hoofdstuk 1

156 4 0
                                    

Lisa zit thuis op de bank t'v te kijken. Haar ouders komen net binnen van een gezellig avondje stappen. zij hebben wel lekker gegeten, en Ik heb hier geleefd op een paar broodjes met jam.

achjoh, het geeft niet. Ik ben toch al dik.

Ze zaten aan de eettafel nog een paar wijntjes te drinken. Toen Ik vroeg of het eten lekker was en of het gezellig was kreeg Ik geen antwoord. Ze waren natuurlijk dronken.

Nadat ze nog effe een half uurtje beneden zaten gingen ze lachend naar boven, Ik vond het raar, waar om lachen ze nou?!

Vijf minuten later hoorde Ik de deurbel gaan, mijn Vader stormde naar beneden En liet de vreemde man die voor de deur stond binnen.

Mijn vader deed de deur dicht En stormde met de vreemde man naar boven.

Ik bleef nog even een half uurtje beneden, toen Ik naar de klok keek zag Ik dat het al 01.45 was, veels te laat! Ik deed de t'v En alle lichten uit, toen Ik uit de woonkamer was deed Ik de deur op het nachtslot. Onder weg naar boven hoor de Ik opeens allemaal gekreun, hoe verder Ik de trap op liep, des de harder het werd. Toen Ik naast de kamer van mijn ouders stond, was het geluid erg hard. Ik keek voor de zeker heid door het sleutel gat. Mijn moeder lag op bed met de vreemde man op haar, En mijn Vader stond ernaast te grijnzen. Er rolde een dikke traan over mijn wang. Ik rende naar mijn kamer, pakte mijn piyama En nog wat kleding voor de volgende dagen. Ik pakte mijn tas en deed alles wat Ik nodig had er in. Ik pakte mijn fiets En reed weg naar mijn beste vriendin. Onder weg schoot er van alles door mijn hoofd.

Nooit GedachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu