Toen we eenmaal in de stad waren wisten we niet waar we moesten beginnen. Als eerste gingen we naar de primark. We zagen daar leuke dingen, bijvoorbeeld een dierenpak.
Ik had de hond gekocht, en Anna het aapje. Verder hebben we nog wat leuke dingen gezien. Toen gingen we naar de action. We moesten namelijk nog een soort speciaal druk papier ofzo hebben. Dan konden we, als we niks leuks zagen, zelf onze shirts maken. Toen we dat hadden gehaald gingen we naar de h&m. Daar zagen we ookal leuke dingen. Ook een paar shirts met One Direction er op. Ze waren niet heel mooi, maar toch kochten we er een paar. Toen we uit de h&m waren liepen we trots de bristel in. HAKKEN PASSEN! Zeiden we tegen elkaar. Dat is onze gewoonte, al sinds dat we klein waren. Dat deden we echt altijd. En dan ook nog wetstrijdjes rennen, in de winkel. we hadden hele leuke dingen gezien. En we hadden ook heel veel kleding gepast. We hadden de halve winkel leeg gekocht, schoenen en kleding. Toen liepen we voor de grap de zeeman in, niet dat we daar veel zouden vinden, of zouden moeten zoeken. KUT! ANNA, ANN. Wat is dr lies? K..K...Kijk daar. Wat moet ik zien lies? GVD ME VADER STAAT DAAR DOOS. Wtf wat moet ik doen? rustig maar sukkeltje, zegt Anna. Je weet dat je bij mij veilig bent doos. En ik krijg tegen haar aan.
Tellaat, denk ik bij mezelf. Dat is ook zo, want mijn vader loopt naar me toe met een boos gezicht. Dapper springt Anna voor me en blert tegen mijn vader. LELIJKE STINK AAP, JE BLIJFT MET JE VIEZE TAKKE KLOUWTJES VAN DR AF! GESNOPEN EIKEL?! En ze geeft hem een duw. Mijn vader valt bijna om. Als hij net aan zijn belans kan houden loopt hij trug naar ons. Hij duwt Anna opzij en dan slaat hij me, en begint tegen me te schreeuwen.
JE LEEST
Nooit Gedacht
Fantasyfantasie, dat heeft iedereen wel. Van goed tot slecht En van leuk naar stom. In dit verhaal lees Je het allemaal.p Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Lisa, ze heeft veel fantasie. Ze droomt echt van alles, en dat tekend ze allemaal uit. Maar a...