aan de hand' vraagt Freddie. 'papa zegt met me te willen praten. Ik zie je morgen weer. Bedankt voor vandaag' Ik geef hem een knuffel en hij mij een kus op wang waarna we beide naar huis toe lopen.
(sorry voor de wat korte hoofdstukken. Ik heb zo veel zin in 13 reasons why 3)
JE LEEST
My dad is Niall Horan✔
FanfictionWat nou als je vader de beroemde Niall Horan is? Dat is het geval bij Skyler Horan. Iedereen praat over haar vader alsof hij een god is, maar zij snapt daar niks van. Het enige wat hij kan is haar in de steek laten. En dan ook nog haar moeder die op...