hoofdstuk 28

41 3 2
                                    

P.o.v Louis

Ik zat aan de kop van de tafel, met Niall aan de ene kant naast me, en Liam aan de andere kant. We deden alsof we over de tour aan het praten waren, maar eigenlijk praatte we over Lisa en Harry. Heel stiekem keken we af en toe ook hun kant op, en keken we naar wat ze aan het doen waren. Ik weet niet wat ze hebben besproken en wat er is gebeurd tussen hun, na die ruzie van Lisa en Anna. Toen Lisa weg liep en Harry achter haar aan ging. Snel keek ik weer even naar Harry en Lisa. Ik zag dat ze elkaars hand vast hadden, en ze keken elkaar ook aan en lachte. Op het podium gaven ze elkaar een kus na het laatste nummer. En ik heb zo een gevoel dat ze ook hadden gekust toen Harry achter haar aan ging. Misschien wel meer dan een simpel kusje. Misschien wel een of andere lange zoen. Ik weet het niet, maar wil het weten, en zal er achter komen.

P.o.v Liam

Ik zag dat Louis aan het denken was, maar wat? Dat wist ik niet, maar ik had wel een vermoede waar hij over zou kunnen denken. Waarschijnlijk over Harry en Lisa. Volgensmij zijn Harry en Lisa verliefd, maar hebben ze het niet helemaal door, of durven ze elkaar niet te vragen. Ik keek naar Harry. Die vol trots Lisa haar hand vast hield. Ze keken elkaar de hele tijd aan, en lachte. Waarschijnlijk hadden ze niet door dat wij er ook nog zijn. Ze leken verliefd, maar durfde elkaar niets te vragen. Daardoor ontstonden er ook ongemakkelijke stiltes af en toe, tussen die twee. Ik keek weer naar Louis en zag hem somber naar beneden kijken. Ik zag dat hij jaloers was. Hij leek verslagen, en gebroken. Zou Louis dan toch wel, ook op Lisa zijn. Ik denk het wel. En ik heb niks tegen die meid, het is echt een schat. Maar dit is niet goed voor de groep. Maar zij kan er ook niks aan doen, en de jongens ook niet. Zo is het leven nou eenmaal. Louis moet haar misschien maar even een beetje proberen te vergeten. Want het is best wel duidelijk te zien dat Harry en Lisa, stapel op elkaar zijn. En misschien is Anna wat voor Louis. Hij doet ook heel veel met haar en ze hebben het ook al de hele avond heel gezellig gehad. Ook toen Lisa boos weg liep. Anna moest lichtjes huilen, en Louis ging naast haar zitten toen. Hij trok haar in een knuffel, en begon zacht tegen haar te praten.

Na een paar minuten lachte Anna toen weer. Anna gaf Louis toen nog snel een diepe bedank knuffel met een lach op haar gezicht, en Louis moest toen ook lachen. Anna bleef naast hem zitten en had haar hand op die van Louis gelegd, hij werd rood. Maar nu weet ik niet wat het is. Zou hij misschien op allebij de meisjes zijn?

P.o.v Harry

Ik keek in de mooie blauwe ogen van Lisa, en hield haar hand vast. Ik vond haar al leuk toen ze binnen kwam lopen met Anna. Ze is gewoon zo mooi en lief en leuk. Ze is alles in één. Ik kan haar niet beschrijven zonder dat ik moet kwijlen. Ik voelde hoe mijn wangen langzaam rood kleurde toen Lisa mij haar mooie lach schonk. Gelijk gaf ik haar een lach trug. Een lach waarbij mijn tanden een beetje bloot kwamen te staan, net als bij Lisa. We waren sprakeloos. Ik zag hoe de vragen door Lisa haar hoofd spookte, ik zag de emoties van haar in hoor o zo mooie blauwe ogen.

Ze is zo open, en mooi. Zayn liep naar me toe, en tikte op mijn schouder. Ik ontwaakte uit mijn trans, en keek Zayn aan. Ga je mee Hazza? Vroeg hij, en voorzichtig knikte ik. Ik liet Lisa haar hand los. Ze schonk me een pruil lipje, en ik moest lachen.

P.o.v Lisa

Ik schonk Harry een pruil lipje, en ik zag dat hij moest lachen. Hij stond op, maar ging weer op zijn kniën voor mij, op de grond zitten. Hij boog naar voren, dus deed ik dat ook. Hij sloeg zijn armen om mijn middel. Een hoop vlinders die in mijn buik waren gestorven, kwamen weer tot leven.

Ik voelde zijn lichaams warmte en kreeg een klein grijnsje op mijn gezicht. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Ik voelde hoe Harry een kusje in mijn nek drukte. Ik drukte een glimlach in Harry zijn nek. Die glimlach kan niemand vandaag nog van mijn gezicht af slaan. Niet zolang ik nog bij Harry ben. Ik trok mijn armen trug, en Harry de zijne. Hij stond op en liep met Zayn mee. In de deur opening stopte hij, en zwaaide nog even. Toen liep hij weg.

P.o.v Zayn

Harry stond op en liep naar mij toe, samen liepen we weg. Ik wou met hem praten, praten over Lisa. Hazz, ja? Antword hij. Wat is er nou tussen jou en Lisa? Vindt je haar leuk? Hebben jullie een relatie? En Harry antwordt daar op met een heel verhaal.

Ja, ik vind Lisa leuk. Ik kan niet stoppen met aan haar denken als ik niet bij haar ben. En als ik er wel ben, kan ik niet stoppen met staren naar haar. Geloof je in liefde op het eerste gezicht Zayn? Ik nu wel, toen ik Lisa ontmoette. Ik heb geen relatie met haar, al zou ik dat wel heel graag willen. Volgensmij zijn we alleen goede vrienden, maar ik wil meer zijn dan dat. Het vreet me langzaam op van binnen, als ik zo door blijf gaan zonder antwordt. Ik wil weten wat ze van me vindt, en of we een relatie kunnen starten. Het is zo onduidelijk. Ze doet wel alsof ze me leuk vindt kwa uitstraling. Hoe ze nog meer begint te schitteren als ik er ben, hoe er gelijk een lach op haar gezicht tevoorschijn komt als ik bij haar ben. Dat staren in elkaars ogen, handen vasthouden, en die kusjes, en dan........ Die zoen. Die was echt perfect. Het voelde voor mij niet alsof ik haar kuste uit medelijden, maar uit pure liefde. Ik hou van haar, en dat realiseerde ik me pas echt tijdens die kus. Ik heb me al een lange tijd niet meer zo verliefd gevoeld. En dit keer voelt het ook heel goed. Ik ben verliefd op haar, en ik zal alles doen om jet haar nu te kunnen vertellen. Maar dan wel alleen, zecht Harry al zachter.

Het is al een lange tijd dat Harry zich zo verliefd heeft gevoeld. En dit keer vecht hij ook, hij vecht voor een meisje. Een meisje dat hij nog geen eenseen dag kent, en hij beweert dat hij verliefd op haar is.

Het klinkt raar, dat liefde op het eerste gezicht echt bestaat. Maar anders zou Harry nooitzo ver voor haar gaan. Dat heeft hij voor maar 1 meisje gedaan. En dat was Ashley. Hij hield echt van haar, maar voor haar was het 1 groot spel. Ze was een slet, en deed mee aan weddenschappen. Zoals Harry het slachttoffer was van 1 van die weddenschappen. Wie de meeste mannen voor zich kan winnen, en ze mee het bed in kan trekken. Harry liet zich hier in mee slepen, zonder dat hij het door had, want hij was echt verliefd op haar. Ik keek op naar Harry, en zag een paar tranen over zijn wangen stromen. Harry die huilt? Dat gebeurd bijna nooit. Maar hij is ook gewoon een mens, met gevoel. Alleen het is raar om hwm zo te zien, het is ook niet leuk. Ik wil niet 1 van mijn beste vrienden zien huilen. En al helemaal niet om liefde. Dat hij gebruikt werd door Ashley zit hem dwars, nog steeds. Ik zie het aan hem. En dat hij nu dan ook weer verliefd is geworden, op een meisje.

Hij huilt om beide. Dat hij gebruikt werd. En de onduidelijkheid tussen hem en Lisa.

Ik ga er wat aan doen, ik ga het haar vragen. Ik zal achter de waarheid komen. Zecht Harry zacht, maar zorgt wel dat ik het nog net kan horen.

Er komt een glimlach op mijn gezicht, ook op die van Harry. Hij veegt zijn tranen weg, en trekt me dan in een knuffel. Dankje Zayn, dankje. Zegt Harry zacht, en ik knik. We laten elkaar los, en lopen weer trug naar de rest. Als we er zijn stapt Harry meteen op Lisa af, en begint tegen haar te praten. Hij vraagt haar wat.

Kunnen we misschien even praten? Met z'n tweeën? Lisa knikt en staat op. Ze loopt met Harry mee.

°°°°°°°

HAAAAI PEEPS,

I LOVE YOU ALL.

1.8 K READS, OMG!

IK BEN JULLIE ZO DANKBAAR!

Het eerste hoofdstuk van Everything has.... CHANGED?!?! Staat er nu ook op. Hebben jullie het gelezen?

En wat vinden jullie van Harry en Lisa? Of zijn Louis en Lisa toch beter samen?

team #hasa of team #Lousa ?

Laat het weten.

~Much love xxxxx~

Nooit GedachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu