hoofdstuk 12

117 3 0
                                    

Als ik mijn bord weer in de kast zet, pak ik mijn telefoon, en begin Anna te appen. Haaj Anna, ik ga naar boven. Ga je mee? xxx. Ik wacht een minuut en krijg dan antwoord : Isgoed. Dat is haar antwoord. Ik krijg een lach op mijn gezicht, en loop dan naar boven. Ik hoor dat Anna achter me aan, dat merk ik aan haar gestamp. Gelijk begin ik te lachen en plof dan neer op mijn bed, gevolgd door Anna. Als zij eenmaal ook op haar bed is geploft ga ik een grapje maken, over haar. Lukte het niet om de trap op te komen, olifant. En ze begint te lachen, en maakt dan een grap over mij. Kun je niks anders dan liggen, slang? En dan begin ik ook te lachen. OMG! OMG! OMG! Wat is er vraagt Anna, en daarop antwoord ik. OMG WE GAAN OVERMORGEN NAAR ONE DIRECTION. Het valt me ook echt nu pas op dat we overmorgen al naar One Direction gaan. Anna reageert daar heel droog op : goh meid, volgensmij maak je een grapje. Hahaha wat grappig zeg, en dan begin ik te lachen. En dat doet Anna ook. Je weet wel wat dat betekend toch? Vraagt Anna. En ik schreeuw dan het hele huis door, SHOPPEN!!!! En alweer moeten we lachen. Heb jij eigenlijk wel geld, vraagt Anna? Ja, ik heb wat geld mee genomen uit het laatje toen mijn vader niet thuis was en de deur open stond. Oke zecht Anna dan. Ik vraag aan haar of ik even kan douchen, en dat kan. Ik loop naar de badkamer en draai de deur op slot. Ik zet de douche aan en kleed me dan uit. Ik spring onder de douche. Na een half uur ga ik onder de douche vandaan, droog mezelf af, en kleed me aan. Als ik de badkamer uit loop is Anna al klaar, ze hebben natuurlijk twee badkamers. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al twaalf uur is. Zullen we gaan? Vraag ik en Anna knikt. Samen lopen we naar beneden en zeggen haar ouders gedag. We pakken onze fiets sleutels, en Anna haar huis sleutels. Dan lopen we de deur uit, we pakken onze fietsen. En fietsen dan weg, naar de stad.

Nooit GedachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu