p.o.v Skyler
Om 6 uur staan we alle 3 weer schoon beneden in het hotel. We stappen in de gehuurde auto en rijden naar een restaurant toe. In de auto vertellen ze dat het restaurant niet te chic is omdat ze weten dat wij dat niet echt leuk vinden.
Papa en Louis zijn ook kleine kinderen en houden het toch niet vol in een chic restaurant waar ze zich fatsoenlijk moeten gedragen. Want ook al zijn ze beide in de 30, toch zijn het nog kleine kinderen soms. Al helemaal als ze samen zijn. Ik vind het niet zo erg.
We rijden verder naar het restaurant terwijl we vertellen over Central Park. 'morgen kunnen jullie in de ochtend en middag iets voor jezelf doen en dan in de avond komen jullie naar het concert toe' verteld Louis al. 'en wat gaan we vanavond doen' vraagt Freddie. 'we gaan even naar Madison Square Garden en gaan daarna in het hotel een film kijken. Als jullie willen mogen jullie meekijken'. 'natuurlijk' antwoord ik gelijk.
Films zijn zo leuk. Daarbij trekt David me altijd tegen zich aan en zorgt altijd dat we een dekentje delen. Het is een klein gebaar maar zo schattig. Meestal val ik dan ook al snel in slaap op zijn schoot.
Bij het restaurant aangekomen zit ik weer tussen de jongens in. Ik bestel als eerst een tomatensoep, daarna spaghetti carbonara en als dessert chocolade mouse. Naast me zie ik David echt genieten van het hoge kwaliteit eten en ik kan er wel van genieten. Bij elk gerecht bedankt hij papa en Louis even.
Na dat we allemaal vol zitten vertrekken we naar de zaal waar papa en Louis zullen zingen morgen. In de auto praten we volop over wat we morgen willen gaan doen. uiteindelijk komen we op het besluit dat we rond 10 uur vertrekken naar Time Square waar we tot hooguit half 12 blijven waarna we naar het American Museum of Natural History gaan. Daar zijn die films opgenomen van Night at the Museum.
Allemaal stemmen we in met het idee en komen dan aan bij Madison Square Garden. Allemaal stappen we uit en lopen het grote gebouw in waar morgen avond het concert gaat plaatst vinden. Hoe vervelend het soms ook is dat papa zo beroemd is, toch zijn er ook momenten dat het heel leuk is. En ik ben altijd wel weer trots als ik zijn naam in een hitlijst zie staan.
Papa en ik gaan binnenkort ook samen een liedje maken. Ik wil het graag over mama doen. Het is iets waar papa nooit over zingt maar waar hij misschien wel echt zijn gevoel in kwijt zal kunnen. En ik hoop hem daar in te kunnen helpen.
Zodra we in de grote zaal aankomen kijkt David met grote ogen toe. Ik heb deze zaal al wel een keer gezien maar toch blijft het wel steeds weer indruk maken. Het is zo groot. Het geeft een uitstraling die zegt 'nu heb je het gehaald'.
'Oke, wij gaan even kijken hoe het is met de installatie en onze kleren en alles, maak het jezelf gemakkelijk en kijk wat rond in de zaal' zegt Louis. Samen verdwijnen ze dus zijn we weer met zijn 3e. 'als we nu op dat podium gaan staan vind ik het een perfect fotomoment' verbreekt Freddie de stilte. We stemmen in dus gaan we op het podium staan waar we een selfie maken. Verder kijken we rond in de zaal.
Om half 11 lig ik in mijn bed. David ligt naast me en ik voel wat ongemakkelijkheid. Hij heeft alleen een onderbroek aan en hij heeft steeds de neiging om een arm om me heen te slaan maar dan trekt hij hem toch weer terug.
Ik lig bijna te slapen als ik dan toch een hand op mijn schouder voel die me dichter tegen het lichaam aantrekt. Ik glimlach maar val dan toch in slaap tegen David zijn borst.
Ik wordt wakker van iemand die op ons bed springt. Wie durft mij zo vroeg wakker te maken? Met een zucht open ik mijn ogen en zie Freddie zijn lachende gezicht boven me. Dit meen je niet. 'ik haat je' mompel ik. 'ik had niet verwacht dat jullie relatie zo snel ging ontstaan'. 'hou je mond, er is niks' zucht David die ook wakker wordt. Allebei haten we hem nu. Niemand maakt me wakker als ik lekker lig te slapen tegen David zijn borst aan. Ik wrijf door mijn ogen en kijk met een boos gezicht naar Freddie die me lachend aankijkt. 'opstaan luilakken, we gaan naar Time Square'.
Een uur later staan we op het grote Time Square. Het is best wel cool om hier te staan. We maken wat foto's kijken wat rond en vertrekken dan naar het museum toe. Ook daar hebben we het super leuk en kijken we naar de vele dingen die er staan.
Om half 8 zijn we bij Louis en papa in het concertgebouw. Samen met papa ga ik een liedje zingen dus ik moet me ook omkleden en mijn haar fatsoeneren. Papa en Louis regelen samen met het organisatie team nog de laatste dingen, leggen nog wat klaar en zijn dan na ook nog een opwarming klaar. Nog een kwartier voordat de show begint. 'oke, je weet wanneer je klaar moet zitten. Ben echt optijd want we staan voor schud als je het podium niet opkomt' legt papa uit. 'jaa, ik zal er echt zijn. Ik beloof het'. 'oke, je mag alvast in de zaal gaan zitten'.
Ik loop snel de zaal in en ga naast Freddie en David zitten. Al snel begint het filmpje en komen Louis en papa het podium op gelopen. De hele zaal gaat los. Het is na al die jaren nog steeds raar om het te horen. Al die meisjes die zo graag mijn vader wil zien terwijl het voor mij echt normaal is.
Samen beginnen ze te zingen, een liedje die ze samen hebben gemaakt. De zaal zingt mee en zo is het begonnen. Ergens in het midden van het concert gaat Louis achteraan op het podium zitten en roept papa mij het podium op. Samen zingen we het liedje. Ook zingen we samen met Louis nog Little Things en dan loop ik het podium weer af. Dit gaat nog een leuke tour worden.
JE LEEST
My dad is Niall Horan✔
FanfictionWat nou als je vader de beroemde Niall Horan is? Dat is het geval bij Skyler Horan. Iedereen praat over haar vader alsof hij een god is, maar zij snapt daar niks van. Het enige wat hij kan is haar in de steek laten. En dan ook nog haar moeder die op...