hoofdstuk 27

44 3 0
                                    

P.o.v Lisa

We gingen met zn allen aan een grote tafel zitten die in een lichte kamer stond, we kregen allemaal drankjes opgediend. Ik zat naast Harry, en Anna naast Niall. Harry hield mijn hand onder de tafel vast, wat betekend dit? Duizende vragen gingen door mijn hoofd, en wat ik ook niet snap? Harry houdt mijn hand vast, we hebben gezoend, ik trok niet trug, en ik weet niet eens of dit iets betekend. Toen we gezellig met zn allen wat hadden gedronken gingen Anna, Zayn, Harry en ik  naar buiten. We gingen roken, behalve Harry, want die rookt niet. Hij fluisterde in mijn oor dat hij gewoon graag bij me wou zijn.

WAT BETEKEND DIT?!?

P.o.v Anna

We liepen naar buiten, maar Niall, Louis en Liam bleven binnen. Ze waren diep in gesprek, en reageerde niet toen we vroegen of ze mee wouden, Na, dan niet. Al had ik best graag gewild dat ze mee gingen. Ik Lisa en Zayn gingen roken, terwijl Harry er bij kwam staan om met Lisa te praten. Wat is er roxh tussen die twee? Lisa en ik zagen 2 meisjes staan, die aan het einde van de hekken stonden. We besloten naar ze toe te gaan, maar we zeiden het eerst tegen Zayn en Harry natuurlijk. Ze knikte allebij en ik zag hoe ze met z'n tweeën begonnen te praten. Lisa en ik begonnen te lopen.

P.o.v Harry

We gingen naar buiten, op Liam, Louis en Niall na dan. Zayn, Anna en Lisa gingen roken. Lisa en Anna zeiden dat ze even weg gingen, naar twee meisjes die er stonden. Ik en Zayn knikten instemmend, en toen liepen ze weg. Zayn begon tegen me te praten. Waarom wou jij eigenlijk persee mee Hazza? Je rookt niet eens. Zegt Zayn dan, waarop ik al snel reageer. Ik wou gezellig mee, praten met Lisa. Ik bedoel, praten met hun allen. Pfff.... waarom spookt die meid steeds door mijn hoofd? Ik bedoel, Ze is zo mooi en knap en lief, en ook zo open. Hoe mooi haar ogen twinkelen, en hoe ze kuiltjes in haar wangen krijgt als ze lacht, of grijnst. Die mooie perfecte blonde haren die gekruld zijn en perfect over haar schouders heen vallen, ze is gewoon perfect Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Zayn. Net als jij Harry, zegt Zayn met grap toon in zijn stem. Huh...? Wat? Dat wat je net zei Hazza, dat heb jij ook. Zegt Zayn dan weer op nieuw. Ik kan het niet geloven, heb ik dat net gewoon hard op gezegd? Ja Haz, ik ook niet, zegt Zayn. Heb ik dat npu serieus hard op gezegd? Zayn knikte instemmend. Oh... ik kan mezelf soms wel wat aandoen, gelukkig was Lisa er nu niet. Indd Haz, maar daar komt ze wel aan, en zijn knikte naar Anna en Lisa. Al snel herstelde ik me weer, en probeerde weer zo normaal mogenlijk te doen.

P.o.v Zayn

Ik moest erg hard lachen om wat Harry net allemaal zei over Lisa, HILARISCH. Lisa dit, Lisa dat. Hij had het alleen maar over Lisa. Het was best wel grappig eigenlijk, maar ook wel weer zielig en schattig om te zien hoe Harry eindelijk weer een keer verliefd is geworden. Maar het is niet leuk om te zien hoe hij zenuachtig wordt, als ze in de buurt is. En dat hij dan allemaal rare dingen gaat zeggen. Ookal kan ik er hard om lachen. Het is soms wel sneu, maar ook hartverwarmend om hem zo te zien. Hoe hij een beetje zijn best doet, en aan het vechten is voor een vrouw. Naja, een vrouw kan ik Lisa niet noemen, eerder gewoon een meisje. Ik ga straks maar eens met Harry praten, nam ik mezelf in mijn hoofd voor. Ik drukte mijn sigaret uit en gooide hem in de asbak. Ik zag dat Anna en Lisa mijn voorbeeld volgden, en samen liepen we weer met z'n vieren trug naar binnen. Op naar Liam, Louis en Niall.

P.o.v Niall

Ik zat met Louis en Liam te praten, nadat we uitgedronken waren.

Opeens zat er niemand meer aan de tafel, behalve wij drie. Die zijn vast een sigartje roken, zei Liam. Ik knikte en ging weer verder praten met de jongens. We waren aan het praten over Harry en Lisa, het lijkt namelijk heel erg dat Harry haar leuk vindt.

Na een kwartier kwamen ze allemaal weer binnen met een lach op hun gezicht, en schoven weer bij ons aan.

Al snel stopte Liam, Louis en ik met praten over Harry en Lisa, en herstelde ons snel.

We moesten maar even snel over iets anders gaan praten, en besloten dat dat de tour maar werd.

°°°°°°°°°°°°°

Haai lieve lezers,

ik wil even een paar dingen melden die best belangrijk zijn.

Ook wil ik graag jullie menig weten.

1. Ik ga waarschijnlijk ook een ander boek scrijven hier op wattpad, maar ga wel gewoon door met dit boek.

2. Ik ga waarschijnlijk ook een vervolgboek scrijven op dit boek.

3. Zouden jullie de boeken alvast willen toe voegen aan jullie bibliotheek?

# Wat als?!

&

#everything has..... changed?!?!

4. Wat vinden jullie van Harry en Lisa? een leuk stel? single blijven of moet het een duo worden?

#teamHasa?

5. last point,

Ik zpu graag willen weten wat jullie van het boek vinden.

much love ~xxxxx~ shiirx

Nooit GedachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu