p.o.v Skyler
Aangekomen bij het hotel komt papa ons halen. Allemaal lopen we de bus uit en pakken onze spullen waarna we achter papa en Louis het gebouw in lopen.
Het is raar om te bedenken dat ik vanavond met David in een bed moet liggen en dat papa het ook nog goed keurt. Louis checkt ons in bij het hotel en al snel krijgen we de sleutel van onze kamer. Als kleine kinderen rennen we naar boven naar onze kamer toe.
We zijn best wel enthousiast dat we met zijn 3e een kamer mogen delen, en dat onze vaders ons daar ook nog in vertrouwen. Freddie steekt de sleutel in het sleutelgat en met een klik gaat de deur open. Met grote ogen loop ik de kamer in en kijk rond naar de luxe kamer. Bijna een appartement. Het ziet er zo mooi uit. Ik wou dat we hier woonde.
'wow'. David kijkt al helemaal vol bewondering rond want hun leven in een huis dat misschien even groot is als dit appartement. Soms is het wel heel vervelend om te weten dat David zijn ouders de hele dag moeten werken om hem en zijn broer en zijn zusje eten te kunnen geven terwijl papa zich nooit druk hoeft te maken om geld.
Ik heb al vaak tegen papa gezegd dat hij geld moet geven aan een goed doel maar hij zegt dat hij dan bang is mij niet meer te kunnen onderhouden. Bullshit. Daarom vind ik ome Harry zo leuk want hij geeft veel geld aan goede doelen.
Ik geef zodra het kan wat geld aan de ouders van David want voor mij is dat ook een goed doel. Daar zijn ze dan altijd zo blij mee want dan kunnen ze weer kleren kopen voor de kinderen. Ik krijg zo veel zakgeld dat ik anders toch niet weet wat ik ermee moet.
Bij David thuis is het probleem gewoon dat zijn broer er niks om geeft dat ze weinig geld hebben en al het geld uitgeeft aan feestjes waardoor zijn ouders weer problemen hebben. Maar nu hoeft David daar zich geen zorgen om te maken. Hij kan genieten van het luxe leven.
Allemaal zetten we onze spullen op de grond en verkennen het grote appartement die zelfs een washok heeft en 2 badkamers. Na dat we alles hebben verkend en de spullen hebben weggezet ploffen we op de bank neer.
'oke, wat gaan we doen in New York?'. 'het is al eindmiddag dus niets groots. Misschien kunnen wel wat in Central Park rondlopen?' stel ik voor. 'jaa'. David springt gelijk op en is helemaal enthousiast over het idee. 'zo te zien gaan we naar Central Park' glimlacht Freddie.
Met zijn 3e lopen we het appartement uit waar al een bodyguard staat. 'gaan jullie ergens heen' vraagt hij. 'jaa, we gaan naar Central Park'. Hij knikt en loopt dan achter ons aan.
Bodyguards zijn heel anders dan hoe mensen ze zien. Ze zijn gezellig en praten nog best wel veel hoor. Ik vind dat ook veel gezelliger.
'weet jij de weg naar Central Park' vraag ik aan de bodyguard zodra we het hotel uit zijn. Grinnikend schud hij zijn hoofd maar lijd ons dan wel naar de plaats waar we willen zijn. Wat is het toch een goede man.
Aangekomen bij Central Park kijk ik mijn ogen uit. Het is zo mooi hier. We lopen een heel stuk tussen de bomen door en komen dan uit op een groot open veld.
Voor dat ik het weet rennen de jongens weg en weet de bodyguard niet wat hij moet doen. 'kom snel mee mevrouw Horan, ik moet de jongens vinden' zegt hij.
Ik ren achter de bodyguard aan die snel David van het veld af plukt en al snel ook Freddie vast heeft. 'gelieve te zeggen als jullie weg gaan en niet opsplitsen want ik wil niet dat er iets met jullie gebeurd'. De jongens zuchten maar toch luisteren ze.
Met zijn 3e gaan we op het gras liggen en maken wat foto's samen. Ik wil na de tour een boek maken met alles wat we samen hebben gedaan deze tour want het is wel echt cool dat we dit met elkaar kunnen delen.
Na nog wat op het grasveld te hebben gerend lopen we weer verder. We gaan de bossen weer in wat na een tijdje overloopt in een open stuk waar een groot meer ligt. Dit is zo indrukwekkend. Ook Freddie en David kijken bewonderend toe.
'dit is pas mooi' zegt David naast me. Ik loop wat dichter naar het open stuk toe en kijk rond hoe allemaal mensen hier zijn. De een zijn aan het picknicken en dan andere zijn vrolijk aan het spelen. Het is ook wel echt een prachtige plek.
Ik voel 2 handen op mijn schouders die me in een knuffel trekken. Ik kijk achter me waar David staat. 'bedankt dat jullie me mee hebben genomen op tour. Dit is echt het beste wat ik ooit heb gedaan met iemand'.
Het is zo mooi dat hij echt dankbaar is. Hij is even uit zijn thuissituatie en kan allemaal mooie dingen bekijken van over de hele wereld. David kan snel van dingen genieten dus dit vind hij al prachtig. 'ik had geen beter tour kunnen bedenken dan met jou. Bedankt dat je mee wou'.
Hij glimlacht, geef me nog een kusje op mijn voorhoofd en loopt dan weer terug naar Freddie die wat met de bodyguard aan het praten is. Ik loop weer terug naar de jongens en maak ook hier een mooie foto. Na nog wat rond te lopen is het 5 uur en besluiten we terug te lopen want we zullen zo moeten eten.
De bodyguard begeleid ons weer terug naar huis. Bij het hotel aangekomen wordt ons verteld ons even om te kleden zodat we ergens kunnen gaan eten. David en ik kleden ons omstebeurt om.
JE LEEST
My dad is Niall Horan✔
FanfictionWat nou als je vader de beroemde Niall Horan is? Dat is het geval bij Skyler Horan. Iedereen praat over haar vader alsof hij een god is, maar zij snapt daar niks van. Het enige wat hij kan is haar in de steek laten. En dan ook nog haar moeder die op...